کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار استان /

جشن نیمه شعبان در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

16 اسفند 1401 ساعت 16:08

جشن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت با حضور یکی از مبلغان بنیاد مهدویت کشور و معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان برگزار شد.


جشن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت با حضور یکی از مبلغان بنیاد مهدویت کشور و معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش این استان در آیین گرامیداشت گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل مهدوی است و مدرسه مهدوی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش محوری و مهمی را در زمینه سازی برای ظهور ایفا می کند.
حسنعلی عزت خواه افزود: جامعه امروز به ویژه دانش آموزان نیازمند تبیین ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت از جمله معنی انتظار و چرایی مهدویت است که باید ابعاد فرهنگ مهدویت برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پایبندی به فرهنگ مهدویت و انتظار مهمترین مؤلفه مقابله باهجمه های دشمنان در این روزها است که حفظ وحدت و اعتقادات ارزشی در پایبندی به فرهنگ مهدویت می تواند سد محکمی در مقابل توطئه های شوم دشمنان و هجمه های فرهنگی شان باشد.
حجت الاسلام حائری از مبلغان بنیاد مهدویت کشور نیز گفت: وظیفه منتظران مهیا کردن شرایط ظهور امام زمان است (عج) است و باید در همه ایام سال برای ترویج فرهنگ مهدویت بکوشیم.
وی آموزش وپرورش را قلب تپنده جامعه دانست و افزود: رسالت آموزش وپرورش در تربیت مهدوی دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بسیار سنگین است که باید این مهم در دستور کار همه متولیان آموزش و پرورش قرار بگیرد.
حائری تحریم دشمنان برای توقف حرکت علمی کشور را یادآور شد و تاکید کرد: تحریم ابزار جدیدی نیست که این روزها دشمن به کار گرفته بلکه در دوران ائمه نیز شاهد آن بوده ایم.
در این آیین که با مولود خوانی و اشعاری در وصف حضرت ولی عصر (عج) همراه بود از نیروهای آموزش و پرورش که نامشان به نام مبارک مهدی، حسین و عباس بود با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.


کد مطلب: 459479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/459479/2/جشن-نیمه-شعبان-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1