کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جبهه‌بندی های کاذب سیاسی سبب سلب اعتماد عمومی می‌شود / حاضریم امنیت خادمان واقعی مردم را با زنجیره انسانی تامین نماییم

23 دی 1397 ساعت 21:19

تیراندازی به شخص اول قوه قضائیه در استان نشانه گیری امنیت استان بود و این اتفاق کوچکی نیست. در تثبیت امنیت وحدت همه مسئولین لازم است، چرا که ناامنی و ناامن کنندگان، به هیچ کس رحم نمی کنند و منافع شخصی خود را دنبال می نمایند. عدم تمکین به اجرای حکم و دفاع از محکومان قطعی با رنگ و بوی سیاسی ولو با وجود انتقاد،در رسانه ها کار درستی نبود و چنین مواضعی خود ناامنی ایجاد می کند.


سید امید مظلوم دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای تبیین دانشجویی کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی گفت: هرکدام از مسئولین استان و کشور که صادقانه، شجاعانه و با دقت و سرعت به مردم و نظام خدمت نمایند، مورد حمایت و احترام آحاد مردم خصوصا دانشگاهیان بوده و خواهد بود.
  امید مظلوم تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به همه چیز حتی به احکام حقوقی و قضایی با عینک سیاسی نگاه می شودُ و برخی سیاسیون به جای حمایت از رویه اخیر دستگاه قضایی  که  بدون مصلحت اندیشی های کاذب با بزه ها و مفاسد برخورد جدی دارد . با صدور بیانیه و اعلامیه تخلفات را یا توجیه می کنند یا حمایت می نمایند به اعتقاد ما این  مسئله در جسورشدن متخلفین و تشدید ناامنی بسیار موثر بوده و هست.
وی افزود: برخی مسئولین استان و شهرستانی گوششان به حرف دانشجویان و جوانان بدهکار نیست و آنان را جدی نمی گیرند و این درحالی است که دانشجویان و جوانان در کف جامعه حضور دارند و آسیب ها و تهدیدات را بیشتر و بهتر متوجه می شوند.
 وی ابراز داشت: حداقل ۴سال است فریاد دانشجویان از برخی اقدامات بدون ضابطه و برخی رفتارهای اجتماعی در مراکز شهرستان ها و حتی مراکز آموزشی بلند است، بارها به مسئولین ارشد استان و حتی قضایی و امنیتی رساندیم که بعضی اقدامات یک طرفه و جبهه بندی های کاذب سیاسی، طایفه ای و منطقه ای، سبب سلب اعتماد عمومی می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان از ابتدا با مسوولان دستگاه قضا و شهرستان ها،رئیس کل دادگستری همراه بوده و هستند، در قضیه حمله به مدیر قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با شناختی که از توان نیروهای امنیتی در استان داریم، انتظار  داریم با سرعت و دقت بیشتری  اقدام نمایند. هرچند این اقدام را نشان دهنده ی رویه درست و مناسب قوه قضاییه  و عملکرد سیستم امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد می دانیم که لزوم استمرار آن پر واضح است.
وی تأکید کرد: انتظاری که از متولیان بحث امنیت داریم این است که علاوه بر عاملان، زمینه سازان آن هم  مشخص شوند.
مظلوم اذعان داشت: تیراندازی به شخص اول قوه قضائیه در استان نشانه گیری  امنیت استان بود و این اتفاق کوچکی نیست. در تثبیت امنیت وحدت همه مسئولین لازم است، چرا که ناامنی  و ناامن کنندگان، به هیچ کس رحم نمی کنند و منافع شخصی خود را دنبال می نمایند. عدم تمکین به اجرای حکم و دفاع از محکومان قطعی با رنگ و بوی سیاسی ولو با وجود انتقاد،در رسانه ها کار درستی نبود و چنین مواضعی خود ناامنی ایجاد می کند.
وی تصریح کرد: وقتی به جای دفاع از اقدامات قوه قضائیه با نوشتن نامه از سوی چهره های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد به یاری متخلفان میشتابیم یعنی امنیت نشانه رفته است. بدون شک با رجوع به ماجراهای اخیر مردم خادمان واقعی خود را بهتر میشناسند.
نماینده دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای تبیین دانشجویی  کشور در پایان گفت: حاضریم امنیت همه خادمان واقعی مردم را با زنجیره انسانی تامین نماییم، علاوه بر مدیران قضایی به دادستان ها و قضات شجاع دادگاه های استان خداقوت و دست مریزاد می گوییم، این عزیزان باید از امنیت و دغدغه خاطر بیشتری برای اقدامات جهادی برخوردار باشند.


کد مطلب: 406395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/406395/جبهه-بندی-های-کاذب-سیاسی-سبب-سلب-اعتماد-عمومی-می-شود-حاضریم-امنیت-خادمان-واقعی-مردم-زنجیره-انسانی-تامین-نماییم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1