تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۰۵۲۰۵
در گفتگو با کبنا مطرح شد

آزمون اولین دوره «مشاغل سینمایی» در دهدشت برگزار شد

۰
آزمون اولین دوره «مشاغل سینمایی» در دهدشت برگزار شد
کبنا ؛آزمون ورودی اولین دوره دو ماهه آموزش عکاسی دیجیتال و تدوین فیلم انجمن سینمای جوانان استان در دهدشت برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در گفتگو با کبنا با بیان اینکه:فراخون اولین دوره مشاغل سینمایی در رشته های عکاسی دیجیتال،تدوین فیلم و فیلم نامه نویسی طی ماه های قبل در شهرستان صورت گرفت،کلاس های آموزش عکاسی و تدوین فیلم در یک دوره دوماهه برگزارشد،تصریح کرد:در روزهای 15 و 16 آذرماه  هنرجویان جهت دریافت گواهینامه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد در این دو رشته در فرهنگسرای ارشاد کهگیلویه با یکدیگر به رقابت نشستند.
ایرج کاظمی جو مدت دوره آموزشی این دو رشته را دوماه دانست که هنرجویان از حضور اساتید مجرب و رئیس انجمن سینمای جوان استان،«سلیمانی فر» به مدت 2 روز در هفته بهره می بردند.
 کاظمی جو از افتتاح سینمای جوان شهرستان در آینده نزدیک خبرداد و عنوان کرد:
در راستای حمایت از انجمن های فرهنگی و هنری و جدی گرفتن بحث آموزش در زمینه های تخصصی و همچنین با کشف توانایی و پتانسیل هنرمندان کهگیلویه ای از جمله «محمد سلیمی راد» در تولید فیلم های کوتاه داستانی و مستند،و کسب رتبه های برتر آثار «محقق» در جشنواره های معتبر ملی و بین المللی،باعث شد جهت ترویج هنر سینما و جذب علاقه مندان نسبت به راه اندازی سینمای جوان در کهگیلویه اقدام کنیم.
وی با اشاره به اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه با گستره 7 استان در دهدشت،ادامه داد: پس از تلاش های زیاد دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد و رایزنی با معاون سینمای امور استانهای کشو،معاون سینمای امور استان های کشور دراین جشنواره حضور پیدا کردند و از نزدیک روند جشنواره،زیر ساخت ها و مکان ها ی فیزیکی را نظارت کردند.
کاظمی جو افزود:پتانسیل و ظرفیت شهرستان مناسب دیده شد و نسبت به افتتاح نمایندگی در شهرستان ترغیب شدند که به زودی شاهد افتتاح انجمن سینمای جوان در کهگیلویه هستیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه بیان کرد:با افتتاح سینمای جوان در شهرستان
،دغدغه هنرجویان در خصوص نداشتن امکانات اولیه برای تولید و ساخت فیلم کوتاه و دیگر مشاغل سینمایی رفع می شود،تا جایی که در توان بود تجهیزات خریداری شد که پس از گذراندن دوره های آموزشی،هنرجویان خود می توانند اقدام به تولید آثار کوتاه مستند و داستانی با محوریت انجمن سینمای جوان کنند و همچنین به نقد و بررسی آثار یکدیگر بپردازند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1