کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

راهپیمایی روز قدس در یاسوج + تصاویر و فیلم

25 فروردين 1402 ساعت 11:27

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پر شور تر از سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب، کودک کش و جعلی صهیویست را اعلام کردند.


مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پر شور تر از سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب، کودک کش و جعلی صهیویست را اعلام کردند.
به گزارش کبنانیوز، راهپیمایی روز قدس امسال در یاسوج از ساعت 10 شروع شده و مردم با حضور گسترده خود در خیابان ها حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب، کودک کش و جعلی صهیویست را اعلام کردند.
 
   
ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع مردم یاسوج گفت: امروز روز جهانی قدس است و ملت رشید انقلاب اسلامی برگ زرینی را در تاریخ پر افتخار خود ثبت کردند.
عزیزی اظهار کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج در روز قدس 1402 ثابت کردند که پای ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های گرانبهای آن ایستاده است، این حضور نشاندهنده پایبندی شما به آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: شما مثل همیشه ثابت کردید که در صحنه دفاع از اسلام و مردم مظلوم فلستین همگام با مردم سایر نقاط ایران اسلامی با این حضور حماسی و امیدآفرین امیدهای دشمنان را به یأس و یأس مومنان را به امید تبدیل کردید.
سخنران روز جهانی قدس در یاسوج افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی باید بداند که تمام جبهه اسلام در مقابل او است.
عزیزی اظهار کرد: مردم یاسوج تکلیف الهی خود را انجام دادند، ما خدا پرست هستیم و چون در مقابل شیاطین هستیم مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می دهیم.
عزیزی افزود: امنیت باید برای همه مستضعفین به ویژه برای مردم فلستین وجود داشته باشد، موجودیت اسرائیل زمینه ناامنی را فراهم کرده است.
وی گفت: اعلام می کنیم که اسرائیل هرگز به آرامش و امنیت نخواهد رسید، این شعار نیست، بلکه تکلیف الهی است.


 


کد مطلب: 461018

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/461018/2/راهپیمایی-روز-قدس-یاسوج-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1