کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماهان در گچساران فرود آمد+تصاویر

24 آبان 1393 ساعت 20:22


.
نخستین پرواز هواپیمای مسافربری ماهان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان گچساران در فرودگاه این شهرستان به زمین نشست.

در این پرواز حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به همراه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی پس از پیاده شدن از هواپیما برای سخنرانی عازم شهر بهبهان از توابع استان خوزستان شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز هواپیمای ماهان یک روز در هفته بوده و  روزهای پنجشنبه از تهران به گچساران و بالعکس انجام می شود.
غلامرضا تاجگردون افزود: در صورت استقبال هر چه بیشتر مردم گچساران و رفع برخی مشکلات فرودگاه دوگنبدان از جمله نبود ماشین سوخت رسان تعداد این پروازها در طول هفته افزایش می یابد.
وی خواستار تلاش مدیران اجرایی گچساران و مسوولان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان برای رفع هر چه سریعتر مشکلات فرودگاه دوگنبدان به ویژه نبود ماشین سوخت رسان شد.
خبر: آرش کنارکوهی
Mahan (1) Mahan (2) Mahan (3) Mahan (4) Mahan (5) Mahan (6)
 
ParvazMahan-(1) ParvazMahan-(2) ParvazMahan-(3) ParvazMahan-(4) ParvazMahan-(5) ParvazMahan-(6) ParvazMahan-(7) ParvazMahan-(8) ParvazMahan-(9) ParvazMahan-(10) ParvazMahan-(11) ParvazMahan-(12) ParvazMahan-(13) ParvazMahan-(14) ParvazMahan-(15) ParvazMahan-(16) ParvazMahan-(17) ParvazMahan-(18) ParvazMahan-(19)


کد مطلب: 73301

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/73301/2/ماهان-گچساران-فرود-آمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1