کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر | استقبال از بهرامی در سرنجلکل / محمد بهرامی: ملاک ما قانون است / همه عزیزان با تمام توان پای کار باشید برای تعیین سرنوشت خودتان

28 دی 1402 ساعت 17:56

عصر امروز (پنج‌شنبه 28 دی‌ماه 1402) طرفداران و یاران محمد بهرامی در سرنجلکل واقع در جاده یاسوج به اصفهان به استقبال محمد بهرامی رفتند.


عصر امروز (پنج‌شنبه 28 دی‌ماه 1402) طرفداران و یاران محمد بهرامی در سرنجلکل واقع در جاده یاسوج به اصفهان به استقبال محمد بهرامی رفتند.
   

به گزارش کبنا، بعد از عدم تأییدصلاحیت محمد بهرامی توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در مرحله اول (14 دی‌‍ماه 1401)، بهرامی برای پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی به تهران سفر کرده بود که پس از بازگشت با استقبال مردم روبرو شد.
بنا براین گزارش، امروز اجتماع یاران محمد بهرامی در سرنجلکل واقع در جاده یاسوج به اصفهان ساعت 2.5 عصر برگزار شد.
این اجتماع در حالی برگزار شده که هنوز جواب قطعی اعلام تأیید صلاحیت وی نیامده است. شورای نگهبان اعلام کرده نتایج اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده ۱۹ بهمن ماه مشخص می‌شود.
حلقه‌های بهم فشرده طرفداران بهرامی نشان می‌دهند مردم به تأیید صلاحیت او‌ امیدوارند.
به گزارش کبنا، طبق آخرین آمار، ۹ هزار و ۴۹۷ نفر از افرادی که صلاحیت‌شان به هر دلیلی مورد تأیید قرار نگرفته است اعتراض خود را به ثبت رسانده‌اند.
شورای نگهبان یک ماه فرصت دارد تا اعتراضات را بررسی و نتیجه را اعلام کند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
چوب بازی، رقص لری و دستمال بازی و رقص کردی فضای این اجتماع را گرما بخشیده است.
محمد بهرامی در اجتماع یاران خود در سرنجلکل سخنرانی کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارم و برای مقام معظم رهبری سلامتی و تندرستی و طول عمر با برکت آرزومندم.

وی افزود: این سعادت نصیب ما شد که در جمع صمیمی شما حضور پیدا کردم، به دلیل اینکه نمی‌خواستم مردم به زحمت بیفتند و مهم‌تر اینکه این روز‌ها ملت ایران داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند، من ترجیح دادم که بدون حضور عزیزان وارد منطقه بشوم.
بهرامی تاکید کرد: استقبال خودجوش از نقاط مختلف صورت گرفت من تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی در ادامه از مسئولان استانی و کشوری تشکر و قدردانی کرد و گفت: تشکر از کسانی که با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، در درون و خارج از استان احساس مسئولیت کردند برای مشارکت این مردم و پای کار آمدند، تشکر و قدردانی داشته باشیم، از حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، آیت‌الله حسینی، امام جمعه یاسوج، مجموعه استانداری معاونین و مدیران، مجموعه سپاه فتح به خصوص سردار خرمدل، فرمانده بزرگوار سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموعه دادگستری؛ رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج، مجموعه شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران، آقای جوکار، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، مجموعه نیروی انتظامی و همه عزیزات و سروانی که تمام قد پای کار بودند که در کنار این مردم باشند.
بهرامی گفت: از هفته قبل مسئولان مربوطه با من تماس گرفتند و گفتند که شما باید در بین مردم و کنار مردم به کار خودتان ادامه بدهید. عزیزان از همان ابتدای کار بنده کتباً و شفا‌هاً عرض کردم، ملاک ما قانون است.
این فعال سیاسی ادامه داد: این مردم نیاز به آرامش دارند و من این در خواست را دارم که همه عزیزان مطیع قانون باشند و در کنار مردم آسایش و رفاه همه باید رعایت شود.
بهرامی گفت: یک توصیه به مسئولان دارم، این حضور مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس است. همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مشارکت حداکثری این مردم لبیک گفتند. 

وی در پایان گفت: از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم، از همه شماها می‌خواهم که با تمام توان پای کار باشید برای تعیین سرنوشت خودتان. ان‌شاءالله ۱۱ اسفند آن چیزی که لازم است در راستای نیاز و مشکلات مردم و توسعه استان انجام بگیرد. از محبت همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 471503

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471503/2/فیلم-تصاویر-استقبال-بهرامی-سرنجلکل-محمد-ملاک-قانون-همه-عزیزان-تمام-توان-پای-کار-باشید-تعیین-سرنوشت-خودتان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1