تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۰۶۳۹۵
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جبهه‌بندی های کاذب سیاسی سبب سلب اعتماد عمومی می‌شود / حاضریم امنیت خادمان واقعی مردم را با زنجیره انسانی تامین نماییم

۰
جبهه‌بندی های کاذب سیاسی سبب سلب اعتماد عمومی می‌شود / حاضریم امنیت خادمان واقعی مردم را با زنجیره انسانی تامین نماییم
کبنا ؛سید امید مظلوم دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای تبیین دانشجویی کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی گفت: هرکدام از مسئولین استان و کشور که صادقانه، شجاعانه و با دقت و سرعت به مردم و نظام خدمت نمایند، مورد حمایت و احترام آحاد مردم خصوصا دانشگاهیان بوده و خواهد بود.
  امید مظلوم تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به همه چیز حتی به احکام حقوقی و قضایی با عینک سیاسی نگاه می شودُ و برخی سیاسیون به جای حمایت از رویه اخیر دستگاه قضایی  که  بدون مصلحت اندیشی های کاذب با بزه ها و مفاسد برخورد جدی دارد . با صدور بیانیه و اعلامیه تخلفات را یا توجیه می کنند یا حمایت می نمایند به اعتقاد ما این  مسئله در جسورشدن متخلفین و تشدید ناامنی بسیار موثر بوده و هست.
وی افزود: برخی مسئولین استان و شهرستانی گوششان به حرف دانشجویان و جوانان بدهکار نیست و آنان را جدی نمی گیرند و این درحالی است که دانشجویان و جوانان در کف جامعه حضور دارند و آسیب ها و تهدیدات را بیشتر و بهتر متوجه می شوند.
 وی ابراز داشت: حداقل ۴سال است فریاد دانشجویان از برخی اقدامات بدون ضابطه و برخی رفتارهای اجتماعی در مراکز شهرستان ها و حتی مراکز آموزشی بلند است، بارها به مسئولین ارشد استان و حتی قضایی و امنیتی رساندیم که بعضی اقدامات یک طرفه و جبهه بندی های کاذب سیاسی، طایفه ای و منطقه ای، سبب سلب اعتماد عمومی می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان از ابتدا با مسوولان دستگاه قضا و شهرستان ها،رئیس کل دادگستری همراه بوده و هستند، در قضیه حمله به مدیر قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با شناختی که از توان نیروهای امنیتی در استان داریم، انتظار  داریم با سرعت و دقت بیشتری  اقدام نمایند. هرچند این اقدام را نشان دهنده ی رویه درست و مناسب قوه قضاییه  و عملکرد سیستم امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد می دانیم که لزوم استمرار آن پر واضح است.
وی تأکید کرد: انتظاری که از متولیان بحث امنیت داریم این است که علاوه بر عاملان، زمینه سازان آن هم  مشخص شوند.
مظلوم اذعان داشت: تیراندازی به شخص اول قوه قضائیه در استان نشانه گیری  امنیت استان بود و این اتفاق کوچکی نیست. در تثبیت امنیت وحدت همه مسئولین لازم است، چرا که ناامنی  و ناامن کنندگان، به هیچ کس رحم نمی کنند و منافع شخصی خود را دنبال می نمایند. عدم تمکین به اجرای حکم و دفاع از محکومان قطعی با رنگ و بوی سیاسی ولو با وجود انتقاد،در رسانه ها کار درستی نبود و چنین مواضعی خود ناامنی ایجاد می کند.
وی تصریح کرد: وقتی به جای دفاع از اقدامات قوه قضائیه با نوشتن نامه از سوی چهره های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد به یاری متخلفان میشتابیم یعنی امنیت نشانه رفته است. بدون شک با رجوع به ماجراهای اخیر مردم خادمان واقعی خود را بهتر میشناسند.
نماینده دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای تبیین دانشجویی  کشور در پایان گفت: حاضریم امنیت همه خادمان واقعی مردم را با زنجیره انسانی تامین نماییم، علاوه بر مدیران قضایی به دادستان ها و قضات شجاع دادگاه های استان خداقوت و دست مریزاد می گوییم، این عزیزان باید از امنیت و دغدغه خاطر بیشتری برای اقدامات جهادی برخوردار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1