کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

واکنش «علیمراد جعفری» به اعتراض جوانان «دیل» / هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در انتخابات شرکت کنم / به دنبال وحدت «صادقانه» هستیم/ قوم‌گرا نبودم

16 خرداد 1397 ساعت 13:41

نماینده اسبق گچساران و باشت گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در انتخابات آینده مجلس شرکت کنم.


علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، اظهار کرد: بنده دور نمایندگی‌ام هیچگاه به قوم‌گرایی دامن نزدم و کسانی که بیان می‌کنند بنده قوم‌گرایی کرده‌ام، اگر راست می‌گویند یک مورد بیاورند.
وی گفت: در دوران بنده بیشترین خدمات به منطقه باشت صورت گرفت.

جعفری همچنین در پاسخ به سووالی که آیا در انتخابات آینده مجلس شرکت می‌کنید، گفت: هنوز در این رابطه تصمیم نگرفته‌ام، الان بیش از هر چیزی به دنبال وحدت بین جریان و نیروهای ارزشی هستیم.
وی تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در انتخابات آینده مجلس کاندیدا شوم و الان به دنبال وحدت بین نیروهای ارزشی هستم که در این بحث به جایی برسیم و البته وحدتی که صادقانه و شفاف باشد.

نماینده اسبق گچساران و باشت در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا اعتراض جوانان «دیل» به نماینده فعلی مجلس پشت پرده‌ای هم دارد، اظهار کرد: این سووال را باید از خود این جوانان کنید. این جوانان خودشان به نماینده فعلی رأی دادند و الان خودشان هم از نماینده سووال و مطالبه کردند.


کد مطلب: 400541

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/400541/واکنش-علیمراد-جعفری-اعتراض-جوانان-دیل-هنوز-تصمیم-نگرفته-ام-انتخابات-شرکت-کنم-دنبال-وحدت-صادقانه-هستیم-قوم-گرا-نبودم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1