تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۹۴
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

دهراب‌پور: ماجراجو نیستم / «تاجگردون» مقدم را شهردار یاسوج کرد / موحد از استاندار شدن «سید مسعود» پشیمان شد / مدیریت فشل باید ساماندهی شود/ در شورا از ما استفاده نمی‌کنند

۱۰۱
۴
دهراب‌پور: ماجراجو نیستم / «تاجگردون» مقدم را شهردار یاسوج کرد / موحد از استاندار شدن «سید مسعود» پشیمان شد / مدیریت فشل باید ساماندهی شود/ در شورا از ما استفاده نمی‌کنند
کبنا ؛
 محمدرحیم دهراب‌پور از چهره‌های شاخص اصولگرا می‌باشد، او سابقه طولانی در شورای شهر یاسوج و شورای اسلامی شهرستان بویراحمد دارد، همچنین مشاور استاندار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری، رئیس مرکز تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج و رئیس مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان یاسوج، رئیس آموزشکده عالی فنی و حرفه‌ای یاسوج، مدیر عامل بنگاه تعاون و حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت مدیره کارخانه قند یاسوج، نماینده بازرسی ویژه رئیس جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بازرسی ویژه وزارت آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه مدیریتی خود دارد. با وی گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛

بخش اول این گفت‌وگو را در اینجا [کلیک کنید] بخوانید.

به چند صدایی در جامعه معتقدم

این فعال اجتماعی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد بر خلاف شعارهای سیاسی که عده‌ای آن را می‌دهند، بنده معتقدم در جامعه باید چند صدایی وجود داشته باشد و به این مسئله پایبندم. باید اجازه دهیم به مردم که سلیقه‌های متفاوت را در چارجوب منافع دین انقلاب و نظام را مورد حمایت قرار دهند و یا انتخاب کنند.
شهرداری یاسوج کمبود نیروی با کیفیت دارد
 دهراب‌پور عضو شورای اسلامی یاسوج به مشکلات ترافیک این شهر اشاره کرد و اتمام پل چهارم بشار یاسوج را ضروری دانست و افزود: برای ساخت پل‌ها باید آینده اندیشی شود.
وی وضعیت پسماند و فاضلاب شهر یاسوج را مطلوب نداست و گفت: مدیریت شهری متأسفانه برای رفع این مشکلات تاکنون کار خاصی انجام نداده‌اند.
دهراب‌پور بیا کرد: در شهرداری یاسوج تحول نیروی اداری شکل نگرفته است از طرفی حقوق بالایی را به نیروها پرداخت می‌کند و از سوی دیگر کمبود نیروهای با کیفیت داریم.
وی افزود: در دوره دوم و سوم همیشه درگیر این مسائل بودیم و علل درگیری من در آن دوران همین بود و به رسانه‌ها کشیده شد و اما گروه اکثریت بیشتر بودند و فریاد من به جایی نمی‌رسید و به همین خاطر تحول نیروی انسانی نه تنها مرتفع نشده بلکه انباشه شد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: هیچ‌گاه شهرداری یاسوج روی نیروهای کیفی تمرکز نداشت و روش منطقی را هم پیش نگرفت.
دهراب‌پور اضافه کرد: در این مدت 7 ماه که شورای شهر شکل گرفته است یکی از موارد که مرتب روی آن نظر داریم، بحث نیروی انسانی است و ما اول باید بنشینیم این مسائل را اصلاح‌کنیم و باید روی آن کار کنیم تا از دورن خود شهرداری حل شود.
 با هیاهو مشکلات را دنبال نمی‌کنم
وی گفت: در شان شورا و جایگاه شورا این را نمی‌بینیم که با برخوردهای ناصحیح و هیاهو مشکلات را دنبال کنیم بلکه باید با گفتمان، بحث، گفت‌وگو و نصایح این مشکلات را حل کنیم و اگر این قضایا به طول انجامید از طریق رسانه‌ها مردم را در جریان خواهیم گذاشت.
کمیسیون‌های شورای یاسوج را از دست‌مان خارج کردند
 این عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: شهرداری در موضوعات مختلف از جمله حوزه‌های فرهنگی، اقتصای و عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها وظیفه دارند و اعتقاد ما بر این است که اولین وظیفه شورا ایجاد زیرساخت‌های کلان برای آینده شهر یاسوج است.
وی گفت: زمینه اجرای این برنامه‌های مختلف را در شورای شهر یاسوج نمی‌بینم و کمیسیون‌ها را از دست ما خارج است و از ما مسئله‌ای را نمی‌خواهند و استفاده نمی‌کنند که مردم باید خودشان در آینده قضاوت کنند.
وی افزود: راه‌اندازی فرهنگ سرا، خانه‌رسانه و احیای تیم‌های ورزشی فوتبال و والیبال از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی بود که بنده خیلی دوست داشتم آنها را انجام دهم.
 وی با اشاره به تجربیات خود در مدیریت شهری و سایر فعالیت‌های فرهنگی افزود: اعتقاد بنده بر این است که شهر یاسوج در دو مولفه معروف می‌تواند، معروف شود. توسعه دانشگاه‌ها، فرهنگ و ورزش در واقع توجه داشتن به مقوله جوانان است که در این سه حوزه فعالیت می‌کنند و ما می‌توانیم در این سه مولفه سرآمد باشیم، چرا که زیربنای توسعه فرهنگ است.
