تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۰۹۱۱۹
مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا خبر داد

آغاز تولید نان دارو در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
آغاز تولید نان دارو در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا از آغاز تولید «نان داروها» برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
بهرام باقری با بیان اینکه گروه صنایع غذایی کوبودنا مطالعات پروژه تولید نان دارو یا بیو نان را از سال گذشته آغاز کرده بود، گفت: نتیجه این مطالعات پس از بررسی و امکان سنجی‌های لازم به خطوط تولید انتقال یافت تا برای اولین بار در استان نان‌های پروبیوتیک تولید شوند.
وی افزود: نان داروها که از آنها به عنوان نان‌های فراسودمند یا بیونان یاد می‌شود، حاوی نوعی خاصی از باکتری پربیوتیک هستند که در فرآیند طبخ و نگهداری نان زنده می‌مانند و فواید سودمند بسیاری برای بدن در صورت مصرف منظم دارند.
مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا با اشاره به اینکه نان داروها برای اولین بار است که در استان تولید می‌شوند، تصریح کرد: مصرف نان‌های حاوی پربیوتیک از مشکلات گوارشی پیشگیری می‌کند، خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد، باکتری‌های مضر دستگاه گوارش به ویژه روده را از بین می‌برد و موجب جذب غذا و تأمین ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌شود.
باقری مصرف این نان را توصیه کارشناسان سلامت دانست و با بیان اینکه بیو نان‌ها در کنار داروها خواص درمانی و پیشگیرانه دارند، بیان کرد: تیم علمی و پژوهشی کوبودنا خلأ این نان‌های سودمند را بر روی سفره مردم احساس کرد و لذا برای جبران آن وارد عمل شد که حالا مردم کل کشور و بالاخص مردم استان می‌توانند به راحتی به نان داروهای تولیدی کوبودنا دسترسی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا تولید نان‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون محصولات ارزشمند بسیاری را تولید کرده است که برخی از آنها در هیچ کجای کشور تولید و عرضه نمی‌شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با ز هم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1