تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۱۷۴۹۵
دیدگاه جالب نادر منتظریان در مورد فوتبال:

استقلال و پرسپولیس در یاسوج/ قبل ازساختن بیمارستان‌ها ساختن اماکن ورزشی واجب‌تر است

۲
۰
استقلال و پرسپولیس در یاسوج/ قبل ازساختن بیمارستان‌ها ساختن اماکن ورزشی واجب‌تر است
کبنا ؛ نادر منتظریان، نامزد انتخاباتی بویراحمد و دنا برخلاف جوسازی‌های رقبایش، دیدگاه‌های جالبی در حوزه‌های مختلف دارد؛ او در این مصاحبه از ورزش و برنامه‌هایش گفته است.
 به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نادر منتظریان یکی از نامزدهای مردمی انتخابات حوزه بویراحمد و دنا است که عمده تحلیلگران سیاسی معتقد هستندهم اصلاح طلبان وهم اصولگرایان به ایشان رویکرد ومیل به مثبت دارند او را پدیده انتخابات اسفند 98 نامیدند.
 به همین منظور به سراغ او رفتیم تا دیدگاهیش را در مورد مسائل مختلف جویا شویم.
 آنچه در ادامه می‌خوانید دیدگاه‌های او پیرامون موضوع ورزش بویژه فوتبال است.
 او می‌گوید که هیمنه بویراحمد در سطح خرد و هیمنه کشور در سطح کلان به‌ویژه در موضوع اقتصاد و ارتباط با جامعه جهانی، تا حدزیادی لگدمال شده و معیشت مردم به معنای واقعی به خطر افتاده است و اگر کسی به خودش اجازه می‌دهد پا به انتخابات بگذارد باید برای همه ابعاد زندگی یک شهروند برنامه داشته باشد؛ و در حوزه ورزش که مطالبه مردمی هم هست و اتفاقاً یکی از رکن‌های اصلی مقوله عدالت اجتماعی است اهمیت موضوع دوچندان است.
 یک روح و روان سالم در یک بدن سالم است و ورزش به  راحتی می‌تواند هم روح و هم جسم انسان را پرورش دهد و به همین دلیل من صدای جوانان شهرم را در حوزه ورزش خواهم شنید و در این حوزه برنامه دارم.
 منتظریان معتقد است اگر بتواند اعتماد مردم را در اسفندماه جلب کند، با یک برنامه‌ریزی علمی، مدون همراه با پشتوانه اجرایی و با رویکرد خدمت بی‌منت بااولویت مناطق محروم و مستضعفین و با تکیه بر جهت‌گیری بیانیه گام دوم انقلاب اداره امور را در بخش‌های مختلف به جوانان می‌سپارد و به آنها اعتماد می‌کند.
 وی گفت که تبعیض‌ها و توزیع ناعادلانه ثروت‌ها و امکانات و فرصت‌ها مردم را به شدت ناراضی کرده و باید به کمک مردم، جوانان و مستضعفین، بت چهاردرصدی‌های و نورچشمی را بشکنیم تا همه مردم به صورت عادلانه از برکت نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند بهمن 57 بهره‌مند شوند.
 این نامزد انتخاباتی به طورمشخص  در پاسخ به سؤال خبرنگار ما پیرامون دیدگاهش نسبت به ورزش گفت: به شدت به ورزش و کارکردهای آن در جامعه اعتقاد راسخ دارم و می‌دانم که مثل بسیاری از حوزه‌های دیگر، بی‌عدالتی‌ها مانع پیشرفت جوانان با استعدادی شده که کیلومترها دورتر از امکانات ورزشی و در دل روستاها و بخش‌های محروم هستند.
 می‌دانم که در دل همین شهریاسوج چه نابغه‌های ورزشی به علت مسائل اقتصادی و نبود امکانات و زیرساخت‌ها، سر از اعتیاد و طلاق و جرم‌های  متعدد درآوردند.
ما معتقدیم امروز به اشتباه بدنبال طلا ونفت زیر زمین هستیم بلکه الماسهایی برروی زمین وجلوی چشمانمان داریم که بشدت ازانها غافلیم. آیندگان ما را نخواهند بخشید وشاید اگر رویکردها تغییر نکند تاریخ ازما بعنوان مردمان دنیاپرست، ناکارآمد، پول پرست، ظاهرپرست وبی غیرت می‌نویسد.
 می‌دانم که ورزش چه نشاط و سرگرمی وسلامت نفس وجسمی را برای جوانان در پی دارد.
