کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان دنا مطرح شد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: پل قوسی شهرستان دنا تعطیل نیست / مسیر یاسوج - سی‌سخت 3 سال مسدود می‌شود

29 فروردين 1403 ساعت 11:35

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل قوسی شهرستان دنا به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تعطیلی ما در این پروژه نداریم و با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل قوسی شهرستان دنا به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تعطیلی ما در این پروژه نداریم و با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش کبنا، علی‌ محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست فرمانداری شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از محورهای ارتباطی شهرستان دنا بازدید کرد.
روستا با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از محورهای سی‌سخت - توت‌نده، سی‌سخت - بیاره - کریک و پل شهید نجفی به‌عنوان بزرگترین پل طره متعادل کشور بازدید کرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پل شهید نجفی شهرستان دنا گفت: این پل به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تعطیلی ما در این پروژه نداریم. 
حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ایمن‌سازی مسیر‌های جایگزین همزمان با شروع عملیات اجرایی این پل خبر داد و گفت: محور یاسوج - سی‌سخت سه سال مسدود می‌شود و تردد از دو مسیر جایگزین انجام می‌گیرد.
   
فیلم| صحبت‌های معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محور یاسوج - سی‌سخت

رفع نقاط حادثه‌خیز در مسیر‌های جایگزین محور یاسوج به سی‌سخت ضروری است

علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی بازدید خود از محورهای ارتباطی شهرستان دنا بر رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی سخت توسط دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و گفت: این پروژه از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این پروژه اعتبار اختصاص داده می‌شود.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، افزود: با همکاری راه و شهرسازی این پروژه فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به پیشرفت خوب این تونل‌ها گفت: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.
روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و عنوان کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.
   

وی بیان کرد: دو مسیر بیاره و توت نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آن‌ها رفع شود.
معاون استاندار ادامه داد: مسیر توت‌نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود.
وی بیان کرد: در مسیر بیاره مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود که دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه‌ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود.
روستا با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود، گفت: به دلیل گردشگر‌پذیر بودن سی سخت نیاز است که مشکلات مربوط به مسیر‌های جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود.
وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی سخت تخصیص داده شده است.
  
فیلم| صحبت‌های مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسدود شدن محور یاسوج - سی‌سخت


کد مطلب: 474934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474934/2/معاون-عمرانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-پل-قوسی-شهرستان-دنا-تعطیل-نیست-مسیر-یاسوج-سی-سخت-3-سال-مسدود-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1