کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نخستین نمایشگاه کسب و کار در یاسوج افتتاح شد

23 آذر 1402 ساعت 10:56

ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نخستین نمایشگاه کسب و کار با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت‌های دولتی استان در مصلی شهر یاسوج افتتاح شد.


ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نخستین نمایشگاه کسب و کار با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت‌های دولتی استان در مصلی شهر یاسوج افتتاح شد.
سیروس باقری، مدیرعامل نمایشگاه‌های دایمی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: در این نمایشگاه سعی کردیم از تولیدکنندگان بومی و غیربومی استفاده شود و از ۱۰۰ غرفه در این نمایشگاه استقبال شد که ۲۰ تولیدکننده بومی و غیربومی وجود دارند. هدف از برگزاری نمایشگاه این است که واسطه حذف شود و متقاضی و تولید‌کننده به صورت مستقیم باهم در ارتباط باشند.
وی افزود: در حوزه خدمات کسب و کار نیز در تمام کشور در حال اجراست و با همکاری سازمان صمت استان خدمات کسب و کار را برای اولین بار اجرا کردیم که در این غرفه‌ها ادارات سازمان‌ها و نهاد‌ها خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند به نمایش می‌گذارند.
احسان عسکری، معاون اقتصادی استانداری نیز در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار داشت: یکی از بهترین نمایشگاه‌های مصالح ساختمانی در استان به همایش در آمده است. عرضه تازه‌های یک صنعت و محصولات نوینی که در آن صنعت شکل می‌گیرد تا به دست مصرف‌کننده برسد زمانی را طی می‌کند.
وی افزود: شکل‌گیری این نمایشگاه‌ها می‌تواند پروسه زمانی را بسیار کوتاه کند و باعث شود که به تراز بالاتری از صنایع ساختمانی دست پیدا کنیم و همگام با سایر نقاط کشور مسیر‌های توسعه را طی کنیم.
عسکری گفت: محصولاتی که در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود از قیمت پایین‌تری برخوردارند. با برگزاری چنین نمایشگاهی مصرف‌کننده را در شرایط بهتر قیمتی قرار می‌دهیم و هم تکنولوژی‌های نوینی که به نام صنعت عرضه می‌شود را می‌توان در دسترس مصرف‌کنندگان قرار داد.
وی افزود: هرسال نمایشگاه را داریم اما کیفیت نمایشگاه امسال از بهترین کیفیت‌های است که تاکنون داشته‌ایم.
ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نخستین نمایشگاه کسب و کار در مصلی شهر یاسوج از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه برپا است.


کد مطلب: 470382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/470382/2/ششمین-نمایشگاه-صنعت-ساختمان-نخستین-کسب-کار-یاسوج-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1