 می‌دانم که در طول سالیان اخیر علی‌رغم خدمات نظام اسلامی، اما ناکارآمدی برخی نمایندگان که عصاره ملت هستند وبی‌مسئولیتی‌ها، این استان را سال‌ها به عقب رانده است.
 من از نقش ورزش در فرهنگ، اقتصاد و اجتماع مطلع هستم و اهمیت مشارکت و پویایی جوانان در جامعه را واقف هستم.
 همه این‌ها را می‌دانم، اعتقاد  دارم و برای آنها برنامه دارم.
 من این نکته را هم در پاسخ به سؤال شما بگویم که من قبل از ساختن بیمارستان به ساختن آماکن ورزشی اعتقاد دارم. اگرساختن مسجدلازم است ساختن اماکن ورزشی هم لازم است
 اگر به دنبال توسعه متوازن و پایدار هستیم، این‌ها باید با هم باشند؛ مدرسه و اماکن آموزشی هم باید باشند، درمانگاه و امکانات پزشکی هم باید باشند.
 در همین راستا و به واسطه ارتباطاتی که دارم ظرفیت بزرگ خیرین وسرمایه گذاران داخلی وخارجی را به سمت حوزه ورزش می‌آورم تا با یک تلاش همگانی و حمایت همه ارکان دولت و حاکمیت سرانه ورزشی جوانان شهرم ارتقا پیدا کند و کسی به خاطر کمبود امکانات و زیرساخت‌ها و نرم‌افرارها از قافله پیشرفت و بروز استعدادهایش محروم نشود.
 در حوزه ورزش، نگاه عادلانه به همه بخش‌ها خواهم داشت.
 در هر رشته‌ای باید زمین تمرین، ابزاروهمه امکانات سخت افزاری وجودداشته باشد.
 در حوزه فوتبال به واسطه فراگیرتر بودن آن، که امروزه هم اقتصاد است هم فرهنگ حتماً باید یک تیم فوتبال در سطح لیگ برترداشته باشیم و  این کمترین حق جوانان این استان با استعدادهای قابل توجه است.
 باید پای تیم‌های بزرگ فوتبال کشور به یاسوج باز شود؛ این حق جوانان شهرم هست که در ورزشگاه خود مسابقات ورزشی را در بالاترین سطح تماشا کنند.
این آرزو ورویا نیست بلکه واقعیتی هست که می‌بایست انجام بپذرید.
 ما در این شهر ورزشگاهی چند میلیاردی ساختیم که فقط به ظاهرافتتاح شده، ولی عملاً متروکه شده ومثل تفنگ بی فشنگ بی خاصیت شده. سهم  جوانان ما از آن فقط حسرت بوده است؛ باید این مدل امکانات در اختیار جوانان و ورزش‌دوستان قرار گیرد و فضای شاد، سالم و پرنشاطی ایجاد کند که هم به اقتصاد مردم و هم به استحکام پایه‌های اجتماعی کمک کند.
 قدرتمندانه وپیروز مندانه قول می‌دهم در صورتی که مردم این فرزند خودشان را شایسته  وکالت خود بدانند، در حوزه ورزش به زودی سهم خود را از ورزش کشور و دنیا بگیریم و ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه ورزشی این استان را بالفعل تبدیل کنم.
بایدگریست به حال جوانانی که با کفشهای آویزان برشانه های پراستقامتشان آواره دراین شهروآن شهر بدنبال حتی تست توانایی‌هایشان در تیم‌های ورزشی چه فوتبال، والیبال، رزمی و.... سرخورده وناامیدبه خانه برمی‌گردند.
 این مصاحبه ادامه دارد و دیدگاه‌های نادر منتظریان را در سایر بخش‌ها نیز منتشر خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشكار
Greece
جناب منتظريان با سلام عرض أدب از نمايندگان قبلى مجلس تا نامزدهاى شوراى شهر همين وعده ها دادن به اين جوانان ولى براى ما عمل مهم است كه واقعا بين تمام اين مسؤلين تنها شخصى كه عمل گرا وبه فكر اين جوانان بود فقط فقط دكتر بهرامى عزيز بود أنشالله كه در اين انتخابات موفق باشد وشور نشاط رو به اين شهر وجوانان برگرداند
سوپر اساار
Iran, Islamic Republic of
ساخت ورزشگاه از ساختن بیمارستان واجب تره؟

په حداقل بگو به اندازه هر بیمارستان هم باید یک ورزشگاه یا مکان ورزشی ساخته بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1