کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| منتظریان: یقین دارم، اگر آقای هدایت‌خواه معذوریت قانونی نداشت، در این جلسه حضور پیدا می‌کرد / والله قسم بنده هیچ استرسی در خصوص انتخابات ندارم

3 بهمن 1402 ساعت 23:36

همایش مردمی شکوه مشارکت با سخنرانی نادر منتظریان و سید مسعود حسینی، استاندار اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد امام علی(ع) واقع در شهرک امام حسین(ع) شهر یاسوج برگزار شد.


همایش مردمی شکوه مشارکت با سخنرانی نادر منتظریان و سید مسعود حسینی، استاندار اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد امام علی(ع) واقع در شهرک امام حسین(ع) شهر یاسوج برگزار شد.
در این نشست نادر منتظریان چهره شاخص اصولگرایی سخنرانی کرد و گفت: هیچ جایی را بنده حضور پیدا نکرده‌ام، مگر اینکه دو یا چند بار به من پیشنهاد داده باشند و هر جا هم حضور پیدا کردم، خدمتگذار مردم بوده‌ام.
وی در ادامه با بیان اینکه 
یقین دارم که اگر آقای هدایت‌خواه معذوریت به جهت قانونی نداشتند، امروز در این جلسه حضور پیدا می‌کردند، اظهار کرد: تصمیمات آقای هدایت‌خواه نه بر اساس دوستی، قبیله‌ای و هم طایفه‌‌ای است بلکه هر جا لازم باشد حرف حق و درست را می‌زنند.
منتظریان در ادامه گفت: والله قسم بنده هیچ استرسی در خصوص انتخابات ندارم. چون بر اساس تکلیفم در این صحنه حضور پیدا کردم، شبانه روز 18 تا 20 ساعت تلاش می‌کنم و برای دنیا نیامده‌ام. اما امروز پاشنه آشیل نظام و گرفتارهای مردم؛ تبعیض، فساد و سوء مدیریت در بعضی از قسمت‌ها است که مردم از آن رنح می‌برند.
این نامزد انتخابات مجلس بیان کرد: اگر فرزندم هم همراه من نباشد، هستم و صحنه را خالی نمی‌کنم. اگر 18 تا 20 ساعت تلاش می‌کنم، یکی از اهداف من این است که مردم را از این گرفتارهای رهایی بدهیم و نتیجه مطلوبی داشته باشیم.
    
منتظریان گفت: این نظام یک نظام نورانی است و صدها هزار شهید و صدها هزار خانواده معظم شهدا هستی خودشان را به پای درخت نظام سرمایه‌گذاری کردند و الان همه ما باید تلاش کنیم به قله‌ای برسیم که شهدا رسیدند.
وی با بیان اینکه باید همه را چه به لحاظ جغرافیا و چه به لحاظ سیاسی و حتی احزابی که در دایره نظام هستند، را باید حول محور وحدت دور هم جمع کنیم، اضافه کرد:
نمی‌توان با یک موضع‌گیری غلط مردم را منحرف کنیم، باید قوانینی وضع شوند که برای مردم رفاه و آسایش بیارد.
این فعال سیاسی گفت: اولویت بنده جوانان است، می‌توانیم با ظرفیت‌هایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد است، جوانان را نجات دهیم و اگر جوانان را نجات دادیم، خانواده‌ها را نجات داده‌ایم.
منتظریان تاکید کرد: تا چینش مدیریتی درست نشود و نخبگان در جایگاه‌ها قرار نگیرند، نه تولید درست می‌شود و نه اشتغال و نه سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد.
وی در انتها گفت: مجلس خبرگان را در پیش داریم و از همه شماها می‌خواهم که نام زیبای آیت‌الله ملک‌حسینی را ابتدا در صندوق‌های رأی بیندازید و بعد کاندید مدنظرتان در انتخابات مجلس را بنویسید.
به گزارش کبنا، همچنین در این جلسه چند نفر از حاضرین سخنرانی کردند. طاعت‌نژاد از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این برنامه سخنرانی کرد و گفت: آقای منتظریان 40 سال زحمت کشیده تا نادر منتظریان شده است.
   
طاعت‌نژاد، منتظریان روزمه بسیار قوی دارد. مدرنیته و سنت با وجود آقای منتظریان به تفاهم رسیده است
   
غریب‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج: ما شاگردان آقای هدایت‌خواه، آقای منتظریان را اصلح می‌دانیم.
   
سید مسعود حسینی، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد: باید از تمام ظرفیت‌ها و سلایق برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم. عدالت وجود دارد، اما مطلوب نیست و باید تلاش کنیم.
   
مسعود حسینی: نماینده مجلس نباید دامن، دست و دیدگاهش آلوده باشد.

   
حسینی: از صف‌بندی‌ها و خط کشی‌ها پرهیز کنید و همه ماها باید باهم باشیم.


کد مطلب: 471725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471725/2/فیلم-تصاویر-منتظریان-یقین-دارم-اگر-آقای-هدایت-خواه-معذوریت-قانونی-نداشت-این-جلسه-حضور-پیدا-می-کرد-والله-قسم-بنده-هیچ-استرسی-خصوص-انتخابات-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1