کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

امضای 2 تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات استانی + تصاویر

24 شهريور 1401 ساعت 18:27

تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امضا شد.


تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امضا شد.
به گزارش کبنا، این تفاهم نامه با موضوع همکاری دو جانبه برای ایجاد فرصت های برابر فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیاز های ویژه در راستای تحقق برنامه های راهبردی بنیاد و سازماندهی جهت ارتقای شاخص های مرتبط که منطبق بر وظایف مندرج در سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی منعقد شد.
همچنین تفاهم نامه فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص همکاری و پیشگیری، آموزش جامعه ایثارگری منعقد شد.
مدیرکل بنیاد شهید استان از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
در این رابطه جلسه هماهنگی با موضوع برگزاری یادواره شهدای روحانی استان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاونت فرهنگی بنیاد استان، مدیریت مرکز  خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و مشاور امور روحانیت استاندار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید.
در این جلسه پیرامون نحوه برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد تبادل نظر شد.
 


کد مطلب: 452485

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452485/2/امضای-2-تفاهم-نامه-همکاری-بین-بنیاد-شهید-استان-کهگیلویه-بویراحمد-ادارات-استانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1