کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مراسم بزرگداشت شهید گمنام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد (+ فیلم و تصاویر )

1 دی 1402 ساعت 10:31

مراسم یاد و خاطره شهدا و هفتمین روز تدفین شهید گمنام در استانداری کهگلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. 


مراسم یاد و خاطره شهدا و هفتمین روز تدفین شهید گمنام در استانداری کهگلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. 
مرادعلی پیوند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین، با بیان اینکه ما در عصر ارتباطات گسترده هستیم، اظهار داشت: در این عصر شاهد شبهات، فتنه‌‌‌ها و ابهامات مختلف هستیم و ما در این عصر پرتلاطم و پر فتنه راهی جزء اینکه به این نور چنگ بیندازیم، نیست. یکی از ریسمان‌هایی که در این عصر می‌تواند ما را نجات دهد، شهدا هستند. 
   
وی افزود: ما به شهدا و ناظر بودن آنها بر اعمال ماها اعتقاد داریم. لذا انتظار می‌رود که همه کارکنان و مدیران استانداری در ادامه فعالیت اداری خود از این شهید عزیز مدد بجویند و ان‌شاءالله ادامه دهنده مسیر راه شهدا باشیم.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین اظهار داشت: مسئولان و مردم باید شهدا را الگو قرار دهند. فردای قیامت از ماها سئوال می‌کنند که چقدر از ویژگی‌های اخلاق‌مداری، مردم‌داری، ایمان، ولایت‌پذیری و ... این شهدا الگو گرفته‌ایم.
وی افزود: شهدا به قرب‌الهی رسیده‌اند، چون که پا گذاشته‌اند روی همه خواهش‌ها و هوای نفسانی و رفتند.
   


کد مطلب: 470623

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/470623/2/مراسم-بزرگداشت-شهید-گمنام-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1