کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در گچساران:

4500 میلیارد تومان برای مطالبات فرهنگیان اختصاص داده شد / اختصاص 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده

4 ارديبهشت 1398 ساعت 12:35

قوامی گریزی هم به مطالبات فرهنگیان زد و گفت: برای مطالبات فرهنگیان دولت دو هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه آورد و ما در مجلس به آن اضافه کردیم و شد 4500 میلیارد تومان و پرداخت می‌شود.


اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای انجام سفر سه روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر دوگنبدان شدند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 98) با دعوت اتاق بازرگانی یاسوج اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برای انجام سفر سه روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر دوگنبدان شدند.
هادی قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران از اختصاص 50 هزار میلیارد تومان برای بحث اشتغالزایی روستایی و عشایری خبر داد.
قوامی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده استان‌های کشور، گفت: طرحی را برای کمک به مناطق سیل زده در کمیسیون برنامه و بودجه در تدوین است که دولت می‌تواند از محل ماده 10 و 12 قانون بحران برای کمک به مناطق سیل زده استفاده کند.
وی افزود: حدود 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده اختصاص داده می‌شود چون که این مبالغ طی سال وصول می‌شود و دولت محدودیت دارد. لذا ما طرحی نوشتیم که مقداری جابه جایی‌ها را در ردیف‌های بودجه بیشتر کند. و کسری برآورد خسارات سیل از صندوق توسعه ملی با اجازه رهبری گرفته و تخصیص داده می‌شود.
نماینده مردم اسفراین در ادامه با بیان اینکه این مبالغ با یوروی 10 هزار تومان محاسبه می‌گردد، گفت: پیش بینی اولیه ما دو میلیارد دلار تومان بود و ممکن است که مقداری تعدیل شود.
قوامی گریزی هم به مطالبات فرهنگیان زد و گفت: برای مطالبات فرهنگیان دولت دو هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه آورد و ما در مجلس به آن اضافه کردیم و شد 4500 میلیارد تومان و پرداخت می‌شود.
جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز به کبنا گفت: بازدید از شهرک‌های صنعتی و شرکت در شورای اداری گچساران نشست با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، بازدید از صنایع نفت و گاز دشت گز از مهمترین برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در گچساران در روز اول حضورشان در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و تحقق رونق تولید ابراز امیدواری کرد سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بتواند گامی در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال باشد.
 


کد مطلب: 408956

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/408956/4500-میلیارد-تومان-مطالبات-فرهنگیان-اختصاص-داده-23-هزار-مناطق-سیل-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1