کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز صورت گرفت؛

بازرسی معاون دادستان مرکز استان از صنوف نانوایی های شهر یاسوج

10 شهريور 1400 ساعت 16:43

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبازان شهر یاسوج توصیه کرده و گفت: وجدان کاری و حق مردم را رعایت کنند که اگر این دو مورد نباشد، حتی بازرسی و نظارت هیچ اثری نخواهد داشت.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبازان شهر یاسوج توصیه کرده و گفت: وجدان کاری و حق مردم را رعایت کنند که اگر این دو مورد نباشد، حتی بازرسی و نظارت هیچ اثری نخواهد داشت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (10 شهریور 1400) احمد مولایی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازرسی از واحدهای نانوایی در سخنانی اظهار کرد: در پی شکایات و گزارشات مردمی، معاون دادستان مرکز استان از نانوایی های شهر یاسوج تا محدوده سرابتاوه بازدید کرد.
احمد مولایی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 600 واحد نانوایی وجود دارد که قریب 340 واحد آن در شهرستان بویراحمد واقع شده است. هر ماه 6 هزار و 800 تن آرد در بین واحدهای نانوایی توزیع می شود که این سهمیه در شهرستان بویراحمد 2 هزار و 800 تن می باشد.
وی گفت: آنچه که در بازرسی از نانوایان شهر یاسوج مشاهده گردید این است که، مسائل بهداشتی، کم فروشی و عدم رعایت سقف ساعت کاری یکی از مواردی است که در عمده موارد توسط نانوایی ها در شهر یاسوج رعایت نمی شود.
معاون دادستان مرکز استان تصریح کرد: برخوردهای لازم با متخلفین از جمله پلمب تعدادی از این واحدهای خبازی، تشکیل پرونده بهداشتی و قطع یا کسر سهمیه آرد دولتی این نانوایی ها انجام خواهد شد و طبعاً مسائلی که مربوط به دستگاه قضایی استان می باشد تشکیل پرونده و مجازات افرادی که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی اقدام نمی کنند،حتماً به عمل خواهد آمد.
وی به خبازان شهر یاسوج توصیه کرده و گفت: وجدان کاری و حق مردم را رعایت کنند که اگر این 2 مورد نباشد، حتی بازرسی و نظارت هیچ اثری نخواهد داشت.
مولایی در پایان گفت: تلاش های صورت گرفته برای این است که امنیت غذایی، به مردم عزیز استان برسد.


کد مطلب: 438493

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438493/2/بازرسی-معاون-دادستان-مرکز-استان-صنوف-نانوایی-های-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1