 دهراب‌پور در پاسخ به سووالی در باره حمایتش از برخی مدیران و یا عدم حمایتش اینگونه اظهار کرد با همه کسانی که در جایگاه مدیریت قرار میگیرد چه وزیر و چه مدیران و چه استاندار که صداقت، دغدغه و آینده‌نگری دارند، همواره در تعامل و همکاری هستم و در واقع «کفش جفت کن» آنها هستم. اما اگر غیر از آن باشد ولو آن مدیر از نزدیکترین کسان من هم که باشد، کنار نمی‌آیم و در واقع با هیچ فردی روی مصالح و منافع مردم شوخی و بده بستان ندارم و با کسی هم عقد اخوت نبسته‌ام.
وی افزود: اینکه فردی قوم و خویش من باشد و از کارهای او چشم‌پوشی کنم، امکان ندارد، هر جا کاری صورت نگیرد، اختلاف به شکل کوبنده است و هر جا کارهای مردم وفق مراد مردم نبود و مسائل آنها نادیده گرفته می‌شود، با مدیران و هر مسوولی اختلاف پیش می‌آید.
 ماجراجو نیستم
این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: گاهی مرا به ماجراجویی متهم می‌کنند، که در واقع اینطور نیست، مردم ما بسیار با شعور هستند و خودشان در جریان هستند و بهتر میداند، من برخی اوقات سال‌ها صبر می‌کنم تا مسائل به گونه‌ای شکافتهی شود که مردم خودشان به نتیجه برسند و همه چیز روشن شود، متهم به احساساتی بودن و ماجراجویی می‌شوم اما اعتقادی به هیاهو و فضاسازی ندارم.  هر جا تشخیص بدهم روند کارهای صورت گرفته به نفع انقلاب و مردم است، گردن کوتاه‌تر از خودم نمی‌بینم، اما در غیر اینصورت گردنی قوی‌تر از خودم برای دفاع از حقوق مردم و انقلاب نمی‌بنیم.
باید به مدیریت فشل و معیوب استان سروسامانی داده شود
این فعال اجتماعی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووال دیگری در خصوص وضعیت مدیران در استان، اظهار داشت: در زمان احمدی نژاد مدیریتهای استانی هیچ گونه مشکل اعتباری نداشتند و از طرفی مدیریت استانی توانایی طرح و برنامه نداشتنذ که از آن فرصت‌ها استفاده کنند. در شهرهای کوچک استان‌های دیگر چندین برابر استان ما کارهای زیربنایی انجام گرفت.
دهراب‌پور بیان کرد: هر کدام از مدیران با صداقت و دلسوزی و برخورداری از توانمندی برای مردم خدمت کند، فرق نمیکند، از او حمایت می‌کنیم.
وی گفت: باید در استان به اوضاع و احوال مدیریت فشل و معیوب و رها شده سروسامانی داده شود.
قدر این دو استاندار باید بدانیم
دهراب‌پور بیان کرد: دو تا از استانداران کهگیلویه و بویراحمد را باید قدرشان بدانیم، آقای دوستی و نیکزاد چرا که آثار کارهای آنان پروژه های قابل توجه‌ی بودند که هنوز هستند. تمام زیر ساخت های شهر یاسوج از این دو نفر است. آقای نیکزاد تپهای با آن چشم‌انداز زیبا را به وجود آورد و اگر  آقای دوستی نبود، خبری از پارک جنگلی نبود.

دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج که با شهردار شدن آقای مقدم مخالف بود، اظهار کرد: ردپای آقای تاجگردون و افشانی در شهردار شدن آقای مقدم دیده می‌شود، و به زودی بیشتر در این باره صحبت خواهم کرد.

موحد از استاندار شدن «سید مسعود حسینی» پشیمان شد

نظرتان در باره افراد؛
هدایت خواه:
 هدایت‌خواه، آدم متدین، متشرع و ولایی می‌دانم، آدم شایسته‌ای است. توقع می‌رود در بحث مدیریتی قوی تر و استقلال بیشتری به خرج می داد.
 احمدی نژاد؛
سال 85، نامه‌ای به وی نوشتم و به او گفتم؛ راهی که می‌روی خواست مردم نیست.
25 / 4 / 85 طی نامه‌ای دولت نهم را مورد آسیب شناسی قرار دادیم، و آن نامه را کپی کردم و به معاونین و مشاوران دایم و آن موقع نوشتم که آقای مشایی دور شما چه کار می‌کند. روزی خودتان به پای هم می پیچید. با توجه به «فضل الهی» و اراده پاک مردم و در رأس آن بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ما از ایشان حمایت کردیم.
آقای احمدی‌نژاد آدم پاک، دلسوز و ساده زیستی است، هم خودش و خانواده‌اش و خانواده‌اش سالم و حفظ مانده است. از همان ابتدا به تشکیل کابینه دولت نهم اعتراض ردپای از افرادی را می‌دیدیم که در ستادهای استانی از آنها خبری نبود. خیلی جای تعجب بود، خودی ها طرد و مخالفین جذب دولت می‌شدند و برخی مدیران استانی را به دولت تحمیل می‌کردند.
