کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با «کبنا» مطرح شد

کامرانی به «ابهامات» مناظره جنجالی‌اش پاسخ داد؛ منظورم افرادی بود که به وادی سیاست کوچ نامتعارفی داشتند / سردار سلیمانی‌ها مایه مباهات هستند

5 دی 1397 ساعت 8:53

باید خدمت عزیزان بگویم که در 8 سال دفاع مقدس بسیاری از عزیزان و اقوام بنده مثل سایر اقشار جامعه در جبهه ها حضور داشتند و به شهادت رسیدند و جزء خانواده ایثارگران می باشند و همین الان اگر لازم شد و تعرضی به خاک عزیز ایران اسلامی شد. لباس سیاست را از تن بیرون می آورم و برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی میهنم لباس رزم می پوشم.


بعداز مناظره دانشگاه آزاد واحد دهدشت که بین آقایان دکتر کامرانی و دکتر فیاض بخش به مناسبت روز دانشجو با موضوع موانع تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد. پیرامون سخنان دکتر کامرانی  در آن مناظره در فضای حقیقی و مجازی  شبهات و برداشت های متفاوتی از طرف بعضی سیاسیون افراد مطرح گردید که در همین باب با  دکتر کامرانی گفت و گویی انجام گرفته که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
با سلام خدمت جناب دکتر کامرانی نظر شما در مورد جمهوری اسلامی چیست؟
با سلام خدمت شما و مخاطبین گرامیتان و خداقوت به اصحاب رسانه
ما اصلاح طلبیم و به مبانی نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی التزام نظری و عملی داریم . با الهام از فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص جمهوری اسلامی که فرمودند:
"جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد"
و با این شعار که قانون اساسی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمترخواهان اجرای بدون تنازل قانون اساسی و پاسداشت آن در همهء حوزه ها هستیم.
- شما در مورد سپاه پاسداران در دقایق پایانی اشاره ای داشتید و برداشت هایی متفاوتی از آن مطرح شدنظر شما در مورد سپاه چیست؟
در آن دقایق پایانی به علت اتمام وقت جملات ناقص و ابتر ماند و باید بگویم
سپاه پاسدران را نهادی انقلابی و برآمده از روح عدالتخواهی، استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت مسلمان ایران  و از ابتکارات و یادگارهای ارزشمند حضرت امام (ره) می دانم و بر این باورم که همان طور که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
رشادتها و دلاوری های آنان را در صحنه های مختلف دفاع از ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان ملت پاک شدنی نمی دانم.
و البته تفکیک جایگاه و موقعیت هر سازمان یا نهادی از عملکرد افراد وابسته به همان سازمان یا نهاد را امری معقول و قابل دفاع دانسته و هیچگاه نباید عملکرد فرد یا افراد وابسته به یک سازمان یا نهاد را به پای آن سازمان یا نهاد به حساب آوریم.
اما نکته ای که در مناظره داشتیم و متاسفانه باعث ایجاد شبهه گردید اشاره به عملکرد سوال برانگیز برخی از افراد است که از وادی نظامی به وادی سیاسی کوچ نامتعارفی داشتند و کسانی که مدعی اند در مکتب انقلاب پرورش یافته ولی مع الاسف معنای اصول مورد پذیرش قانون اساسی یعنی تفکیک قوا را نمی دانند و بدون از توجه به ساختارهای رسمی نظام جمهوری اسلامی مرزهای بین قوا را در می نوردند بوده است.
و گرنه سرداران بزرگی چون سلیمانی ها مایه مباهات نظام اند.
باید خدمت عزیزان بگویم که در 8 سال دفاع مقدس بسیاری از عزیزان و اقوام بنده مثل سایر اقشار جامعه در جبهه ها حضور داشتند و به شهادت رسیدند و جزء خانواده ایثارگران می باشند و همین الان اگر لازم شد و تعرضی به خاک عزیز ایران  اسلامی شد. لباس سیاست را از تن بیرون می آورم و برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی میهنم لباس رزم می پوشم.
و در پایان برای شادی روح سرداران و مبارزان ملک و میهن صلوات می فرستم.


کد مطلب: 405764

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/405764/کامرانی-ابهامات-مناظره-جنجالی-اش-پاسخ-منظورم-افرادی-وادی-سیاست-کوچ-نامتعارفی-سردار-سلیمانی-ها-مایه-مباهات-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1