کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

زن، زندگی، آزادی شعار یک گروهک تروریستی است

1 آبان 1401 ساعت 12:27

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اصناف و بازاریان این استان که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند خواست تا پشت پرده‌های اغتشاشات اخیر در کشور را برای مردم تببین و روشنگری کنند.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اصناف و بازاریان این استان که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند خواست تا پشت پرده‌های اغتشاشات اخیر در کشور را برای مردم تببین و روشنگری کنند.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرم دل در همایش روشنگری و جهاد تبیین که به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فتح و با حضور مسئولان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، بازاریان، کاسبان‌امین، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی برگزار شد خطاب به مسئولان اصناف و بازاریان گفت: شما در فضای مجازی و حقیقی دارای نفوذ هستید و مردم از شما تأثیر می‌پذیرند پس باید پشت پرده اغتشاشات اخیر را برای مردم تبیین کنید.
وی با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اصناف و بازاریان اولین همراهی را با امام خمینی (ره) داشتند افزود: یکماه پیش دختر خانمی به نام مهسا‌امینی فوت شدند و در فضای مجازی اخبار زیادی منتشر شد که پلیس این دختر را کشته است و متعاقب آن درگیری‌هایی در کشور شکل گرفت.
خرم دل بیان کرد: به عنوان یک سرباز از مردم فهیم و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم که در این موضوع اسیر جوسازی‌ها نشدند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در برخی زمینه‌ها در کشور مشکلاتی وجود دارد و مسائل اقتصادی و معیشت و اشتغال باعث شده است که عظمت، قدرت و شوکت کشور را کمتر متوجه شویم.
وی با بیان اینکه در سال ۵۷ سلطه و هیمنه آمریکا را شکستیم و پیروزی انقلاب ابهت غرب را در منطقه از بین برد، گفت: روزی آمریکا سلطان بلامنازع بود و ما سرباز آمریکایی‌ها بودیم و هر جایی احساس خطر می‌کرد از سربازان ما برای رفع خطر استفاده می‌کرد.
فرمانده ارشد نظامی استان افزود: امروز جمهوری اسلامی نه فقط در منطقه بلکه در آمریکای لاتین و بیخ گوش آمریکاست و این کشور‌ها متأثر از سیاست‌های ما هستند.
وی گفت: اگر روسیه و چین و حتی کشور‌های فلسطین، افغانستان، پاکستان در مقابل آمریکا می‌ایستند و‌ایستاده‌اند به خاطر الگوپذیری از ایران اسلامی است.
خرم دل ابراز داشت: ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اذعان کرد که آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرده و هیچ عایدی برای این کشور نداشته است و با فلاکت از افغانستان خارج شد.
وی گفت: مردم از نظر اقتصادی در فشار و مضیقه هستند اما با وجود همه این شرایط در مقایسه با اقتصاد اروپا شرایط به مراتب بهتری داریم زیرا در اروپا با گران شدن انرژی مردم به خیابان‌ها می‌آیند و اعتراض می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویویراحمد ابراز داشت: در حوزه نظامی امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها امن‌ترین کشور دنیا است و هیچ چیز بالاتر از نعمت امنیت و سلامتی نیست.
خرم دل گفت: در کشور انگلستان چهار میلیون دوربین نصب شده است و از مردم خواسته می‌شود تا در مواقع اعتراضات ساعت و‌اشیای قیمتی خود را به آشوبگران بدهند و مقاومت نکنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس آمریکا در یکی دو سال گذشته چهار هزار نفر را دستگیر کرده و کشته است، افزود: بیش از دو هزار و ۶۰۰ زن در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۰ توسط پلس آمریکا کشته شده‌اند و قانون پلیس آمریکا این است که اگر کسی به شما اعتراض کرد و متعرض شد او را بکشید.
زن، زندگی، آزادی شعار یک گروهک تروریستی است
خرم دل ابراز داشت: زن، زندگی، آزادی شعار گروهک تروریستی پ. ک. ک است که وابسته به شوروی سابق می‌باشد و دین ندارند و رهبر این گروهک باجلان است که می‌گوید زن نبابد ازدواج کند و آزادی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تیپ سرافزار ۴۸ فتح در غرب کشور با این گروهک تروریستی مبارزه می‌کند، گفت: هر زنی که عضو این گروهک می‌شود باید بی‌حیثیت شود و اکنون دختر شیعه و مسلمان بدون اینکه متوجه باشد دنباله رو این گروهک می‌شود و تأثیر می‌پذیرد.
خرم دل افزود: می‌گویند زنان ایران نباید حجاب داشته باشند و باید آزاد باشند اما سؤال اینجاست که آیا این کفایت می‌کند؟ که جواب خیر است زیرا آن‌ها به هیچ قید و مرزی قایل نیستند و حجاب و چادر و مهسا‌امینی بهانه است.
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه ایران اسلامی قلب جهان است و هیچ کشوری به لحاظ جغرافیایی، سیاسی و... موقعیت ما را ندارد، گفت: هر کس بر ایران مسلط شود به همه عالم مسلط می‌شود به همین خاطر دشمن می‌خواهد ایران را تجزیه کرده و آن را به هفت کشور تقسیم کند.
خرم دل گفت: اگر دشمن بر ایران مسلط شود حمام خون راه می‌افتد و در گذشته نیز شاهد بودیم که چه جنایت‌هایی را در سوریه و افغانستان بوجود آوردند و حمایت آن‌ها از زنان دروغ است.
وی افزود: امروز امنیتی که زنان در ایران دارند در هیچ جای جهان وجود ندارد و در برخی کشور‌ها زنان را برهنه و در ویترین به نمایش می‌گذارند.
خرم دل گریزی به وضعیت تأسفبار زنان اروپایی در ۲۵۰ سال گذشته زد و افزود: امروز می‌خواهند زنان مسلمان ایرانی را همان طور بار بیاورند.
فرمانده سپاه فتح بیان کرد: ایران اسلامی در حال پیشرفت و توسعه است و می‌خواهند امنیت را به هم بریزند و قومیت‌ها را به جان همدیگر بیندازند و برادر کشی را رواج دهند.
وی گفت: دشمنان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را راه‌اندازی کرده‌اند و کسانی که علیه کشور شعار می‌نویسند نوجوانان ۱۵ و ۱۶ ساله‌ای هستند که اسیر شعار‌ها و جوسازی‌های فضای مجازی شده‌اند.
خرم دل در پایان گفت: برقراری امنیت و توسعه کشور رسالت ماست و خسته نخواهیم شد.
وظیفه اصلی خانواده‌ها تربیت دینی فرزندان است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به وضعیت زنان و دختران قبل از ظهور اسلام و همچنین نگاه ارزشمند دین اسلام و پیامبر اکرم( ص) نسبت به این قشر اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی خانواده‌ها تربیت دینی فرزندان است.
حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: استحکام و برقراری آرامش حقیقی در خانواده‌ها در پرتو اجرای مؤلفه‌های دینی و اسلامی تحقق می‌یابد.
وی دلایل دشمنی استکبار با ایران اسلامی را برشمرد و گفت: عوامل اقتدار ایران در جهان شامل قدرت ملی، علمی، دفاعی، انرژی و نفوذ معنوی است که دشمن از این ظرفیت‌ها هراس دارد.


کد مطلب: 453637

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/453637/2/زن-زندگی-آزادی-شعار-یک-گروهک-تروریستی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1