آقای موحد در استاندار شدن آقای «سید مسعود حسینی» نقش اساسی داشت که البته بعداً او در یک اظهار نظری، اظهار پشیمانی کرد.
 تاجگردون:
آدم عاقل، زیرک و بخشی نگری.
 بزرگواری:
خانواده به تمام معنا ایثارگر پایبند به ارزش ها
موحد:
صادق در حین حال از ایشان توقع می رفت در دوره‌های مختلف نمایندگی‌اش الان در حوزه کهگیلویه نمودکارهای زیرساختی بیشتری به چشم می خورد که الان نیست.
کهگیلویه و بویراحمد:
بازماندگان قوم آریایی که ویژگی نجابت، شرافت و صداقت را داشتند، و هم‌اکنون مردم این استان از سه ویژگی؛ صداقت، شجاعت و خساوت که برای آنها فضیلت است برخوردار هستند.
شهر یاسوج:
شهری در قلب زیبایی‌ها اما خدمت به شهروندان حق پایتخت طبیعت است و شهر همه مردمان ایرانیان مخصوصاً مردم کهگیلویه و بویراحمد است. کریدوری بین شرق و غرب، شمال و جنوب کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد مستعد و مستحق و بالقوه ثروتمند و غنی. بالفعل فقیر و عقب مانده
علت عقب ماندگی ضعف فرهنگ کار و ضعف مدیریتی.
آمادگی مناظره در یک محیط دانشگاهی در باره عملکرد زارعی و سید مسعود حسینی را دارم
 دهراب‌پور این جمله را هم گفت که دوست دارم، در فضای دانشگاهی و فرهنگی در رابطه با عملکرد زارعی و سید مسعود حسینی مناظره ای انجام بدهم.
سه فرزند دارم / مدرک کارشناسی ارشد دارم
وی گفت: سه فرزند به نام های‌ »مختار، محمد امین و محسن» دارم.
دهراب‌پور همچنین گفت: در بحث رفع اختلافات قومی، قبیله‌ای و بخشش قتل نیز این روزها تلاش‌های زیادی کردم و همچنین از سوی دستگاه قضا مورد تجلیل قرار گرفتم.
وی افزود: دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت هستم و اکنون نیز در رشته حقوق در حال تحصیل هستم.
این فعال اجتماعی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد شهید عین‌الله دهراب‌پور را معلم اخلاق خود می‌داند و می‌گوید او یک نخبه واقعی بود.
دهراب‌پور معتقد است که رسانه در اسلام و جمهوری اسلامی همان رسالت انبیاء و شفاف سازی جامعه و زدودن غبار نفاقها و فتنهها در جامعه است. بررسی شناسایی و مشکلات جامعه و انعکاس آن به دولتمردان و جامعه است. معتقدم نظام اسلامی و یا دولتهای اسلامی هر کدام به نوبه خود خدمت کردند، سوء مدیریت ها باعث شده که خمات نظام نادیده گرفته شد و هر چه داریم از برکت انقلاب و وجود نظام اسلامی است
 دهراب‌پور به وضعیت مالی خود پرداخت و گفت: در حد نیاز سرمایه‌دارم و به صورت مشروع هر چه داشته باشیم، مشکلی ندارد.
 بخش اول این گفت‌وگو را در اینجا [کلیک کنید] بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
. هیچ برنامه ای برا شهر نداشته ونداری فقط
.
Iran, Islamic Republic of
فقط چی؟؟؟:
شماها باعث عدم توسعه استان شدید
و الا دلسوزی و تعهد دهراب پور به مردم برای همه روشنه . اتفاقا همین که جلوی چپاول و غارت شهر رو بگیره خودش کافیه
Iran, Islamic Republic of
هزار برنامه هم داره ولی نه شهردار چیزی بارش هست و نه اکثریت شورا چیزی بارشون هست
تام
Iran, Islamic Republic of
داری طفره میری
برو سوابق شهردار رو بخون تا مغزت سوت بکشه ، اولین دفعه هست که شهردار لایقی برا یاسوج انتخاب شده
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور خیلی برای شورا و شهر برنامه داشت و دارد ولی حیف که در شورا تنهاست
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقای دهرابپور خواستی استانداربشی نشدی خواستی فرماندار بشب بازم نشدی خواستی بخشدار و معاون استاندار شی بازم نشدی عاقبتت اومد رفت جزو گروه اقلیت ضعیفترین شورا.میدونم ک عاقبتت از این بدتر هم میشه
Iran, Islamic Republic of
قطعا در جریان هم هستید که اغلب مدیران کل با سفارش و تأییدیه جناب آقای حاج دهرابپور انتخاب و منصوب میشن و حتما هم خبر داری که حاج دهرابپور چندین استانداری و پستهای ملی و بین المللی را بهش پیشنهاد دادن اما خدمت به مردم استان و بویراحمد رو به هر چیزی ترجیح داد .
