کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| مهدی روشنفکر در سپیدار: ندای وحدت به مبارزه با انقلابیون دروغین برخواست و امروز این نهال نوپا به یک درخت تناور تبدیل شده‌است / گازرسانی به روستا‌های منطقه سپیدار، اتصال روستا‌های بخش به شبکه اینترنت، تعریض جاده، آسفالت و بهسازی ۵۵ هزار متر مربع از معابر روستایی از جمله اقدامات انجام شده است

4 اسفند 1402 ساعت 21:48

مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون امروز در بخش سپیدار برای مردم سخنرانی کرد وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در ایجاد شور و نشاط جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: مردمان نجیب سپیدار همواره تاریخ سرافراز بوده و هستند.


مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون امروز در بخش سپیدار برای مردم سخنرانی کرد وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در ایجاد شور و نشاط جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: مردمان نجیب سپیدار همواره تاریخ سرافراز بوده و هستند.
وی با اشاره به رشادت‌های مردم این منطقه در مبارزه با رژیم پهلوی، افزود: زمانی که همه از شاه می‌ترسیدند، شاه از مردم جلیل و بابکان می‌ترسید.
   
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۸ از همین تریبون اعلام کردم که ندای وحدت برای بازگشت به مردم، عبور از مرز‌ها، نفی منفعت طلبی و انحصار گرایی شکل گرفت.
وی تصریح کرد: جریان ندای وحدت برخاسته از بطن مردم است و مردم در سرنوشت خود دخیل هستند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: ندای وحدت به مبارزه با انقلابیون دروغین که جزء سر دادن شعار‌های پوچ برای رسیدن به اهداف خود چیزی نداشتند برخواست و امروز این نهال نوپا با همراهی شما مردم به یک درخت تناور تبدیل شده‌است.
وی نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های اشتغالزایی و نبود برنامه برای مدیریت این حوزه اشاره کرد و افزود: از تریبون مردم هم اعلام کردم که فراری دادن نخبگان کمتر از ترور شخصیت‌های هسته‌ای نیست.
روشنفکر در ادامه به تلاش‌های خود جهت ارتقا سپیدار به بخش اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در نیمه اول سال آینده ادارات در این بخش مستقر شوند.
وی به مشکلات روستا‌های هم‌مرز با منطقه نورآباد ممسنی اشاره کرد و گفت: جهت حل مسائل و مشکلات این روستا‌ها از طریق وزارت کشور تلاش‌هایی کرده و در حال پیگیری هستیم که اگر نتیجه مثبت بگیریم، مسیر تبدیل و ارتقاء این بخش به شهرستان هموار می‌شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه به اقدامات انجام گرفته در بخش سپیدار اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستا‌های منطقه سپیدار، اتصال روستا‌های این بخش به شبکه اینترنت، تعریض جاده در مسیر سپیدار، آسفالت و بهسازی ۵۵ هزار متر مربع از معابر روستایی بخش سپیدار از جمله اقدامات انجام شده است.


کد مطلب: 472954

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472954/2/تصاویر-فیلم-مهدی-روشنفکر-سپیدار-ندای-وحدت-مبارزه-انقلابیون-دروغین-برخواست-امروز-این-نهال-نوپا-یک-درخت-تناور-تبدیل-شده-است-گازرسانی-روستا-های-منطقه-اتصال-بخش-شبکه-اینترنت-تعریض-جاده-آسفالت-بهسازی-۵۵-هزار-متر-مربع-معابر-روستایی-جمله-اقدامات-انجام-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1