تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۳۳۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

تناقض‌گویی در گفتار مسوول فروشگاه رفاه یاسوج + پاسخ جالب گوهرگانی

۱۳
۱
تناقض‌گویی در گفتار مسوول فروشگاه رفاه یاسوج + پاسخ جالب گوهرگانی
کبنا ؛  هر چه از روز شنبه 7 مهرماه می‌گذرد، زوایای پنهان آن روشن‌تر می‌شود، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از فروشگاه رفاه یاسوج با همراهی داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعزیزات حکومتی و جمعی از مسوولان وارد این فروشگاه شد و نهایتاً بعد از اینکه مسوولان فروشگاه یاسوج بیان می‌کردند که 15 روز است به دلیل اعتراض کامیون‌داران و نبود ماشین حمل بار برنج، رب‌گوجه و روغن نتوانستیم بیارم، دقیقاً در انبارچسبیده به فروشگاه که اتفاقاً درب آن هم داخل فروشگاه باز می‌شود در دو طرف انبار یعنی سمت چپ وارد شدگان به انبار و روبروی آنان تا سقف در چندین ستون روغن با مارک «...» چیده شده بود.
مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج اظهار داشتند که این بار تازه اومده و کامیون هم پشت انبار پارک است و ما داریم بار را تخلیه می‌کنیم.
 در حالی که مشتریان برای خرید روغن به فروشگاه مراجعه می کردند و به دلیل نبود روغن در قفسه های فروشگاه دست خالی بر می گشتند، اما دو قدم آن طرف‌تر انبار بود پر از روغن.

 
مسوول فروشگاه رفاه یاسوج در جمع خبرنگاران حاضر و اینگونه می‌گوید: در بازرسی روز گذشته از فروشگاه رفاه یاسوج، اتفاقاتی رخ داد که مانع از شفافیت نتایج این بازدید شد و نهایتاً هم با شرایط به وجود آمده اتهام سنگین احتکار در برخی رسانه‌ها به این فروشگاه زده شد.
 شیروان نگهداری افزود: ساختار توزیع کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به گونه‌ای است که عملاً احتکار کالا بی معنا است.
نگهداری گفت: احتکار زمانی معنا پیدا می‌کند که منفعتی به شخص احتکار کننده برسد. این در حالی است که ما از فروش کم یا زیاد کالا و یا افزایش قیمت‌ها چیزی عایدمان نمی‌شود و اگر این فروشگاه ضرر کند یا منفعت، من و همکارانمان حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنیم.
وی در ادامه به اتفاقات روز گذشته اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اتهامی که متاسفانه به ما زدند، موضوع احتکار کالا است و اعلام کرده‌اند که روغن‌هایی را در انبار فروشگاه احتکار کرده‌ایم در حالی که در قفسه‌های فروشگاه روغن موجود نبوده است. اما ای کاش کمی به توضیحات ما و بازرسان صنعت و معدن که همراه خود تیم بازرسی بودند، گوش می‌دادند.
نگهداری گفت: اولاً این چه شیوه احتکاری است که انبار به خود فروشگاه وصل است و درب آن در خود فروشگاه و در انظار همه مشتریان به صورت شبانه روز باز است و هر مشتری می‌تواند به آن سرک بکشد و از محتویات آن آگاه شود؟ در ثانی برخی اعلام کرده‌اند که در فروشگاه 15 روز روغن نبوده است، این در حالی است که در همان لحظه ورود بازرسان تعدادی روغن در قفسه‌ها موجود بوده است و برخی خبرنگاران هم تصاویر آن را منتشر کرده‌اند.
 
به گزارش کبنا، در قفسه دو سه عدد قوطی روغن که تولید داخلی هم نبود، گذاشته بودند که اتفاقاً روی آن روغن‌ها هم قیمت گذاری نشده بود. و این مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج بودند که به صراحت بیان می کردند که ما به دلیل اعتراض کامیون داران نتوانستیم کالاهای اساسی مردم از جمله روغن را بیاورم و الان 15 روز است که روغن  نداریم و نتوانستیم، بیاوریم.
آقای نگهداری باید بداند که ما هم دیدیم درب انبار به فروشگاه چسبیده اما آن طرف درب مملو بود از روغن این طرف هم مردم سرگردان. البته درب انبار کاملاً بسته و هنگامی که آقای گوهرگانی قصد بازدید از آن داشت فردی آن را با کلید باز کرد.

 
  
مدیر فروشگاه رفاه یاسوج در ادامه به موضوع دیگری هم اشاره کرد و افزود: درست لحظاتی قبل از ورود بازرسان کامیون حمل روغن وارد محدوده فروشگاه شده بود که این محل زیر پوشش دوربین‌های امنیتی ساختمان متعلق به استانداری است و خود آن‌ها بهتر از هر شخصی می‌توانند صحت و سقم گفته ما را تایید یا تکذیب کنند.
 