حال اون آقایی که بواسطه ی دهرابپور بخش دار ، نماینده و استاندار شد بیشتر ارزش دارد یا جناب آقای حاج دهرابپور
احتمالا د.برسون
رضا
Iran, Islamic Republic of
الکی مساز
Iran, Islamic Republic of
آن چه عیان است چه حاجت به بیان است؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شما قطعا از دشمنان حاج زارعی هم هستید پسر خوب، چون منفعتی که از طرف ایشون به شما رسیده سبب شده اینجوری اظهار نظر کنی و اگر روزی اون منافع قطع بشه ایشونم ول میکنید و مطمئنم جایی از عدالت حاج دهرابپور و از صداقت و رک گوییش به شما آسیبی رسیده که اینگونه زبان ناروا میچرخونید... قضاوت با انسانهای بی غرض و صادق
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هیچ وقت دهراب پور دنبال پست نیست
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاجی
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور سالمترین فرد سیاسی استان میباشد
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینجوریه که گفتید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهرابپور پاک و خدمتگذار
Iran, Islamic Republic of
پاکدست ترین فرد در استان همین حاج محمدرحیم دهراب پور میباشد
Iran, Islamic Republic of
oki
Iran, Islamic Republic of
واقعا مناظره شماو زارعى ديدنى خواهد بود بخصوص بروى عملكردها و جبهه قندى ها
Iran, Islamic Republic of
بابا زارع /
Iran, Islamic Republic of
حیف باید جای حاج زارع حاج دهراب پور نماینده میشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری و دهراب پور
احمد.گ
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاک ترین و مقتدر ترین و کار بلد ترین و دلسوز ترین فرد سیاسی استان
صیاد
Iran, Islamic Republic of
سلام اگرگوش ازمن می گیری برخانه ات مطالعه کن یابرو بخواب خیلی برای سلامتیت ناراحتم چون دیگرهیچ توانی نداری
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه پای کار هست و هیچوقت از صحنه خارج نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
حالا تو کی باشی؟؟؟؟؟
ایل
Iran, Islamic Republic of
..ع کاری.ا یکی هستی
تش.
Iran, Islamic Republic of
. جناب دهرابپور باید از. حلالیت بطلبی همیشه دنبا. چون خوب شناختی روت دارن پست نگرفتی حاج زارع هم . اینم از وضعیتت تو شوار دیگه حنات رنگی نداره برا. هر وقت هم مسولیت داشتی کاری نکردی برا مردم فقط تا کم میاری یه م.ی راه میندازی
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
به اميد خدا نماينده مجلسي حاجي دوست داشتني ❤️
من
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسطوره بویراحمد
رضا
Iran, Islamic Republic of
بهرام که همی گور میگرفت
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
ح.
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت که بیشتر از همه واقعیت رو میگی جناب .ی که به در پاشنه خونه مردم را در...... تا قبول شدید یاد بگیرید بی ریا بی منت خدمت کردن لیاقت میخواد
علی
سلام
اگر ایشان درست گفته که شهردار را فلانی مشخص کرده که اینجور نیست و باید ثابت کند
خواهشا اعضای شورای شهر پس چکار ه اند !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر که هستی اصلا خبر نداری که در شهر چه خبره
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقای دهرابپور تعریف از هدایت خواه کرده حالا اگه تاج گردون گذاشته همون نیروی هذایت خواه باعث شد دهرابپور هیچ کاره باشه دستور از هدایت گرفت چون دشمن دهرابپورن
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
راست میگن که.، بنظرم دیگه باید در امورات سیاسی دخالت نکنی چون دیگه. ، ترا بخدا اگه حرف . ؟؟
میگم چرا فرصت خدمت به دیگران رو نمیدی. ،
اما تا. جمع کرده ای ، همه اش . ول کن نیستی
چرا در مورد شهردار محبوب و دوست داشتنی .ی ، جناب دهرابپور خاطرت جمع همه مردم سفلی میدونن که مشکل اصلی شما شهردار شدن مهندس مقدم نیست ، بلکه قدرت گرفتن بویراحمد سفلی هست ، اما بدان که باورود امپراطور حاج مهدی روشنفکر به بهارستان و خدمت بی منت به مردم درد و رنج کشیده بویراحمد و دنا ،.ها برای مردم نمایان خواهد شد
جناب دهرابپور همیشه و در همه .ع رشد بویراحمد سفلی و دنا شدی ولی کار خدا درسته و جای حق نشسته و با ورود دکتر مقدم به شهرداری.ت تمام شد و .
