کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدرضا باهنر در نشست خبری:

پایداری‌ها لیست جدا نمی‌دهند/ محبوبیت حاج قاسم از همه بیشتر است/ ما باید هنوز پاسخ کار‌های احمدی‌نژاد را بدهیم

27 آبان 1398 ساعت 15:09

​​​​​​​اگر از هفته قبل اعلام می شد که قرار است هفته آینده بنزین دونرخی شود ممکن بود برخی مسائل و مشکلات در کشور ایجاد شود، صف های بنزین شکل بگیرد، برخی دست به اقداماتی مثل ذخیره بنزین در منزل بزنند که ایجاد خطر می کرد. باید بپذیریم که زمان اجرای این طرح و اینکه از چه ساعتی و چه روزی باید اجرا شود باید بین ۱۰ تا ۱۵ نفر از مسئولان مطلع می بودند.


 «محمدرضا باهنر» روز دوشنبه در نشست خبری  اظهار داشت: اعتراض عده‌ای از مردم، مسئولان و نمایندگان نسبت به بی اطلاعی از روز اجرایی شدن افزایش قیمت بنزین بود در حالی که اگر یک هفته قبل این موضوع را اعلام می‌کردند ممکن بود مشکلات زیادی در کشور به وجود بیاید.
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره آخرین تصمیم گیری ها در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: شورا سه موضوع را در دستور کار خود قرار داده که یکی از آنها دخالت نکردن در کار استان ها است. شورای ائتلاف بر این نظر است به جای دخالت در کار استان ها بر روی آنها مدیریت و نظارت داشته باشد.
گزیده‌ای از سخنان باهنر را در ادامه می‌خوانیم:

در تهران دو لیست اصولگرا بیرون نخواهد آمد پایداری ها لیست جدا نمی دهند نفر اول در کشور حاج قاسم سلیمانی است اصلاح طلبان در نظرسنجی ها دست بالایی ندارند اصولگراها فکر نکنند پشت شان گرم است


کد مطلب: 414782

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/414782/پایداری-ها-لیست-جدا-نمی-دهند-محبوبیت-حاج-قاسم-همه-بیشتر-باید-هنوز-پاسخ-کار-های-احمدی-نژاد-بدهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1