تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۰۸۹۵۶
نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در گچساران:

4500 میلیارد تومان برای مطالبات فرهنگیان اختصاص داده شد / اختصاص 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده

۰
4500 میلیارد تومان برای مطالبات فرهنگیان اختصاص داده شد / اختصاص 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده
کبنا ؛اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای انجام سفر سه روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر دوگنبدان شدند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 98) با دعوت اتاق بازرگانی یاسوج اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برای انجام سفر سه روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر دوگنبدان شدند.
هادی قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران از اختصاص 50 هزار میلیارد تومان برای بحث اشتغالزایی روستایی و عشایری خبر داد.
قوامی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده استان‌های کشور، گفت: طرحی را برای کمک به مناطق سیل زده در کمیسیون برنامه و بودجه در تدوین است که دولت می‌تواند از محل ماده 10 و 12 قانون بحران برای کمک به مناطق سیل زده استفاده کند.
وی افزود: حدود 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده اختصاص داده می‌شود چون که این مبالغ طی سال وصول می‌شود و دولت محدودیت دارد. لذا ما طرحی نوشتیم که مقداری جابه جایی‌ها را در ردیف‌های بودجه بیشتر کند. و کسری برآورد خسارات سیل از صندوق توسعه ملی با اجازه رهبری گرفته و تخصیص داده می‌شود.
نماینده مردم اسفراین در ادامه با بیان اینکه این مبالغ با یوروی 10 هزار تومان محاسبه می‌گردد، گفت: پیش بینی اولیه ما دو میلیارد دلار تومان بود و ممکن است که مقداری تعدیل شود.
قوامی گریزی هم به مطالبات فرهنگیان زد و گفت: برای مطالبات فرهنگیان دولت دو هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه آورد و ما در مجلس به آن اضافه کردیم و شد 4500 میلیارد تومان و پرداخت می‌شود.
جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز به کبنا گفت: بازدید از شهرک‌های صنعتی و شرکت در شورای اداری گچساران نشست با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، بازدید از صنایع نفت و گاز دشت گز از مهمترین برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در گچساران در روز اول حضورشان در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و تحقق رونق تولید ابراز امیدواری کرد سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بتواند گامی در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1