Iran, Islamic Republic of
کدم شهردار؟؟؟
وا..ا شماها شهردار صدا میزنید
افتخار حاج دهرابپور همین بس که به آقای.ر رای ندادن
بویراحمد سفلی ارزش و بهایش بیشتر از این بود که. نماینده ی آنها در شهر باشه و قطعا عملکرد ضعیف جناب مقدم این رو میرسونه که جناب روشنفکر نیز نمیتونه نماینده ی قوی و شایسته ای برای بویراحمد باشه
هر چند که دیگه مردم این اجازه را نخواهند داد که. مسعود حسینی ، هدایت خواه ، زارع با اومدن روشنفکر تکمیل بشه
دیگه برای ماها بسه یا حاج دهرابپور یا پا روی هیچ صندوقی نخواهیم گذاشت
Iran, Islamic Republic of
امپراطور خدایی چی تو اون مغزتونه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین شهردار تاریخ استان همین شهردار کنونی یاسوج هست
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین شهردار تاریخ استان همین شهردار کنونی یاسوج هست
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا ضعیف ترین
میلاد
Iran, Islamic Republic of
پس بگو. بیا بشه شهردار
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنتتتتتتتتت
بهبود
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر درود بر مقدم
میرزایی
Iran, Islamic Republic of
والا تاج گردون همه چیز ما رو انتخاب میکنه ، کاشکی فقط شهردار بود
جناب آقای حاج دهرابپور هم بتنهایی نمیتونه کاری بکنه
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
هر کسی لایقیت هر چیزی را داشته باشه بهش میرسه قضاوت کار مانیست ارزیابی و قضاوت کار خداست
Iran, Islamic Republic of
حاجی حان کاندیدای مجلس شو در دوره بعد
alireza
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور دلسوز مردم و توانمند ترين نيروي سياسي ٢٠ سال اخير بويراحمد كسي كه هيچ گاه از گود سياسي خارج نشد حتي با وجود دشمنان منفعت طلب
جواب
Iran, Islamic Republic of
ما اینقد جوون دارای مدرک دکترا داریم ک بیکارن . شما ی معلم ابتدایی هستین چطور عضو هیات مدیره کلینیک فرهنگیان و زندان مرکزی و دانشگاه فرهنگیان هستین اون وقت . هم میزنین عند اله با این سواد کمتون چقد حقوق میگیرین
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاعتون برین سوابق تحصیلی و علمی ایشان را مطالعه بفرمائید.
Iran, Islamic Republic of
ایشون این همهسابقه داره بعد شما میگید معلم ابتدایی
Iran, Islamic Republic of
خیلی . تحویل میگیره اخه بابا . که این اون میکنید. بابا کبنا شما هم بیکاریید
Iran, Islamic Republic of
یکی از تنها کسانی را که دیدم واقعا" دنبال خدمت صادقاته و خالصانه بود حاج دهرابپور بود.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت برادر بزرگوار دهرابپور اقای دهرابپور می گین اقای هدایت خوا.ما وارد کرد بزرگترین ضربه ها رو از ایشون خوردین یکی از ضربه هاش .د که حق شما اقای هدایت. ضایع چه فشارها و چه. به برادر . شما وارد کرد ،اگه هدایت خواه .ود بعد سخنرانی هم می کنه مردمو ار.ه خودشو. بعد اسم علی رو بیاره همیشه انسان باید از خودش شروع کنه اقای دهرابپور چن بار شده از،شما حمایت کنه نمی دونم اقای دهرابپور چه فشارهایی باعث شد شما طرفدار ایشون بشین خود شما هدایت خواه ساختین شد . شما پس چرا تعریف خودت که ای همه زحمت کشیدی برای انقلاب یه بار شمارو برای جریان اصولگرایی حمایت نکردن چرا تعارفی نکردن اقای دهرابپور خواهش می کنم . که دور و ر.نن زود تصمیم نگیر اقای هدایت خواه.م علی بعد شما خود علی شدین .ن اقای دهرابپور ما به جز تو رای به کسی نخواهیم داد فقط خود حضرتعالی اقای دهرابپور چرا یه بار هدایت خواه ب.ج خوب تو رو یا اسم تو رو نمیارن که دم از هدایت می زنی چقدر. که الان دوباره شدی. نزن افرادی دور ورتن که. چیزی برای تو نبودن اقای دهرابپور الان شورای شهر یکی از نیروهاش از طایفه گودرزی اقا. سر شما اورد که الان شما تو شورا هم نمی تونین تصمیم بگیرن هیچ کاره هستین تا کی می خو. بزنی چرا از خودت مایه نمی زاری از هدایت حرف می زنی اقای دهرابپور ما فقط خوبی تو رو می خوایم دو دور هدایت و بردی مجلس چن بار ازت تشکر یا ازت خواست تصمیمی بگیری عده ای از راه می رسیدن امثا.می گفتن هدایت دهرابپور کیه باید گوش بدی به ما ،،،اقای دهرابپور حرف برادر خوذتو نزن که روزی می زنن به چشمت امثال. توان برای خودت مستقل باش ازت خواهش می کنم دوست داریم
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور مطمئن هستیم شهر دار فعلی یاسوج این شهر را ۵۰سال به عقب خواهد برد
اصلاح طلب محض
Iran, Islamic Republic of
بنده در صورتی که آقای دهراب پور که فردی مترس و پاک دست است برای نمایندگی ثبت نام کند تمام توانم را برای پیروزی ایشان می گذارم .
نظامی
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز احمدی نژاد راقبول دارید نقش شما برای بویراحمد همان نقش احمدی نژاد.