حرف شما آقای نگهداری درست، پس چرا جعبه‌های  روغن هایی که تا سقف چیده شده بود را نمی‌توانستید برای رفاه حال مردم در قفسه ها بگذارید. البته همکار شما پاسخ داد که یک پروسه ی 4 و 5 روزه باید طی شود تا جنس از انبار چسبیده به فروشگاه به قفسه برسد. قفسه های که فقط 4 و 5 متر تا انبار فاصله داشت. کاش دوربین های امنیتی ساختمان استانداری را چک می کردند تا ببینیم که آن کامیون چگونه تا درب انبار آمده بود. هر چند که آقای گوهرگانی هم پاسخ زیبایی به کارکنان شما داد، مگر می خواستید موشک هوا کنید که باید 4 و 5 روز طول بکشد تا جنسی از انبار تا روی قفسه بیاید.
 در ضمن اگر مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج منظوری از این کار خود نداشتند چرا هنگامی که مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد از قفسه های بدون روغن فروشگاه دیدن می کردند، همکاران حضرتعالی همان لحظه به آنها نگفتند که کامیون حمل روغن در حال تخلیه روغن مورد نیاز مردم هستند.
 
 نگهداری گفت: مدتی است که با ایجاد ناامنی‌های جاده‌ای و اعتصاب کامیون داران که به وجود آمده است، انتقال کالا به فروشگاه دچار مشکلاتی شده است و ما از برخی نهادها هم تقاضای کمک کرده‌ایم که جهت انتقال کالا با ما همکاری کنند.
 
باید به شما بگویم روزانه صدها کامیون در جاده های ترانزیتی استان و کشور در حال تردد است، و هیچ مشکلی از این بابت نداریم اتفاقاً بنا به گفته مسوولان نظامی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی بود که کامیون داران آن کمترین اعتراضی را داشتند.
 
وی افزود: فاکتور انبار ما نشان می‌دهد که این محموله ادعایی چه زمان تولید شده، چه زمان بارگیری شده و چه زمانی به یاسوج رسیده و وارد انبار شده است. ضمن اینکه تاریخ تولید روغن‌ها کاملاً نشان دهنده‌ی زمان تولید کالا است.
نگهداری گفت: بنابر اسناد موجود این روغن‌ها در تاریخ 26 شهریور در تهران تولید شده است و در تاریخ 1 مهرماه حواله انتقال به یاسوج آن صادر شده است که به علت شرایط ایجاد شده توسط کامیون داران 5 مهر ماه به یاسوج منتقل و در 7 مهر ماه به انبار فروشگاه رفاه منتقل شده که در حین تخلیه بار تیم معاون استاندار وارد محل می‌شوند و ادعای احتکار کالا را می‌نمایند که این ادعا از طرف بازرسان صنعت و معدن همراه تیم تایید نمی‌شود.
 
آقای نگهداری ....
 
مدیر فروشگاه رفاه یاسوج ادامه داد: پس از ورود کالا به انبار باید برخی فرایندهای تقسیم در فروشگاه ابتدا در انبار صورت گیرد تا این کالا برای در دسترس قرار گرفتن آماده شود. ضمن اینکه قفسه‌های فروشگاه هنوز تعدادی روغن در آن‌ها وجود داشت و تا زمان آماده شدن روغن‌های درون انبار برای انتقال به قفسه‌های فروشگاه کمبود یا مشکل خاصی وجود نداشت.
 
تعدادی از خانم‌های خانه دار در گفت و گو با خبرنگاران از نبود روغن در این فروشگاه به مدت چندین روز خبر می‌دادند. اتفاقاً نبود آن کالای اساسی یعنی روغن معضلی بود که مشتریان حرف آن را می زدند.

 نگهداری گفت: در بحث ادعای عدم ارائه فاکتور اجناس در زمان حضور بازرسان باید بگویم، کار اداری ما مانند دیگر دستگاه‌ها تا ساعت 2 می‌باشد و در آن لحظه همکاران ما با توجه به شرایط پر تنش نتوانسته‌اند به درستی این خواسته را اجابت کنند اما هر لحظه هر شخص یا مقام و همچنین خبرنگاران خواستند به واحد انفورماتیک ما مراجعه و همه این اطلاعات را دریافت کنند.
وی در خصوص برخی تنش‌هایی هم که بین خبرنگاران و پرسنل فروشگاه رفاه به وجود آمده است گفت: متاسفانه شرایط پر تنش به گونه‌ای بوده است که همه طرف‌ها کنترل خود را از دست داده‌اند و از همین جا هم خود و هم از طرف همه‌ی همکارانم اگر به کسانی از خبرنگاران توهین یا نامهربانی شده است صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. چرا که بر این باورم اگر خبرنگاران ما منصفانه به موضوعات بپردازند مطمئناً می‌تواند کمک کار خوبی برای ایجاد محیطی آرام در راستای توسعه و رفاه جامعه باشند.
مدیر فروشگاه رفاه یاسوج در پایان گفت: هر چند به شخصه از پدید آمدن وضعیت موجود ناراضی هستم اما این گلایه را هم دارم که نباید اینگونه با آبروی من، همکارانم و سابقه موفق فروشگاه بازی می‌کردند چرا که اتهام احتکار بسیار سنگین است. ضمن اینکه همه ما با توجه به اعلام شرایط جنگ اقتصادی خود را سرباز و نیروهای میدانی مبارزه اقتصادی با دشمن می دانیم و از هیچ کمکی برای موفقیت در این نبرد نابرابر دریغ نخواهیم کرد.

