کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مدیریت علمی دانشگاه یاسوج را می‌خواهند به حاشیه ببرند / سال‌های گذشته تکرار نشود

13 ارديبهشت 1398 ساعت 14:39

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکی دو سال اخیر شاهد مدیریت علمی بر دانشگاه یاسوج بوده‌ایم.


سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات اخیر دانشگاه یاسوج و اباحه‌گری در محیط دانشگاه اظهار کرد: به سهم خود به عنوان کسی که در حوزه فرهنگی فعالیت داشته‌ام این گونه حرکت‌ها را انحراف از مسیر توسعه استان در همه زمینه‌ها می‌دانم و قطعا همان گونه که بزرگان استان نیز موضع‌گیری کرده‌‌اند چنین اقداماتی مذموم و غیر قابل دفاع است.
وی دانشگاه و به خصوص دانشگاه یاسوج را به عنوان اصلی‌ترین مرکز آموزش عالی استان مبدا تحول استان در حوزه‌های علمی و فرهنگی دانست و گفت: مهم‌ترین رسالت دانشگاه پرداختن به امور علمی و تحقیقاتی و پژوهشی است که نباید این کارکرد دانشگاه در فرع قرار گیرد.
این فعال سیاسی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم و تدوین شده از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پرداختن به چنین برنامه‌هایی در تضاد با این بیانیه است.
وی بروز برخی مشکلات و تحرکات این چنینی در دانشگاه را ناهماهنگی میان مجموعه‌‌ دانست و گفت: قطعا اگر میان راس دانشگاه با معاونت‌ها و دوایر مختلف از جمله در حوزه فرهنگی هماهنگی وجود داشته باشد نباید شاهد بروز چنین اتفاقاتی باشیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به بروز چنین اتفاقاتی در سال‌های اخیر ر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: اما در دو سال گذشته شاهد نوعی مدیریت علمی در دانشگاه یاسوج بوده‌ایم و در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد گام‌های اولیه‌ای در راستای بهتر شدن وضعیت و فاصله گرفتن از حاشیه‌ها هستیم.
این فعال سیاسی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همواره فضای دانشگاهی را در استان مورد رصد قرار می‌دهیم که در طول یکی دو سال اخیر فضای حاشیه‌ای حاکم بر دانشگاه تا حدود زیادی به سمت علمی شدن پیش رفت و امیدواریم شاهد بروز چنین اتفاقات زشتی در دانشگاه یاسوج به عنوان مهم‌ترین مرکز دانشگاهی استان نباشیم.(فارس)


کد مطلب: 409296

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/409296/مدیریت-علمی-دانشگاه-یاسوج-می-خواهند-حاشیه-ببرند-سال-های-گذشته-تکرار-نشود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1