عليزاده
Iran, Islamic Republic of
كل كامنت هاي مثبت كار .ن هست. جناب دهرابپور محبوبيت خريدني نيست
Iran, Islamic Republic of
اگر محبوبیت نداشت که سه دور وارد شورای شهر نمیشد
یه بار اول شد یه بار دوم شد و یه بار هم سوم شد بدون هزینه کردن
جيب ما رو نزن
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرابپور .نميرسه به كسي مربوط نيست. برو زودتر بخ. ازت گذشته
سالمندان
Iran, Islamic Republic of
ميتوني در انتخابات اين دوره هئيت مديره. شركت كني
Iran, Islamic Republic of
قدر و بزرگی حاج دهرابپور را با این ادا و اطوارهای بچه گانه تان زیر سوال نبرید و خودتان را سخیف نفرمایید
ارزش حاج دهرابپور بالاتر از این حرفهاست
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور تا همیشه در میدان خواهد بود
ايل بزرگ تامرادي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي حاج دهرابپور سلام. روزي كه شما دوباره به كارزار انتخابات شوراي شهر قدم گذاشتيد، صبحت از نتوانستن نزديد، صبحت از بها ندادن به شما نزديد، شما وعده دايد و الان به هيچ كدام از وعده هايتان عمل نكرديد. برادر عزيز، درست است پاكدستي در اين زمانه خوب است اما هميشه پاكدستي ملاك انتخاب نيست، شما در اين دوره با احساسات پاك مردم بازي كرديد و شعار پاكدستي سرداديد، شعار عمل گرايي سر داديد!!! اما الان فهميديم اعتماد به شما اشتباه بود چون. رو با پاكدستي اشتباه گرفتيد. به نظر اين حقير شما چهار گوشه ميدان سياست رو ببوسيد و كنار برويد تا حداقل يك نيروي جوان تر كه قدرت چانه زني بيشتري داشته باشد جايگزين شما شود.
مدير مسئول كبنا لطفا نظر رو منتشر كنيد. با تشكر
Iran, Islamic Republic of
آگه شماها فقط ناتوانی حاج دهرابپور را عدم حمایت ایشان از مقدم میدونیون که سخت در اشتباه هستید . اولا که جریان قدرت و . و نفوذ آنها در شورا مجالی به آقای دهرابپور ندادن که ایشان بخواد عرض اندامی بکند . فعلا که شورا در دستان اکبری تبار و هدایت اکبری و آشنا و احمدی کیشه . شماها چرا انتظار دارید که حاج دهرابپور شق القمر کنه . بی انصافی نفرمایید .حاج دهرابپور.
مقدم نمیتونه نماینده ی خوبی برای شماها بویراحمد سفلی باشه .
حاج دهرابپور همیشه نسبت به بچه های بویراحمد احمد سفلی ارادت داشته و این ارادت را بخاطر آقای مقدم که نماینده ی خوبی برای شما در شورا نیست را خدشه دار نکنید
حیف است که نیروی سیاسی و اجتماعی و یه سرمایه ای مثل حاج دهرابپور را به خاطر مسای. زیر سوال ببرید
حاج دهرابپور آگه حمایت شده بود بهترین و دلسوزترین نماینده ی تاریخ بویراحمد میشد
اگه دین ندارید لا اقل آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
دیدیم که نیروهای جوان چه شاهکارهایی کردند. خدا می دونه در ادوار قبل توان مدیریتی بسیار بالا بود.
Iran, Islamic Republic of
چکار کنه که یک شهردار ضعیف انتخاب شده
Iran, Islamic Republic of
چرا این قد بی انصافید !!!!!!
جریان اصولگرا به سر کردگی چراغ زاده و فتح محمد حسینی و جریان زارع و اقایان اکبری و اکبری تبار و اشنا و احمدی کیش که میدانی به اقای حاج دهراب پور ندادن که بخواهد کاری کند یا نکند
جریان زارع و مسعود حسینی فلج کردن شهر رو به قیمت اینکه اقای دهراب پور کاری نکنه ترجیح دادن و این کارا را کردن تا امروز خوراک تبلیغاتی خوبی برای بعضیا باشه البته مردم و اونایی که باید بدونن ،میدونن که چه اتفاقی در شورا افتاد و مطمین و اگاه باشید که این /و /چیزی از ارزشهای حاج دهراب پور کم نمیکنه
در جواب علي دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
اين كامنت از نوع انشاي اون كاملا واضح هست كه برادرش علي دهرابپور نوشته
سفلی
Iran, Islamic Republic of
وای به حال اون شهری که مقدم شهردارش میباشد
وای به حال اون حوزه ای که روشنفکر نمایندش باشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا مقدم شهردار قوی ای نیست
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر که رعایت حال حاج دهراب پور رو نکردند.
Iran, Islamic Republic of
خواهشا از طرف خودت حرف بزن ، ایل بزرگ تامرادی رو بد نام نکن ، اونا انسان‌های بزرگی هستند و نسبت به جناب دهرابپور همیشه لطف داشتن و جناب آقای حاج محمد رحیم دهراب پور همیشه نسبت به بویراحمد سفلی ارادت داشته ، از طرف خودت یکی حرف بزن
معلوم هم نیست اصلا تامرادی باشی ، شخصیت تامرادی ها بستر از این حرفهاست
دنا
Iran, Islamic Republic of
برداشت اینجانب از مصاحبه های چند وقت اخیر حاج دهراب پور اینچنین است که ایشان و نستور درخشنده یک ماموریت مشترک در جهت پیروزی اقای هدایت خواه در انتخابات اینده دارد. درخشنده و دهراب علی رغم. های. گذشته چند وقتی ست که یک هدف مشترک برای هم تعریف نموده اند . هر دو برای انتخابات اینده می ایند. ماموریت درخشنده برای ناامید کردن روشنفکر ودر نهایت کناره گیری بنفع هدایت خواه ست ( البته درخشنده پس از انجام.ماموریت دیکته شده هم انصراف خواهد داد) اما ماموریت دهراب پور برای ریزش ارای زارع و حمایت از هدایت خواه بعنوان یک کاندیدای رقیب تا اخر انتخابات ادامه خواهد داشت. نقطه توافق مشترک دهراب پور و درخشنده پیروزی هدایت خواه و شکست زارع و روشنفکر است البته. تورشان ماهی صید نخواهدنمود
اریا
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت به واقعیت نزدیک است
علاوه بر نقطه نظر و هدف مشترک درخشنده. و دهراب جهت پیروزی هدایتخواه و شکست زارع و روشنفکر ... این دو بزرگوار یک حساسیت و کدورت مشترک هم دارند هر دو نسبت به شهردار یاسوج نظر منفی دارند و نارحتند
Iran, Islamic Republic of
چه خوب اتفاقا طرح خوبیه برا قبولی دکتر عزیز
مغرض
Iran, Islamic Republic of
اکثر این کامنت ها که مغرضانه علیه این آقا نوشته اند کار یکی دو نفر است که مشخص است حضور آقای حاجی در صحنه های سیاسی برایشان مشکل ساز شده است.
