کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان لنده در باره رفتنش توضیح داد

کریمی‌نژاد: استعفا ندادم / نماینده موافق حضورم در لنده نبود / اقتدار فرمانداری را حفظ کردم و مانع مصادره خدمات دولت شدم

12 ارديبهشت 1398 ساعت 19:02

قطعاً آقای نماینده با حضور بنده در شهرستان موافق نبودند. اما با وجود اختلاف سلیقه با ایشان تعامل داشتیم و اجازه ندادیم که خدمات دولت مصادره به نفع شود و اقتدار فرماندار را حفظ کردیم و سعی کردیم اقتدار نماینده دولت را حفظ کنیم و بر این کار هم پافشاری کردیم.


فرماندار فعلی لنده گفت: بنده استعفا ندادم، بلکه تصمیم مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد بنا بر جابه‌جایی بنده بوده است.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان لنده در گفت‌وگو با کبنا به تشریح استعفای خود پرداخت و اظهار کرد: چند بار خودم، حضوری از آقای دکتر احمدی، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد درخواست داشتم که بنده از فرمانداری لنده کنار بروم.
کریمی‌نژاد افزود: آقای نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تماسی داشتند و بیان کردند که نظر به جابه‌جایی شما را داریم و آقای فیلی معاون عمرانی استاندار نیز از بنده خواسته است که در دفتر امور روستایی استانداری ادامه خدمت داشته باشم.
وی با بیان اینکه 30 ماه مسئولیت فرمانداری زمان کمی نبود و بنده هر چه که در توان داشتم، انجام دادم، افزود: هیچ کوتاهی در وظایف محموله انجام ندادم. با کمترین نیرو در حالی که نه معاون و نه کارشناس داشتم، سازمان بنیاد مستضعفان را به شهرستان آوردیم و به لحاظ اقتصادی کارهای خوبی انجام گرفت.
فرماندار فعلی لنده در پاسخ به سئوالی که آیا نماینده مجلس خواستار تغییر حضرتعالی شدند؟، اظهار داشت: قطعاً آقای نماینده با حضور بنده در شهرستان موافق نبودند. اما با وجود اختلاف سلیقه با ایشان تعامل داشتیم و اجازه ندادیم که خدمات دولت مصادره به نفع شود و اقتدار فرماندار را حفظ کردیم و سعی کردیم اقتدار نماینده دولت را حفظ کنیم و بر این کار هم پافشاری کردیم.
وی در ادامه با بیان اینکه معتقد به شعار «زنده باد مخالف من» هستم، افزود: جزء موفقیت‌ترین فرمانداران استان در حوزه اقتصادی هستیم. به لحاظ امنیتی مشکل خاصی نداشتیم و شهرستان و فرمانداری را از حاشیه دور نگه داشتیم و به فرمانداری اقتدار دادیم.
کریمی نژاد در ادامه گفت: آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز به بنده اعتماد داشتند و حمایت کردند و انشاء الله در دفتر امور روستایی خدمت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از رسانه‌ها به ویژه سایت کبنانیوز تشکر ویژه دارم، رسانه‌ها یک بال دیگر توسعه هستند و خیلی در این مدت ما را کمک کار بودند.
سید خدا دوست موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار شهرستان لنده منصوب شد که به زودی مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 409285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/409285/کریمی-نژاد-استعفا-ندادم-نماینده-موافق-حضورم-لنده-نبود-اقتدار-فرمانداری-حفظ-کردم-مانع-مصادره-خدمات-دولت-شدم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1