کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت

حضور رئیس اداره بهزیستی گچساران در منزل افراد دارای معلولیت(+تصاویر)

30 تير 1402 ساعت 21:14

افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی دارند که نیاز به توجه و شکوفایی هر چه بیشتر دارد و بعضی از این افراد برای ما نماد تلاش می باشند و انسان با مشاهده آنها انرژی مضاعفی دریافت می کند


به مناسبت هفته بهزیستی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گچساران، مسئول پیشگیری و کارشناسان اداره بهزیستی با حضور در منزل افراد دارای معلولیت از آنان سرکشی و بازدید بعمل آوردند.
به گزارش کبنانیوز: رئیس بهزیستی شهرستان گچساران در حاشیه بازدید از منزل افراد دارای معلولیت که به مناسبت هفته بهزیستی انجام  شد،اظهار کرد: این گونه مناسبت ها بهانه ای است تا بتوانیم در جمع این عزیزان حاضر باشیم و مشکلاتشان را از نزدیک مشاهده و بررسی کنیم.
 حمید رضا نیکبخت  افزود: افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی دارند که نیاز به توجه و شکوفایی هر چه بیشتر دارد و بعضی از این افراد برای ما نماد تلاش می باشند و انسان با مشاهده آنها انرژی مضاعفی دریافت می کند.
 نیکبخت عنوان کرد: والدین افراد دارای معلولیت به خصوص مادرانشان نماد صبر و خدمت هستند و بسیار عاشقانه به فرزند یا همسر خود خدمت می نمایند و مجموعه بهزیستی احترام خاصی به خانواده های معلولین و همچنین زحمات این عزیزان را تحسین می کند.
 گفتنی است: در این بازدید هدایای نقدی از طرف حمیدرضا نیکبخت رئیس اداره بهزیستی گچساران به افراد معلول اهداء شد.
 


کد مطلب: 465046

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/465046/2/حضور-رئیس-اداره-بهزیستی-گچساران-منزل-افراد-دارای-معلولیت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1