س
Germany
اقاي كارشناس همه فن حريف شما در يك كلام. رياست تو را..دوستي وا داشته حالا پارك جنگلي تا الان چه نفعي به حال مردم داشته كه ازش تمجيد ميكني؟شما ي . شما رفتارهات مثل. كه بخاط. كل زمين را شخم ميزني حد واندازه ات همين شوراي .ت كه هميشه هم .ي اگراز دستت بربياد كل خيابانهاي شهر را به اسم .ميزني
سید علی خامنه ای عشق است
Iran, Islamic Republic of
جون دوتامون تحلیل هات همه اشتباه بود مثل معادلات تو شورا.
بنظر من تو به .. نمی‌راست میگن تو مرد بزرگی هستی البته.
پس بهتر است . .ل بخری بری یه گوشه س. مطمئن باش محبوبیت بیشتری خواهی داشت تو کجا شورا کجا تو کجا تحلیل کجا تو کجا سیاست کجا یعنی پسر خوب نظر داره برا انتخابات شرکت کنه اگه تو بالاتر از هفت هزار رأی آوردی من اسمم را عوض میکنم البته عملکردت بیشتر به ریاست صن. میخوره راستی مگه نمیدونی تو چند . و چند بار شکست خوردی واقع..فکر نمی‌کردم تو سیاست به این ضعیفی باشی و الان که اینو خواندم فهمیدم شغلی بهتر از س.نیست چه برسه مجلس.خودتو خسته نکن دهراب زیر چرخ سیاست به شدی و اینار میفتی تو .
ناصر
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونستم چه ضربه ای از حاج دهرابپور خورده ای یا به کدام خ.جواب رد داده که این طور سوختی و با سوختن کامنت مینویسی
Iran, Islamic Republic of
مگه چند بار شکست خورده
من که توجه کردم فقط یه دور تو شورا شکست خورد سه دور که با رای بالا پیروز شد
من كف دست
Iran, Islamic Republic of
به شاه مختار كل كامنتل حمايتي كار دو تا ككاته. كبنا لطفا كامنت ها رو كامل منتشر كن تا مردم بدونه كه حامي اين آقا فقط دو تا ككاشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان دوستت داریم
خیلی مردی
مردي از ديار عشق
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي حاج دهرابپور سلام. برادر گرانقدر من از روي دلسوزي با شما حرف ميزنم ولله خدا ميدونه نه قصدي دارم نه غرضي اما دلم برايتان ميسوزد. .د انتخابات مجلس نميخوري و بايد بروي و دنبال كارهاي عمومي و عام المنفعه چون شما نه قدرت چانه زي داريد و نه .ن آن را. من از ديدگاه يك دوست اين نصيحت را به جنابعالي كردم چون بنده جامعه واقعي را مي بينم و اطلاع دارم كه احتمال قبولي شما صفر درصد مي باشد اما كساني كه دارند شما را علم ميكنند يا از سر احساسات هست يا براي بدنام كردن شما. شما اگر قدرتي داشتي و ميتوانستي كاري كني حداقل در اين شورا خودت رو نشون ميدادي. برادر عزيز در افتخار خداحافظي كن و همين الان از شورا خارج شو و به دنبال كارهاي عمومي و حل اختلاف ها بگرد كه هم ثواب بيشتري ميبري و هم نامي نكو از خود به يادگار خواهي گذاشت. يا علي
Iran, Islamic Republic of
بیشترین کامنتهای تخریبی و تحقیری رو نزدیکان ..اونایی که هیچ وقت حاج دهرابپور بهشون بها نداد می نویسند
حاج دهرابپور همیشه سرفراز هست و خواهد بود
قضیه شورا نیز مشخصه با این اوضاعی که درست کردن. هم اگر بود نمیتونستن کاری کنند
همین الان هم خار توی چشم منفعت طلبان و قدرت طلبان است و ان شاالله روزی خواهد رسید که شماها حسودان خواهید ترکید
شماها . که دارین پاک ترین و متعهد ترین و خدمتگزارترین انسان رو تضعیف میکنید
. مقدم شهردارتان و زارع نماینده ی تان در مجلس و امثال اکبری تبار و اکبری و آشنا هم نمایندگانتان در شورا باشد
عزيزي
Iran, Islamic Republic of
قر..ي بريه پس قشنگ بشين تا و يو بي.ت نرفته
ده بر آفتاب
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز روي كمك ما هيچ حسابي نكن چون شما هميشه . اگر اين دور هم راي آورديد از سر دلسوزي و به خاطر . كه مردم بهت راي دادن. اينقد شب و رو. مردم كردين كه مردم دلشون س. همين الان هم به خاطر اون رايي كه بهت دادم .
