تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۴۱۱۶۵۶
وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

تکذیب می‌کنم / مردم به شایعات توجه نکنند، هیچ بشری و قدرتی قائل به پیش‌بینی زلزله نیست / مردم نگران نباشند، ستاد بحران در حال آماده باش هستند

۱
۰
تکذیب می‌کنم / مردم به شایعات توجه نکنند، هیچ بشری و قدرتی قائل به پیش‌بینی زلزله نیست / مردم نگران نباشند، ستاد بحران در حال آماده باش هستند
کبنا ؛افرادی در فضای مجازی مطالبی را منتسب به وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد منتشر کردند، مبنی بر اینکه زلزله بعدی در شهرستان گچساران رخ می‌دهد که محمدی‌تبار در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز همه آن مطالب را تکذیب کرد و گفت: زلزلهٔ فقط در ید قدرت خداوند متعال است و هیچ بشری و قدرتی قائل به پیش بینی زلزله نیست و اخباری که از طرف من مطرح شده، کذب محض است.
محمدی تبار در ادامه با بیان اینکه در این شرایط بحرانی افراد نباید در فضای مجازی همچنین مطالبی را منتشر کنند، تصریح کرد: نباید با این اخبار کذب آرامش جامعه را بهم بزنند، مردم نیا به آرامش دارند و دامن زدن به حرف‌های بی اساس کار غیرانسانی و غیراخلاقی است.
وی افزود: زلزله 2 / 5 ریشتر در شهرستان چرام و گچساران اتفاق افتاد که در شهرستان گچساران با شدت و حدت بیشتری رخ داد و باعث اختلال برق ریزش کوه در یکی از محورها شد و الحمدالله خسارت جانی نداشتیم و هیچ گزارشی هم به ما داده نشده است.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: خسارت مالی هم قابل بررسی است و استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور آماده باش داده است و الان بنده در حال حرکت به سمت شهرستان گچساران و فرمانداری این شهرستان هستم.
وی تاکید کرد: هر خسارتی که وارد شده است مردم باید آن را به ماها اعلام کنند و جای هیچ نگرانی نیست و تا الان هم هیچ خسارتی گزارش نشده است.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مردم نگران نباشند، آرامش خودشان را حفظ کنند و همه نیروهای ستاد بحران در حال آماده باش هستند و هیچ خسارتی تا کنون رخ نداده است و به شایعات بی اساس توجهی نکنند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرکزش گچساران بوده یا چرام ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1