کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع طرفداران خود؛

تصاویر| بهرامی در مارگون: ما برای درمان دردهای شما آمده ایم / بیشتر از یک قرن نسبت سببی و نسبی نسبت به ایل بزرگ تامرادی داشتیم / این جوانان نه برای این تجمع آمده اند، این زمین ورزشی فوتبال آنها است، مسئولان شرمتان باد /اولویت ما در اشتغال محرومان هستند

4 اسفند 1402 ساعت 13:37

محمد بهرامی نامزد انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در جمع طرفداران خود در مارگون اظهار کرد: در مارگون خیلی روستاهایی وجود دارد مثل سیلاب کلوار که جاده آسفالت ندارند، من نسبت به رقبای خود این گونه خدمات را بهتر می فهمم و بهتر می توانم انجام دهم، در پایان 4 سال نمایندگی من، اگر پیروز انتخابات شوم، مطمئن باشید این مورد دیگر دغدغه مردم این منطقه نخواهد بود.


محمد بهرامی نامزد انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در جمع طرفداران خود در مارگون حضور یافت.
به گزارش کبنانیوز، بهرامی صبح جمعه (4 اسفندماه 1402) در جمع طرفداران خود گفت: توقع و انتظار ما این هست که در حمایت از آیت الله ملک حسینی پای صندوق های رأی حضور پیدا کنید و در وهله دوم به انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه داشته باشید.
بهرامی بیان کرد: سلام بر شیرزنان و شیرمردان مارگونی، ما نسبت به درد و مشکلات شما آگاه هستیم، ما برای درمان دردهای شما آمده ایم. دکتر اختری گفته بعد از چهل سال مردم سفلی و علیا در کنار هم نشستند، در حالی که بیشتر از یک قرن این افتخار را داشتیم که بیشترین نسبت سببی و نسبی را نسبت به این ایل بزرگ تامرادی داشتیم.
وی گفت: قبل از اینکه ما به دنیا بیاییم، بزرگان ما در این خاک با هم مراوده داشتند، همتای سیاسی بودند، وابستگی فامیلی داشتند و در راستای منافع مردم استان در حوزه های سیاسی با هم تصمیم می‌گرفتند.
وی بیان کرد: ما ریشه در این خاک داریم و نسبت به این خاک و این ایل بزرگ بی تفاوت نیستیم، و سرنوشت همه ما به هم دیگر گره خورده است.
بهرامی اضافه کرد: چندسالی است که مارگون شهرستان شده ولی هنوز دستگاه های اداری در آن مستقر نشده اند، یک شورای اداری کامل در آن وجود ندارد، بخشداری زیلایی مصوب شده ولی بخشداری زیلایی در کنار فرماندار مستقر هست.
بهرامی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه گذار در حوزه گاوداری صنعتی اعلام آمادگی کرد و بخشی از کار را نیز انجام داده ولی به دلیل بی تدبیری ها رها کرده و رفتند. این جوانانی که در این تجمع حضور پیدا کرده اند، این جوانان نه برای این تجمع آمده اند، این زمین ورزشی فوتبال آنها است، مسئولان شرمتان باد.
وی گفت: یکی از بزرگترین کارخانه های سیمان در اینجا مستقر است، یک شهرک صنعتی به نام و تصویب شده داریم ولی امان از استقرار یک واحد صنعتی. امروز در دنیا کشورهای مختلف به توسعه یافته و توسعه نیافته دسته بندی می شوند. متأسفانه بسترهای قانونی فراهم هست، سرمایه گذار هم داریم، خوراک هم وجود دارد، ولی چرا شهرک صنعتی هنوز متروک مانده است.
وی بیان کرد: من نماینده هیچ طایفه خاصی نیستم (تشویق مردم)، فردا همه مردم استان و همه ملت ما را باید نماینده خود بدانند. متأسفانه بداخلاقی می کنند و در فضای مجازی می گویند آقای بهرامی متعلق به فلان شهرستان است، در حالی که نماینده متعلق به همه مردم استان است.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون گفت: هیچ مسئولی به اندازه ما شغل ایجاد نکردند و مطمئن باشید برای اشتغال شما ما طرح و برنامه داریم.
بهرامی بیان کرد: در حوزه سفلی مردم نگران هستند، می گویند ما کسی را نداریم، چند فرزند بیکار در خانه داریم، خطاب به این مردم می گویم اولویت ما در اشتغال محرومان هستند، همانطوری که 1800 غرفه در جمعه بازار یاسوج به کسانی دادیم که کف خیابان دست فروشی می کردند و نیازمند بودند.
بهرامی اظهار کرد: در مارگون خیلی روستاهایی وجود دارد مثل سیلاب کلوار که جاده آسفالت ندارند، من نسبت به رقبای خود این گونه خدمات را بهتر می فهمم و بهتر می توانم انجام دهم، در پایان 4 سال نمایندگی من، اگر پیروز انتخابات شوم، مطمئن باشید این مورد دیگر دغدغه مردم این منطقه نخواهد بود.
 


کد مطلب: 472929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472929/2/تصاویر-بهرامی-مارگون-درمان-دردهای-آمده-ایم-بیشتر-یک-قرن-نسبت-سببی-نسبی-ایل-بزرگ-تامرادی-داشتیم-این-جوانان-نه-تجمع-اند-زمین-ورزشی-فوتبال-مسئولان-شرمتان-باد-اولویت-اشتغال-محرومان-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1