تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۷۲۹۹۷
در دومین نطق انتخاباتی خود؛

تصاویر | موحد در سرفاریاب : سرفاریاب خانه‌ی من است / عرض ارادت به محضر آقای بزرگواری دارم / دوران جوسازی‌های عجیب و غریب گذشت / نصف آرا را از سرفاریاب خواهیم داشت

۲
کبنا ؛
سید محمد موحد گفت: در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که بزرگانی در میدان رقابت و رفاقت حضور دارند؛ یکی از کسانی که در این میدان حضور دارد از دیار امام زاده علی (ع) است، ما دست همه‌ی کاندیداها را می‌فشاریم و عرض ارادت به محضر همه‌ی عزیزان داریم مخصوصا به جناب آقای «بزرگواری» که به این حوزه تعلق دارد.
سید محمد موحد امروز شنبه (5 اسفندماه 1402) در نطق انتخاباتی خود در سرفاریاب بیان کرد: دیگر آن دوران گذشت که با احساسات مردم بازی شود، مردم عاقل هستند و فهم سیاسی آن‌ها بالاست. امروز شاهد نخبگان، شخصیت‌های علمی و بزرگوارانی هستیم که فرمایشات و نکاتی را مطرح کردند و همه از آن بهره بردیم، آن‌ها مراحل علمی و فرهنگی را طی کردند؛ مردم سادات امامزاده علی (ع)، مشایخ، پشته زیلایی، ایل نوری، زیلایی، امام زاده یحیی (ع)، دشمن زیاری، تامرادی و بخش سرفاریاب در ادوار مختلف رقابت‌ها نشان دادند که خادم خود را قبول دارند؛ و نصف آرا را در روز انتخابات ۱۱ اسفند از سرفاریاب خواهیم داشت.
موحد تصریح کرد: اینجا خانه‌ی من است، اینجا برادران ما هستند. دیگر دوران طراحی جوسازی‌های عجیب و غریب گذشت، گذشت آن زمان که گفتند موحد با سادات امام زاده علی (ع)، سرفاریاب و حوزه‌ی این مناطق مشکلات شخصی دارد. انگیزه‌ی دعوت مردم سرفاریاب را از اهالی سوال کردم که گفتند «وقتی حادثه‌ی انفجار اتفاق افتاد و آن سری مشکلات برای مردم به وجود آمد و آب کشاورزی قطع شد، در همان روز شما (موحد) حضور پیدا کرده و خدمات رفاهی شرکت گاز را بسیج کردید. کمتر از ۴۸ ساعت وضعیت را بررسی و برطرف کردید تا کشاورزی این منطقه نابود نشود. ما با تلاش و زحمت کشاورزی کردیم و شما در حرکتی بی‌نظیر از آن دفاع کردید لذا تکلیف خود می‌دانم که شما را به خانواده، ایل و مجموعه دعوت کنم. احساس می‌کردیم که امکان ندارد موحد برای این منطقه قدمی بردارد، اما اگر سرفاریاب بخش شد به وسیله‌ی موحد است، اگر تنگ پیرزال سالیان سال بحران داشت وزیر را به این میدان می‌کشاند و در اینجا از او دست خط می‌گرفت. تا بحران این مردم برای همیشه برطرف شود.»
موحد خاطرنشان کرد: بعضی از عزیزان می‌گویند پل‌هایی که احداث شد دارای ایراد و اشکال است. بنده بیشتر از ۲۰۰ بار از پله‌های شرکت ملی گاز که آن موقع روبروی لانه جاسوسی بود بالا و پایین رفتم که جدال، درگیری و هزاران مسئله دیگر به وجود آمد و گفتند اجازه نمی‌دهیم کوچکترین قدمی در تنگ پیرزال برداشته شود. منم در اینجا عرض کردم شما یقین بدانید که این کار عملی می‌شود؛ هر عارضه‌ای که داشته باشد بنده مسئولیش را برعهده می‌گیرم.
وی افزود: وزیر نفت به تنگ پیرزال آمد و با پیشنهاد بنده موافقت شد؛ خطاب به وزیر گفتم «یا در اینجا تونل بزنید و یا این معضل را باید برطرف کنید بسم اله هرکدام را مایلید انجام دهید» آقایان منتقد به نطق بنده و فریادهای آقای «موحد» در دفاع از مظلومیت و محرومیت بخش سرفاریاب در دوران سفر رئس‌جمهور وقت «هاشمی رفسنجانی» به شهرستان کهگیلویه را مشاهده کنید. همان جا عرض کردم که جناب آقای هاشمی رفسنجانی این مردم باید در آتش انفجار لوله گاز از بین بروند؟ اما از خدمات نظام، مکانات حداقلی و اولیه بهره‌مند نباشند؟
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: حرکت‌ها و کارهای بزرگی در کهگیلویه بزرگ انجام گرفت و اصلا در کجا می‌توانید دست روی پروژه‌ای بگذارید که موحد در آنجا حضور نداشته باشد. جاده ارتباطی دمه یکی از محلات اساسی بخش سرفاریاب است. سراغ وزیر نفت رفتم و گفتم در کمتر از چندروز تکلیف من را روشن کنید مردم امام زاده علی (ع) دیگر تحمل ندارند که لوله گاز با این همه عظمت با خسارت، اجحاف و کم لطفی کنارشان عبور کند و آنوقت این وضعیت‌شان باشد!
وی افزود: کارشناسی به منطقه آمد گزارش ناعادلانه‌ای صادر کرد که «تقاضای موحد برای این مردم یک تقاضای غیر اجرایی و غیرشدنی است» و نوشت «این بخش ۵ کیلومتر تا خط لوله فاصله دارد» خطاب به آقای زنگنه نامه نوشتم و اعتراض کردم. وزیر به معاون پارلمانی نامه نوشت «کارشناس مطمئنی را به منطقه گسیل بدارید و این نکته‌ای که موحد خواهان آن است را بررسی کنید. کارشناسی را در کنار وزارت قرار دادم تا همه منطقه را نشان دهد که در بازگشت مکتوب نوشت «موحد راجع به دمه و راجع به جاهای دیگر سرفاریاب واقعیت را گفته و این حق مسلم مردم است» به همان جهت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص گرفتیم که ۲۰ میلیارد برای جاده دمه و ۱۰ میلیارد در حوزه‌های گازکشی، زیرساخت جاده‌های سرفاریاب هزینه شد. حدود ۵۰ دستور از مدیران کشوری برای جاده‌های بخش سرفاریاب دریافت کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا تصاویر موحد در سرفاریاب رابزن
Iran, Islamic Republic of
،ای دور کارت تمومه ۵۰ رای حوزه ساداتی نیاری
حمید
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه روبدبخت کردی هنوز ول نمبکنی. قدرت آدمومغروروخودشیفته میکنه.
Iran, Islamic Republic of
200رای در حوزه سرفاریاب دارید

