کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دروهان بویراحمد مطرح شد

مهدی روشنفکر به چه کسانی دسته گل تقدیم کرد؟ / مردم بویراحمد برای نشان دادن خود هیچ‌گاه به بی‌اخلاقی روی نیاورده‌اند

28 دی 1402 ساعت 23:20

نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون گفت:  من به مخالفان خود درود می‌فرستم، مردمان بویراحمد بزرگ هرگز نخواسته و نخواستند بزرگی خود را با توهین و بداخلاقی به اثبات برسانند، بزرگمردان و شیرزنان دیار بویراحمد مردانه در بزنگاه‌ها سینه سپر کردند و این نوع رفتار در شأن مردمان بزرگ بویراحمد نیست.


نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون گفت:  من به مخالفان خود درود می‌فرستم، مردمان بویراحمد بزرگ هرگز نخواسته و نخواستند بزرگی خود را با توهین و بداخلاقی به اثبات برسانند، بزرگمردان و شیرزنان دیار بویراحمد مردانه در بزنگاه‌ها سینه سپر کردند و این نوع رفتار در شأن مردمان بزرگ بویراحمد نیست.
به گزارش کبنا، رهامی در جمع حامیان روشنفکر در دروهان گفت: ندای وحدت وقتی توانسته قلب دروهان که دیار بزرگان و کلانتران بویراحمد بزرگ را فتح کند، می‌تواند قلب مردم سایر نقاط از بویراحمد تا مارگون را نیز با خود همراه می‌کند.
وی افزود: در دور گذشته گفتیم که عملکرد شما در دور‌های آینده مورد قضاوت خواهد گرفت و عملکرد مثبت شما در مجلس شورای اسلامی باعث شده که امروز شاهد استقبال مردم و حتی حامیان نماینده‌های سابق و اسبق در حمایت از شما بپا خواسته‌اند.
در ادامه این نشست فکوری اظهار کرد: کاخ‌های قلبمان است مهدی روشنفکر در قلبمان جا دارد و نامش در قلبمان حک شده است، روشنفکر در سال ۹۴ بدون حمایت مالی و سیاسی پدیده انتخابات بود و در سال ۹۸ با حمایت قاطع مردم پیروز و راهی بهارستان شد.
سعید رودشتیان گفت: جریان مردمی ندای وحدت با خلق یک حماسه دیگر در یازدهم اسفند و با رای ۱۰۰ هزارتایی یک رکورد جدید به ثبت خواهد رساند.
وی روشنفکر را یکی از نمایندگان موفق بویراحمد بزرگ در مجلس دانست و افزود: با تمام مشکلات موجود در جامعه اعم از تحریم و فشار اقتصادی و کرونا و سنگ لای چرخ گذاشتنها روشنفکر از خود عملکرد درخشانی به جای گذاشت.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دروهان اظهار کرد: این نقطه خواستگاه رزم و بزم بود و کلانتران نه فقط برای بویراحمد که برای جنوب و‌ ایستادگی در مقابل پهلوی برنامه داشته و حماسه‌ها آفریدند.
وی با اشاره به رواج بی‌اخلاقی و توهین برخی از افراد به خود در چند روز گذشته، افزود: گل‌های تقدیمی شما مردم بزرگ دروهان در امروز را به کسانی که در این روز‌ها به بداخلاقی روی آورده‌اند تقدیم خواهم کرد.
روشنفکر گفت: حامیان ندای وحدت از اخلاق و قانون عدول نکنند چرا که منشور ندای وحدت بر اساس اخلاق مداری و قانون مداری است.
وی عنوان کرد: من به مخالفان خود درود می‌فرستم، مردمان بویراحمد بزرگ هرگز نخواسته و نخواستند بزرگی خود را با توهین و بداخلاقی به اثبات برسانند، بزرگمردان و شیرزنان دیار بویراحمد مردانه در بزنگاه‌ها سینه سپر کردند و این نوع رفتار در شأن مردمان بزرگ بویراحمد نیست.
وی در ادامه به کمبود‌ها و مشکلات اشاره کرد و گفت: پس از گذشت چهل و پنج سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حجم مشکلات ناشی از عدم مدیریت صحیح است و بعضی از افرادی که در گذشته در رأس کار بوده و وجود این مشکلات ناشی از کارکرد آن‌ها بوده باید جوابگوی مردم باشند.


کد مطلب: 471508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471508/2/مهدی-روشنفکر-کسانی-دسته-گل-تقدیم-مردم-بویراحمد-نشان-دادن-خود-هیچ-گاه-بی-اخلاقی-روی-نیاورده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1