به نظر می‌رسد که مسوولان فروشگاه معروف رفاه که اعتبار زیادی هم نزد مشتریان خود دارد، باید در کادر مدیریتی فروشگاه رفاه یاسوج تجدید نظر کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
این نگهداری همان پیمانکار شهرداری بوده.ن تا کی الان شده مدیر رفا
تام
France
اقای نگهداری ادم باصداقتی هستن
تامی
Iran, Islamic Republic of
بله خیلی ...صداقتش ...کدوم صداقت بنده خدا خودت و
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای‌دیو‌دیده‌چندین‌سال‌است‌مدیر‌صمت‌میباشد‌مگر‌یک‌فرد‌تا‌چند‌یال‌میتواند‌مدیر‌باشدضعف‌مدیریتی‌بیداد‌میکند‌به‌فکر‌مردم‌باشیداین‌چ‌وضعیست‌درست‌کردید‌مدیر‌باید‌جوابگو‌باشد‌که‌نیست
سید دست افکن
Iran, Islamic Republic of
دکترگوهرگانی رزمنده وبسیجی دلاورجانبازعزیز....امروز هم همچون وفای حضرت عباس به امام حسین(ع )در رکاب دولت وپیرو منویات ودستورات مقام عظمای ولایت فقیه انجام وظیفه میکند......احسن به اقتدار ومدیریت جناب دکتر گوهرگانی....دکترگوهرگانی اهل زدوبند نیست....ازمعیشت ورفاه مردم دفاع میکند....
کامند
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی استان لطفا سری به....بزنید ولیست کسر حقوق کارکنان دولت را که از. خریداری نموده اند چک کنید .اصلا فروشگاه برابر فاکتور فروش خود از کارمندان ادارات کسر نمی کنند بلکه مبلغ فاکتور را . حسابداری ادارات برای کسر کردن می فرستند .حتما پی گیری کنید متوجه حرف بنده می شوید متشکرم کارمند بدبخت
کارمن
Iran, Islamic Republic of
بله درست میگه همکار کارمند من در سال 97 تا کنون یک میلیون هشتصد تومان از فروشگاه خریداری نموده ام طبق فاکتور ولی حسابداری اداره ام طبق لیست ارسالی فروشگاه دو میلیون صد هزار تومان از حقوقم کسر گردیده لطف کنید بررسی کنید
کارمندئ
Iran, Islamic Republic of
بله درست میگه همکار کارمند من در سال 97 تا کنون یک میلیون هشتصد تومان از فروشگاه خریداری نموده ام طبق فاکتور ولی حسابداری اداره ام طبق لیست ارسالی فروشگاه دو میلیون صد هزار تومان از حقوقم کسر گردیده لطف کنید بررسی کنید
United States
سلام . ضمن تشکر از اقای گوهرگانی . بنده بیش از ۴ ماه است دنبال پکیج ب. هستم نمایندههای بوتان در استان میگن سهمیه به ما ندادن به شرکت تولید کننده زنگ زدم میگویند سهمیه استان ما را داده اند ولی ن.. انها ر احتکار کرده اند و لیستی صوری از بستگان خودشان به عنوان تحویل گیرنده پکیج تحویل شرکت ب. داده اند و تو انبار انها را احتکار کرده اند که گرانتر بفروشن و من الان ۴ ماهه دنبال پکیجم که ساخت ایران هست میباشم اگه دکتر گوهرگانی این را بررسی کند به میلیاردها احتکار و سو استفاده از این قضیه پی خواهد برد خواهش میکنم دکتر این را بررسی کند تا به احتکار بزرگ برسه . ممنونم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. هیچ مدیری پایدار نمی ماند. هم ......
سیددست افکن
Iran, Islamic Republic of
درودو صد درودبه دکترگوهرگانی عزیز....ای بنازم به اقتدار این شیرمردباوی تباروبویراحمدی دوست...موردقبول وحمایت مردم سردسیر تاگرمسیر....
Germany
خداروشکر تجدید نظر شد...
بیطرف
Germany
آقای گوهرکانی حالا که متوجه ایراد و اشکال و قصور د. شده اید بسم الله...
منتظر اقدام انقلابی هستیم...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1