کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در یاسوج / ناظر کل: مسابقات به نحو خوبی در حال برگزاری است (+ تصاویر و فیلم )

22 مرداد 1402 ساعت 18:45

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در دو رشته ورزشی (هندبال و طناب‌زنی) در حال برگزاری است.


مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در دو رشته ورزشی (هندبال و طناب‌زنی) در حال برگزاری است.
فرشید کرمی_ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_ در حاشیه این مسابقات اظهار داشت:
 در طی چند روزی که گذشت ۳۲ بازی تا الان برگزار شده و امروز و فردا هشت تیم صعود‌کننده به مراحل پایانی مشخص خواهند شد.
کرمی با بیان اینکه ناظرین کیفیت بازی‌ها را خیلی خوب ارزیابی کردند و گفت: سعی کردیم زیرساخت‌های خوبی برای این مسابقات از جمله صندلی تماشاگران، رنگ‌آمیزی سالن، تور محافظ، ایمن‌سازی سالن‌ها، روشنایی سالن، خوابگاه‌های خوب و تجهیز خوابگاه‌ها به یخچال و فرش و تلویزیون و همه موارد لازم که نیاز است، فراهم کنیم.
              
وی در ادامه گفت: پس از اتمام رقابت‌های پسران که چهارشنبه و یا پنجشنبه خواهد بود، روز جمعه شاهد ورود خواهران به استان خواهیم بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان دختر برای برگزاری مسابقات هندبال و طناب زنی تا روز سه شهریورماه وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

 ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات هندبال دانش‌آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج در سطح خوبی از رقابت‌ها در حال برگزاری است و این حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد و معاونت تربیت بدنی آن بوده است.
مهدی ابراهیم بای سلامی اظهار کرد: هم اینک در حال برگزاری سی و نهمین دوره برگزاری قهرمانی کشور در رشته هندبال متوسطه اول پسران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد اولین بار است که میزبانی قهرمانی کشور را به عهده گرفته است حقیقتاً از شرایط خوبی برخوردار است.
ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت سالن‌ها، خوابگاه‌ها، سرویس‌های حمل و نقل، با تلاش و زحمت بسیار زیادی که آموزش و پرورش این استان، معاونت تربیت بدنی، هیأت ورزش دانش‌آموزی، کشیده‌اند شرایط مطلوبی برای میزبانی خوب فراهم کرده است.
ابراهیم بای سلامی ابراز کرد: مسابقات دانش‌آموزان با یک سطح خوب از رقابت‌ها در حال برگزاری است و در بخش فنی داوران ملی و بین‌المللی در حال قضاوت رقابت‌ها هستند.
وی تأکید کرد: تا امروز که روز سوم مسابقات است مشکلی وجود نداشته است و مسابقات به نحو خوبی در حال برگزاری است.
ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ امیدواریم استان با این تجربه بتواند میزبانی‌های دیگری را در سطح مسابقات ملی دختران و پسران باز هم عهده دار شود.
رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در ۲ رشته هندبال و طناب زنی با حضور یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور به میزبانی شهر در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.


کد مطلب: 465908

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/465908/2/مسابقات-ورزشی-دانش-آموزان-سراسر-کشور-یاسوج-ناظر-کل-نحو-خوبی-حال-برگزاری-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1