کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج از نمایشگاه بهار ضیافت؛

شهردار یاسوج: اقدام خلاقانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج فرهنگ منور قرآنی ستودنی است

7 ارديبهشت 1401 ساعت 17:57

در نهمین روز از برپایی نمایشگاه بهار ضیافت، نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج و هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از این نمایشگاه بازدید کردند.


در نهمین روز از برپایی نمایشگاه بهار ضیافت، نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج و هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از این نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در حاشیه این بازدید، مقدم اظهار داشت:  بخش اعظمی از اقدامات شهرداری، فعالیت و سیر در موضوعات فرهنگی است و ما افتخار داریم که شهرداری، پیشگام و پیشرو در بحث گرامیداشت مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بوده است.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از انتصاب امین درخشان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان این بوده است که ما تقویم فرهنگی مشترکی را سوای آن تقویمی که شهرداری دارد، با هم مبادله و تنظیم کنیم.
مقدم عنوان کرد: اگر از بحث فرهنگ غفلت کنیم، بازنده می‌شویم؛ چرا که نقطه عطف کار ما توجه به مباحث فرهنگی است.
شهردار یاسوج تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ و ارشاد استان با برپایی نمایشگاه بهار ضیافت، فضایی را فراهم کرده است که محصولات فرهنگی به خوبی در معرض دید همگان در استان قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: ما نیز بنا داریم فضاهایی را به شکل ثابت در اختیار عزیزانی قرار دهیم که محصولات فرهنگی را عرضه می‌کنند.
شهردار یاسوج اظهار داشت: ما دوره پنجم شورای شهر را دوره پیوند و آشتی شهرداری با هنرمند یاد کردیم و در آن دوره، چندین جلسه اساسی را با هنرمندان با محوریت حوزه هنری داشتیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه بعد از ماه رمضان نشست‌هایمان را با اصحاب هنر خواهیم داشت، گفت:  اعتقاد من این است هر فعالیتی را باید به هنرمند خاص آن بسپاریم و از نقطه نظر خاص هنرمندان استفاده کنیم.
سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج نیز در مورد برنامه‌های فرهنگی این شورا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه دفترچه عوارض در هر سال قبل از 15 بهمن توسط شهرداری فرستاده می‌شود، شورای شهر موظف است تا 15 بهمن این دفترچه را تصویب کند و به صمع و نظر مردم برساند.
وی خاطرنشان کرد: در این دفترچه تمام کارهایی که قرار است شهرداری انجام دهد، آمده است و  شورای شهر بر آن نظارت دارد.
اکبری گفت: این تقویم فرهنگی بر عهده شهرداری است و شورای شهر روی آن کار کارشناسی انجام می‌دهد و نهایتا دفترچه‌ای تنظیم می‌شود که هم به نفع مردم باشد و هم چرخ شهرداریی بچرخد.
رئیس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در این دفترچه بحث فرهنگی، هنری و ورزشی دیده می‌شود و اعتبارات آن لحاظ شده است و آقای مسعود نیک‌پی، مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری یاسوج آن را پیگیری می‌کند.
اکبری با اشاره به نمایشگاه بهار ضیافت گفت: ما چنین غرفه‌هایی را حمایت می‌کنیم و با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی در کشور ما زیاد شده است، می‌طلبد دستگاه‌های متولی امر پای کار بیایند. شورای شهر نیز در این زمینه در خدمت مردم است.


کد مطلب: 447403

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/447403/2/شهردار-یاسوج-اقدام-خلاقانه-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-ترویج-منور-قرآنی-ستودنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1