کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور همیاران طبیعت و هنرمندان؛

جشن هفته محیط زیست در یاسوج برگزار شد

24 خرداد 1401 ساعت 9:34

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با برگزاری جشن هفته محیط زیست هنرمندان در قالب طنز و اجرای نمایش به فرهنگ سازی محیط زیست روی آوردند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با برگزاری جشن هفته محیط زیست هنرمندان در قالب طنز و اجرای نمایش به فرهنگ سازی محیط زیست روی آوردند.
به گزارش کبنا، همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست، با کمک هنرمندان هم استانی ، عصر دیروز جشن بزرگی در سالن بزرگ سینما انقلاب یاسوج برگزار شد .
در ابتدای این جشن که با حضور جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: از مهمترین سوالاتی که امروزه مطرح است این است که چگونه می توانیم محیط زیست خود را حفظ کنیم ؟ فرقی نمی‌کند که در جایگاه یک مدیر و مسئول باشیم یا در جایگاه یک شهروند ؟ در هر جایگاهی که باشیم می توانیم به حفظ محیط زیست کمک کنیم.
وی افزود: هنرمندان نیز می‌توانند با استفاده از زبان هنر نقشی مهمی در آگاهی بخشی و حفظ محیط‌ زیست و منابع طبیعی ایفا کنند.
جاودان خرد ضمن تشکر از هنرمندان هم استانی که در برگزاری این جشن همیار و همکار محیط زیست بودند گفت : بحث محیط زیست امروز مهمترین موضوع زیست بشر و موضوعی جهانی است. در حقیقیت جزو المان‌ها و موضوعاتی است که هنرمندان همه کشورها به جد باید به آن توجه کنند و به آن بپردازند.
وی ضمن تشکر از موسسه شادی آفرین دانیال در برگزاری این جشن تصریح کرد: بحث زیست و حیات انسان باید برای بشر مهم‌ترین مسئله باشد و لازم است هنرمندان به این موضوع که زندگی انسانها را به طور جدی تهدید می‌کند، توجه داشته باشند.
گفتنی است در ادامه این جشن که با برنامه های متنوع و شادی آفرینی از سوی هنرمندان هم استانی نزدیک به 3 ساعته ادامه داشت از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست تجلیل شد .
 

 


کد مطلب: 449081

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449081/2/جشن-هفته-محیط-زیست-یاسوج-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1