تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۸۹۵۹
علی محمد بزرگواری نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

حلقه لاریجانی «احمدی» را استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرد / بویراحمدی‌ها و دهدشتی‌ها به کسی مثل «تاجگردون» اعتماد کنند

۱۰
۳
حلقه لاریجانی «احمدی» را استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرد / بویراحمدی‌ها و دهدشتی‌ها به کسی مثل «تاجگردون» اعتماد کنند
کبنا ؛روز گذشته حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مطلبی را در توضیح بیانیه‌ی [کلیک کنید] که در خصوص انتخابات مجلس منتشر کرده بود، را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.[کلیک کنید] و در آن مطلب بیان کرد: «که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بده و بستان‌های درون مجلس آمد تا به جایگاه استانداری برسد» و همچنین نوشت: «شأن بعضی‌ها این است که فقط بین نیروهای کهگیلویه و بویراحمد اختلاف افکنی کنند.»
علی محمد بزرگواری نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفت‌وگویی به تشریح بیانیه‌های [کلیک کنید] خود پرداخت و گفت: از روز اولی که نیت و قصد داشتم وارد کارزار انتخابات مجلس شوم با این نیت بود که قوم گرایی و حزب گرایی در مفهوم اشتباه آن عامل خوبی برای توسعه نیست و همه‌ی تلاشم در جهت توجه و خدمت به تمامی حوزه‌ی انتخابیه‌ام فارغ از هر نوع نگاه قومی، سیاسی و حزبی باشد که الحمدالله تلاش کردم چنین باشد و کارهای خوبی انجام گرفته و اگر احیاناً کاری صورت نگرفته نتوانستم.
بزرگواری افزود: در مدت ۸ ساله حضور در مجلس شورای اسلامی به شهرستان و مناطق، اقوام و طوایف و گروه‌های سیاسی نگاه یکسان و یکنواختی داشتم و گاها برای بر صندلی نشستن برخی از دوستان که خلاف نظر سیاسی خودم بود ساعت‌ها تلاش کردم و به دفتر مدیران و وزرا رفتم و خوشحالم که در این راه هیچ گونه نگاه خاصی نداشتم و امروز بعد از ۸ سال نمایندگی مجلس الحمدالله با حداقل‌ها زندگی می‌کنم و افتخار هم می‌کنم.
بزرگواری گفت: امروز تاجگردون در همه جلسات و نشست‌ها و همایش گوناگون حضور دارد و با همه گروه‌های سیاسی تعامل دارد و تمامی قوانین بودجه را می‌داند و مدیران بودجه‌ای و اقتصادی با ایشان تعامل و همکاری می‌کنند و لازم است کهگیلویه بزرگ و بویراحمد هم به امثال تاجگردون اعتماد کنند و به کسانی مثل وی نیاز دارند تا از وضعیت موجود رهایی یابند.
نماینده سابق مجلس در مورد حواشی ایجاد شده بعد از توصیه‌ای که به بزرگان داشت گفت: بنا بر مصلحت و حقیقتی که می‌دانستم از حضور در انتخابات مجلس خوداری کردم چون معتقد بوده و هستم راه باید برای جوانان باز شود و ما به عنوان بزرگتر نقشه راه را مشخص کنیم و راهنمای تلاش آنها باشم و هیچ گاه و ابداً شخص خاصی مدنظرم نبوده و به صورت کلی عرض کردم که امثال من باید به استراحت پرداخته و میدان را به جوانان تحصیل کرده، پرتلاش و مدیرانی که راه‌ها را خوب می‌شناسند و با وزرا و مدیران کلان نشست و برخاست داشتند خای کنیم.
 بزرگواری در ادامه گفت: حلقه نزدیک به رئیس کنونی مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر وی با رایزنی‌های گسترده و مدیریت شده با وزیر کشور و مدیران وزارت کشور جهت به دست گرفتن قدرت در سالهای آینده تلاش می‌کنند و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از استانداران با همین شیوه و مشی انتخاب شدند تا برای تکمیل پازل قدرت علی لاریجانی جهت تصدی راست جمهوری و مجلس آینده در حال فعالیت هستند.
علیمحمد بزرگواری تصریح کرد: کهگیلویه بزرگ باید به جوانانی تحصیل کرده و آشنا با رایزنی و وزارت خانه‌ها به مانند غلام تاجگردون تکیه کنند و البته بنده معتقد به حضور کسانی نیستم که جوان باشند اما مسلط به امور نباشند و قدرت شناخت نداشته و راه‌های جذب بودجه بلد نیستند بلکه باید میدان به جوانانی باشد که علی رغم جوانی سالها مدیر بوده و با وزرای مختلف در دولت‌ها نشست ها داشته و خم و چم راه را بشناسند.
بزرگواری با تاکید بر اینکه استاندار کنونی کهگیلویه وبویراحمد جزو حلقه نزدیک به علی لاریجانی است و با رایزنی و زد وبند وی و وزیر کشور منسب به لاریجانی به استان آمده که احتمالاً قصد دارد با کارنامه مدیریت استانداری کهگیلویه وبویر احمد جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی مدنظر لاریجانی ثبت نام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
میگم نمیشه از حاج آقا بپرسید که این جوان که سالها مدیریت کرده باشه احتمالا حدود ۶۰ الی ۷۰ سالش باشه و دیگه جوان محسوب نمیشه!! وش نیگیت که امثال جنابعالی کی فرصت و جوانها دادنه که سابقه مدیریتی داشته بوهن؟؟؟

ایشا خه هیچ کامنتی رو منتشر نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
تاج این بار ست به دامان بزرگواری شده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مردمی و کشوری که ریس.....لاریحانی ( لاریجانی و روحانی) باشد
کبنا لطفا نظرو بنمایش بذار که مردم آگاه بشن ... هرچند قدرت شبکه های اجتماعی بیشتر از ایشا وبسایتل
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر صداقت وشجاعتت سید الحق نمونه بارز پاکدستی وصداقت هستی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این سید صادق بی ریا و دوس داشتنی از نوع نگاه این سید خوشم میاد بدون هیچ گونه جناح بندی سیاسی و قومی مطالب را بیان می‌کند
ولایی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به آقای بزرگواری عزیز معطوف به این ادعا که حزبی و گروهی و طایفه گرا نبودم.
آن یکی گفتا اشتر را که هی از کجا می آیی ای فرخنده پی
گفت از حمام کوی تو گفت خود پیداست از زانوی تو.
ع7
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری
جوان
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز خوردن که درست نیست . مرد باید راهش . عقیدش . مشخص باشد. بعد جناب بزرگواری عزیز کاش قبل از صحبت کمی به حرف هایی می خواهی بزنی فکر بکنی. و درمورد چه افرادی میخواهی بزنی و با چه خصوصیاتی. کسی که به فکر قوم و قبیله خاصی است و بقیه استان را قبوال ندارد و کسی که از هر راهی استفاده می کند برای پیشبرد اهدافش کجا بدرد این مملکت و استان و انقلاب می خورد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری حرفات دیگه خریدارنداره بروجایی روضه ای امام جماعتی مشغول شو
ش
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری تغییر مزاج داده ای تاجگردون تمام بودجه ها را برای گچساران برد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1