بقیه فقط بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
چرا عکسی از سرفاریاب نذاشتی
چون کسی نبود.
Iran, Islamic Republic of
پس کبنا کوعکس مردممممم سرفاریاب..تو ک همیشه از مراسمات موحد تا میتونستی عکس میزاشتی.این دفعه شلوغ نبوده؟خب حداقل کاروان خودش ک بودن رو بزار
Iran, Islamic Republic of
ببین موحد به فلاکتی افتاده که خونه بخونه داداششو ی آدم دیگه رو میفرسته که به زور خودشون رو بچپونن خونهمردم و باهاشون عکس بگی ن و بعدش برای بحث روانی بزارن توی سایت که حمایت خانواده فلانی و فلانی به موحد......
ببین هنوز کامل خار نشدی...صبر کن نتایج بیاد بفهمی خروش مردم علیه تو یعنی چی...
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت استاندار و معاون سیاسی و مدیران کل استانمون که راه افتادن دم خونه ها دنبال رفیقاشون که رای به آقا بدین
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم آموزش و پرورش دهدشت بی صحابه که دم به دقیقه معلما دارن تبلیغ میکنن برا موحد
Iran, Islamic Republic of
ببین چه خاله زنگیه
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
رای دادن برای ابادانی وکوری دشمنان ونظام اسلامی اولاتر ه:::::: تا برا پست ومقام وپول واز ترس عزل :::: بنازیم به رسانه ها مون که نترسند::::
Iran, Islamic Republic of
کمیته امداد بهزیستی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1