کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر | روشنفکر در کاکان: تا پایان همراه ندای وحدت باشید چون ندای وحدت برای شما آماده است / بازیار، نامزد انتخابات مجلس: دکتر روشنفکر در مناظرات به خوبی ظاهر شد و یک تنه همه را حریف بود / باید پاکدست‌ها وارد مجلس شوند

6 اسفند 1402 ساعت 20:15

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون مسائلی را درخصوص مناظرات مطرح کرد.


روشنفکر گفت: در حوزه کاکان در این چند سال تلاش‌های زیادی کردیم و این‌ها همه خدمت بی‌منت است
به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در نطق انتخاباتی خود در کاکان با اعلام تشکر از حضور مردم گفت: از داشتن و وجود مردی توانمند و جوانی خوش‌فکر به نام آقای بازیار به خود می‌بالم، یکی از شاخصه‌های ندای وحدت رفاقت با جوانانی مطالبه گر همانند آقای بازیار است، آقای بازیار یک انسان مطالبه گر و انقلابی است.
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله ملک حسینی انسانی شجاع بزرگ و مطالبه گر است و وجود ایشان برای استان و برای ما یک نعمت است و این عزیزان از افتخارات این استان هستند.
روشنفکر ادامه داد: مردم بزرگ کاکان بدانند آقای بازیار از همان اول مطالب زیادی را از حقیر مطالبه کردند و نیازها را گفتند و این مسائل را به زیبایی خواسته اند که جای تقدیر دارد.
وی ابراز داشت: در حوزه کاکان در این چند سال تلاش‌های زیادی کردیم و این‌ها همه خدمت بی‌منت است و برای من حقیر در کسوت نمایندگی افتخار است که خود را خادم مردم باعزت این دیار میدانم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان داشت: امروز بار دیگر می‌گویم مردم کاکان این حقیر را تنها نگذارید تا پایان همراه ندای وحدت باشید چون ندای وحدت برای شما آماده است.
روشنفکر گفت: امروز به‌عنوان یک معلم می‌گوییم آقای بازیار را تنها نگذارید، او یک مطالبه گر است و برای منطقه شما یک عزت است.
وی افزود: انتخابات صحنه برادری و برابری است هرچند شور انتخاباتی هست اما همه زیر یک چتر واحد به نام بویراحمد بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
رضا بازیار در جمع حامیان روشنفکر در کاکان اظهار کرد: دکتر روشنفکر در مناظرات به خوبی ظاهر شد و یک تنه همه را حریف بود.
وی افزود: در جامعه امروز مجلس نیازمند افراد پاکدست است تا جلوی ورود غارتگران به مجلس گرفته شود.
نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در مناظرات هم اعلام کردم که رفتن یک فرد پاکدست ولو ضعیف به مجلس بهتر از ورود بقیه است.
وی در ادامه تصریح کرد: طبق اخبار موثق و در نتیجه نظرسنجی صدا و سیما بین مردم مهدی روشنفکر برنده انتخابات است.
   
کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون مسائلی را درخصوص مناظرات مطرح کرد.
به گزارش کبنانیوز، بازیار کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در مناظرات کاغذهایی رد و بدل می شد، بعد از حمله یکی دو نفر که به آقای روشنفکر شد، یادداشتی به آقای ایمان آراسته دادم که «ایمان، بگو ما حاضریم یک آقایی که هرچقدر هم ضعیف باشد به مجلس برود ولی پاکدست باشد»، پاکدستی در حکومت جمهوری اسلامی مهمترین دغدغه صالحین است، من از اول مناظره تا آخر مناظره هفتم، که مجموعا 21 مناظره 45 دقیقه ای بود، من در سوالات گم نشدم و وارد بازی آنها نشدم. روی این تأکید داشتم که این کشور را غارت گرفته و باید پاکدست ها وارد مجلس شوند. خوشحالیم که آقای روشنفکر از این ویژگی برجسته برخوردار هستند، ما ایشان را دوست داریم، دعا می کنیم خداوند متعال توفیق بفرمایند و ایشان روی کرسی مجلس دوازدهم بنشینند و ما از خدمات و یاری ایشان نسبت به اهل استان و مردم کاکان بهره مند شویم.
  


کد مطلب: 473057

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473057/2/فیلم-تصاویر-روشنفکر-کاکان-پایان-همراه-ندای-وحدت-باشید-چون-آماده-بازیار-نامزد-انتخابات-مجلس-دکتر-مناظرات-خوبی-ظاهر-یک-تنه-همه-حریف-باید-پاکدست-ها-وارد-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1