کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همراهی استاندار و نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس صورت گرفت

اولین مأموریت مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد به محروم‌ترین نقاط

29 بهمن 1400 ساعت 21:48

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین مأموریت کاری خود با همراهی استاندار و نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون به مورزرد زیلایی سفر کرد.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین مأموریت کاری خود با همراهی استاندار و نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون به مورزرد زیلایی سفر کرد.
به گزارش کبنانیوز،  سید محمود رادمنش وضعیت ارتباطی روستاهای منطقه زیلایی را از نزدیک بررسی و با مردم این روستاها گفت‌وگو کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای پوله، بالرود، چاهن، موشمی ها، اسلام آباد و بردپهن، جهت بررسی وضعیت ارتباطی روستای مورزرد زیلایی به این منطقه دورافتاده رفت.
رادمنش در این خصوص به کبنا نیوز گفت: قریب 18 روستای بالای بیست خانوار در شهرستان مارگون فاقد اینترنت پرسرعت هستند که پس از حضور استاندار محترم در روستاهای بالرود و چاهن به همت همکارانمان در مجموعه وزارت ارتباطات و فنالوری اطلاعات مشکل تهیه تجهیزات ارتقای سایت های ارتباطی این دو روستا حل شد و هم اکنون مردم این دو روستا از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردارند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای مورزرد زیلایی به دلیل عدم دسترسی جاده ای مناسب متاسفانه وضعیت ارتباطی مطلوبی ندارند و نیاز به عزم جدی برای حل مشکل ارتباطی دارند.
رادمنش از حمایت استاندار و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برای جذب اعتبارات حوزه ارتباطات خبر داد و عنوان کرد: هم استاندار محترم و هم نماینده محترم مردم سه شهرستان بویراحمد، بصورت جد پیگیر حل این مشکل هستند و امید داریم تا پایان سال 1401 تمامی روستاهای بالای بیست خانوار استان از وضعیت ارتباطی مناسب و اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.


کد مطلب: 444859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444859/2/اولین-مأموریت-مدیرکل-جدید-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-کهگیلویه-بویراحمد-محروم-ترین-نقاط

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1