کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شامگاه چهارشنبه (14 دی‌ماه 1401) انجام گرفت

(تصاویر) سفر معاون رئیس جمهور به یاسوج

15 دی 1401 ساعت 0:18

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت در بنیاد شهید که به فرمان حضرت امام تأسیس شد مقدس است و نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری است.


سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی_ معاون رئیس جمهور بعد از ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل شرایط جوی چندین ساعت با تأخیر انجام گرفت، در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور پیدا کرد.
به گزارش کبنا، سید‌امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی_ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران_ در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جامعه ایثارگری نیازمند تکریم است و همه همکاران در رفتار خویش کرامت جامعه ایثارگری را حفظ کنند.
وی افزود: بستر‌سازی برای رشد وتعالی جامعه ایثارگری و قرار گرفتن در مسیر مرجعیت در جامعه از مهمترین رویکرد‌های تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
قاضی‌زاده هاشمی خطاب به همکاران اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توفیق خدمت در بنیاد شهید را قدر بدانید و نیاز‌های جامعه ایثارگری را با رفتار توام با کرامت انسانی مجدانه پیگیری کنید.
وی، مؤمن بودن، مهربان بودن و مقتدر بودن را سه خصوصیت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری از ظرفیت و امکانات استان بهره جویید و با صبوری و سعه صدر پاسخگوی جامعه هدف باشید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای حل مشکلات خود رویی جهت سرکشی به جامعه ایثارگری قول مساعد داد و گفت: در زمینه آمبولانس، تجهیزات اداری و تکمیل مجتمع توانبخشی نیز بررسی و کمک خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم برای رضایت‌مندی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.
رضا پارسیان‌نژاد_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این جلسه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و همه صحنه‌ها دین خویش را به انقلاب ادا کرده است و شایسته توجه است.
پارسیان نژاد با بیان اینکه هر چه این استان دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: جامعه ایثارگران حماسه‌های بی‌بدیلی در طول حیات انقلاب خلق کردند که هر کدام می‌تواند سوژه یکی از فیلم‌های جهانی باشد.
وی گفت: رویکرد و توجه دولت سیزدهم به جامعه ایثارگری‌امید ویژه‌ای را بین ایثارگران بوجود آورده است و سفر حضرتعالی به استان‌ها نشان از اهمیت خاص این دولت به حل مشکلات جامعه ایثارگری است.
پارسیان نژاد با بیان اینکه تیم مدیریتی استان در رأس استاندار و معاونین و مجموعه ادارات همراهی و همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند گفت: تلاش کردیم در بنیاد شهید جوانگرایی، شایسته گزینی را مد نظر قرار دهیم و همه همکاران که عموماً از جامعه ایثارگری هستند با روحیه جهادی و انقلابی در حال خدمت هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با حمایت دولت در سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید که نشان از نگاه ویژه دولت به ساماندهی گلزار شهداست.
وی گفت: مجتمع توانبخشی و ورزشی ایثار بیش از ۱۷ سال نیمه کاره مانده است که‌امیدواریم به سفر حضرتعالی این پروژه سریعتر به بهره‌برداری برسد
وی گفت: ۷۵ درصد استان کهگیلویه وبویراحمد کوهستانی است که برای سرکشی به خانواده شهدا سیستم خودرویی جوابگو نیست.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی است.


کد مطلب: 456589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/456589/2/تصاویر-سفر-معاون-رئیس-جمهور-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1