تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۰۰۲۸۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

حمایت مالی «فرمانداری کهگیلویه» به بلادشاپور تکذیب شد

۱
کبنا ؛مسئول سازمان مردم نهاد بلاد شاپور صبح امروز در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: سازمان مردم نها بلادشاپور فعالیت خود را از اردیبهشت ماه 92 با مجوز فرمانداری کهگیلویه آغاز کرده است و تمامی فعالیت‌های این سمن مکتوب و با عکس موجود است.
 
وی با بیان اینکه سمن بلاد شاپور برای بسیاری از فعالیت‌های خود و گرفتن مجوز با فرمانداری کهگیلویه در ارتباط بوده و فرمانداری کهگیلویه نیز از فعال بودن این سمن مطلع بودند و هستند ولی به بهانه  در حال ثبت بودن این سمن، علی رغم داشتن مجوز تا کنون هیچ بودجه‌ای به این سمن تعلق نداده‌اند! این در حالی است که شاهدیم به سازمان‌های مردم نهادی که ثبت بوده ولی حتی یک فعالیت نداشته‌اند بودجه تعلق گرفته است!
مسئول سازمان مردم نهاد بلاد شاپور با اشاره به شایعه پراکنی اخیر توسط عده‌ای در فرمانداری کهگیلویه مبنی بر دریافت بودجه توسط هیئت مدیره سازمان مردم نهاد بلاد شاپور از فرمانداری کهگیلویه اظهار کرد: فرمانداری کهگیلویه نه تنها تا کنون هیچ حمایت مالی از سازمان مردم نهاد بلاد شاپور نداشته است، بلکه حتی این سمن را در جلسات سازمان‌های مردم نهاد دعوت نمی‌کند!
وی در پاسخ سوال خبرنگار کبنا درخصوص کمپین زیباسازی دیوارهای شهر دهدشت نیز گفت: این کمپین که مدتی است توسط سمن بلاد شاپور راه اندازی شده است تنها با هزینه‌های شخصی اعضای سازمان مردم نهاد بلاد شاپور و حمایت‌های مردمی مشغول به فعالیت است.
به گزارش کبنا، با توجه به اینکه امور اجتماعی فرمانداری کهگیلویه وجود 32 سازمان مردم نهاد در کهگیلویه را تایید می‌کند و در حالی که بارها از زبان خود مسولان شنیده‌ایم فقط تعداد معدودی از این سمن‌ها علی رغم داشتن مجوز فعال هستند، این خود جای بسی تامل است که بودجه‌های تخصیص داده شده به این سمن‌های خاموش بر چه اساسی است، وقتی تنها نامی را یدک می‌کشند و بدون تدبیر، شاهد غرق شدن کهگیلویه در آسیب‌های اجتماعی و کاستی‌های فرهنگی هستند!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1