کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تجهیز 6 پایگاه خدمات اجتماعی در استان / نباید مشکلات دیشموک را بزرگ‌نمایی کرد

18 مهر 1398 ساعت 9:36

افشار مهر با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه ویژه به دیشموک، گفت: جناب دکتر فرید از اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب جهت اشتغالزایی برای زنان بی سرپرست و رفع مشکلات درحوزه ی بهزیستی برای مددجویان خبر داد.


آیت افشارمهر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بوبراحمد در آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تجهیز 6 پایگاه خدمات اجتماعی در استان، گفت؛ برای پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک تأمین اعتبار شد و بزودی تجهیز می‌شود.
نگاه ویژه معاون بهزیستی برای اختصاص اعتبارات جهت اشتغالزایی
افشار مهر با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه ویژه به دیشموک، گفت: جناب دکتر فرید از اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات درحوزه‌ی بهزیستی برای مددجویان خبر داد.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف بهزیستی در مرحله نخست پیشگیری است و آگاه سازی در همه بخش‌های استان طبق برنامه مدون وجود دارد.

هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم
وی از انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مهارتی و آموزشی خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم.

کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها
افشار مهر با بیان اینکه مسائل فرهنگی یک شبه حل نمی‌شود، تصریح کرد: فقر پدیده اصلی در بروز آسیب‌های اجتماعی است، همه باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و بهزیستی را در این زمینه یاری رسانند.
وی به خودکشی‌ها و خودسوزی‌های دیشموک اشاره کرد و  افزود: برای این اتفاقات همه‌ی ما نگران بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم.

دیشموک پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دارد
افشارمهر به آسیب‌های اجتماعی در مناطق دیگر استان بویژه بویراحمد اشاره و اضافه کرد: اگر چه جان هر انسان برای همه ما ارزش والا دارد و همه مسئول هستیم ولی اتفاقات دیشموک را بزرگ نمایی می‌کنند که چهره‌ی خوب و زیبای دیشموک را تخریب کنند چه بسا دیشموک پتانسیل‌های خوبی درحوزه های مختلف دارد.

افتتاح 4 مرکز بهزیستی برای مقابله آسیب‌های اجتماعی در دیشموک
مدیرکل بهزیستی متذکر شد: البته سازمان بهزیستی بصورت جدی به مسئله ورود کرد و تا الان 4 مرکزی خدمات رسانی در دیشموک راه اندازی و افتتاح شد که پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظر بهزیستی کارهای تاثیرگذار و جدی برای مقابله با آسیب‌ها در دستور کار دارد.
افشار مهر، پیگیری‌های بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله دعوت از مسئولان کشوری و تشکیل جلسات را برای کاهش اتفاقات دیشموک عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از جمله عضو فراکسیون زنان مجلس و معاون سازمان بهزیستی به منظور بررسی مشکلات دیشموک با پیگیری و دعوت بهزیستی به دیشموک عزیمت کرده و همین خود یعنی جان مردم برای ما اهمیت دارد و کوتاهی نمی‌کنیم.

انتخاب دیشموک به عنوان پایلوت مقابله با آسیب‌های اجتماعی
افشار مهر از افزایش اعتبارات در حوزه آسیب‌های اجتماعی و افزایش اعتبارات در حوزه اشتغال خبر داد و گفت: دیشموک به عنوان پایلوت کشوری جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی انتخاب شد و این هم یعنی پیگیری‌های جدی سازمان بهزیستی نقش دارد و تأثیر خود را گذاشته است.
مدیرکل بهزیستی حضور معاون بهزیستی کشور و نماینده مجلس تهران را منشاء خیر برکت عنوان و گفت: این مسوولان با هماهنگی بهزیستی تلاش پیگیری سازمان در منطقه حضور پیدا کردند.
افشار مهر آینده خوبی درخصوص طرح‌های توانمندسازی آموزش آگاه‌سازی و پیشکیری از آسیب‌های اجتماعی را برای دیشموک پیش بینی کرد و گفت: آموزش مهارت‌های زندگی - آموزش و مشاوره پیش از ازدواج آموزش خانواده را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظر داریم.
افشارمهر با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از هیچ تلاش کوششی دریغ نداریم، گفت: افتتاح 4 مرکز در دیشموک طبق  قولی که به مردم داده شد و افتتاح گردید.


کد مطلب: 413757

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/413757/تجهیز-6-پایگاه-خدمات-اجتماعی-استان-نباید-مشکلات-دیشموک-بزرگ-نمایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1