Iran, Islamic Republic of
.ا یک تک رای به حاج دهرابپور ندادند
.د حرف نزن
حاج دهرابپور بدونه هزینه و با رأی واقعی مردم به شورا راه یافت
سهراب حیاتی مقدم
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
باتشکر از مردبزرگ فهیم وبااخلاق استان
تنهاعرض بنده درخصوص اقای هدایتخواه چراکه بااین همه درایت ودانایی ایشون درحد این همه لطف نیستندباان همه زحمت ازطرف جنابعالی ومرحوم حیاتی مقدم ودوستان زحمت کش تان متسفانه بعداز انتخاب اولشان راه سرمایه دار.ی راباخودشان به ارمغان آوردند
باتشکرامدوارم که ازاین به بعد اقای هدایتخواه .
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز و بزرگوار
د. تاریخ پیوسته ، خودتان رو خسته نکنید
برو نمازه خدا رو بخون ، بفکر اخرتت باش
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور هیشه بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
تیر تاجی ها با شرف تر و با مرام تر از اونی هستند که نسبت به حاج دهرابپور به این صورت اظهار نظر کنند
خواهشا به اسم تیر تاجی نظر نده
به اسم خودت نظر بده تا دیگران بدانند که کی هستی و راست می گویی یا دروغ!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور صادقانه دست از سیاست بردار میدان را بدهید جوانان بچه شما باید با این نسل رقابت کند نه خود شما
Iran, Islamic Republic of
درودبردهراب پوردهراب پور دزد نیست اهل ریا وکلک نیست خدایی حیف این شخصیت که در این استان
Iran, Islamic Republic of
حتما اون جوان هم باید داوود پویان صفت یا عباس نژاد باشه
خخخخخخخخخخخخخ
آگاه
Iran, Islamic Republic of
کل کامنتهایی که بر علیه حاج دهراب پور نوشته میشود کار چند نفر آدم نزدیک بیش نیست
آقایون (م س) (د پ) (خ ص) (ع م) (ع ص) (ب ص) (ح ح) (م ح) و (م ح) (ب م) از دولت آباد
و آقایان (ا ی) (| ع) (م ع) از سایر طوایف تیرتاجی
و تعداد معدودی از حضرات ده برافتابی ها
ضمن اینکه 80درصد مردم تیر تاجی حامی و دوست دار و حامی جناب آقای حاج دهراب پور هستند
اگه قرار بود کسی با این حرفای سخیف و بی ارزش کوچک بشه الان نامی از شهید بهشتی و دکتر شریعتی نبود
همیشه انسانهای بزرگ در معرض و آماج تهمتها و بی حرمتی ها بودند و هستند
و به قول مرحوم شهید بهشتی آسیاب نوبت به نوبت
یا حق
مثل دهراب پور فوق لیسانس مدیریت
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور من انم که رستم بود پهلوان
خوت چیکار کردی واقعا توان مدیریتی نداری فقط دنبال پست و مقامی چون گیرت نمیاد روزی با یکی و بر علیه دیگری هستی یه روز دوست یه روز دشمن
تو اول برادریتو ثابت کن بعد ادعای ارث و میراث کن
دشتروم.،زنده در قلب تاریخ
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی بویراحمد در این 40 سال از .ست
شماهایی که در سال 54 تمام. نوشتین و همه جا موجود هست
. از رو بستین و تمام نخبه های بویراحمد را .
دکتر مندنی پور ، سید باقر ،غریب پور و....
خداوند در قیامت .ا رسیدگی خواهد کرد
اگر همین .برسد شک نکن که با کله به سمت .د رفت
عامل بدبختی و راز عقب ماندگی بویراحمد همش از.ا بلند میشه
و شک نکنین
روزی در محکمه. در آخرت جوابگوی پیامبر و ائمه معصوم هستین
اسفندیار
Iran, Islamic Republic of
این دو دوره است که آقای .شهرداری و شورای شهر یاسوج .
ایشون شهرداری و شورای شهر.
ایشون هر روز در شهر داری از ساعت ۸ تا ۱۴ و در اتاق بغلی آقای شهردار بست نشسته و بو ..... تو کارهای شهردار دخالت کرده و همه کارها .ع خود پیش می برد و در کنار .ی خود را انجام می دهد
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دهرابپور عزیز خدایی این همه پستی که براتون نوشتند یک روز صب تا عصر بشینید میتونید نام ببرید
دوم سما با سابقه ترین عضو شورای شهر هستین چه برنانه ای برایبهتر شدن شهر به شهردار پیشنهاد دادین که انجام نداده لطفا.
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور انسانی پاک دست ،شجاع ،مردمی ،صریح و اگاه ،تلاش گر وباهوشی ست و علاقمند به خدمت و پیشرفت جامعه هستند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1