کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدجواد ظریف:

آنها که گاندو را می‌سازند، باید پاسخگو باشند/ اگر منویات آمریکا را اجرا کردم، چرا آقایان تحریم نشدند و من تحریم شدم؟

10 شهريور 1398 ساعت 17:34

انقلابیون زیرکولرنشین مقداری از انقلابیون واقعی یاد بگیرند / عدم تحریم آقایانی که فریاد‌های ضدآمریکایی شان گوش فلک را کر کرده، نشان می‌دهد آمریکا با آن‌ها مشکلی ندارد / آقای نصرالله نماینده مقاومت است یا حضراتی که در اتاق شان نشسته‌اند و زیر کولر شعار می‌دهند؟ / نزدیک‌تر از سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی به مقاومت نداریم، حداقل ببینند آن‌ها چه نمره‌ای به دیپلماسی می‌دهند.


محمدجواد ظریف: متأسفانه مجموعه برنامه‌هایی که در صداوسیما ساخته می‌شود، برای نقد سیاست خارجی نیست، بلکه برای تخریب آن است. حتماً صلاح خودشان را این طور دیدند که اگر توفیقاتی از سیاست خارجی ایران در دنیا مشاهده می‌شود و رژیم صهیونیستی بنده را خاری در چشم خود می‌بیند، آن را به‌عنوان یک نقطه ضعف نظام به مردم خودمان نشان دهند. [می گویند] مردم! بدانید که وزیر خارجه‌تان یا دستگاه دیپلماسی شما در دنیا واداده وعقب افتاده است، در دنیا خوب کار نمی‌کند و دیگران هستند که سر وزارت خارجه شما کلاه می‌گذارند.

محمدجواد ظریف در گفتگویی با روزنامه ایران به بیان انتقاداتی نسبت به برخی چهره‌های داخلی و صداوسیما پرداخته است.
گزیده‌ای از این گفتگو را در ادامه بخوانید:


کد مطلب: 412352

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/412352/گاندو-می-سازند-باید-پاسخگو-باشند-اگر-منویات-آمریکا-اجرا-کردم-چرا-آقایان-تحریم-نشدند-شدم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1