کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت برگزار شد

24 بهمن 1399 ساعت 14:17

مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سالهای پیش و به صورت رژه موتوری و ماشینی ،با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی، نماینده ولی فقیه در استان،استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.


مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سالهای پیش و به صورت رژه موتوری و ماشینی  ،با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی، نماینده ولی فقیه در استان،استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت و جان مردم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری در سراسر کشور برگزار شد.
قشرهای مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون دیگر نقاط کشور و با رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در این رژه خودرویی و موتوری حضور داشتند.
این رژه خودرویی و موتوری در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۰ صبح آغاز و مسیر آن نیز شامل میدان جهاد، بلوار شهید مطهری، میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و مکان تجمع نیز میدان امام حسین (ع) بوده است.


کد مطلب: 430681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430681/2/مراسم-یوم-الله-۲۲-بهمن-امسال-متفاوت-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1