کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مدیران بنیاد مسکن به روستالی چهاربیشه گچساران مطرح شد

جنتی: هیچ گونه زمین خواری در چهاربیشه گچساران انجام نگرفته است ( + فیلم و عکس )

3 دی 1399 ساعت 19:25

به همین منظور مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد برای صحت و سقم این خبر بلافاصله به روستای چهاربیشه علیا سفر و در جمع مردم این روستا حاضر و به جد پیگیر این قضیه شد


 چندی پیش فیلمی در خصوص زمین‌خواری در چهاربیشه گچساران منتشر شد و در ادامه این کلیپ آمده بود که شورای اسلامی روستای چهاربیشه علیا با دریافت مبالغی غیر قانونی از مردم  روستا زمین مسکونی  را به آنها واگذار می‌کند این در حالی است که زمین‌ها واگذار شده  متعلق به بنیاد مسکن شهرستان گچساران می‌باشد و دریافت مبلغ توسط شورای اسلامی روستا کاملاً تخلف و غیرقاونی می‌باشد.
به همین منظور مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از کارشناسان این اداره، برای صحت و سقم این خبر بلافاصله به روستای چهاربیشه علیا سفر و در جمع مردم این روستا حاضر و به جد پیگیر این قضیه شد.
   

فیلم) زمین خواری در روستای چهاربیشه دروغ محض است؟
 
حسین جنتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کبنانیوز اظهار داشت: از سال 89 تا 97 تعداد 190 قطعه زمین به افراد شرایط در روستای چهاربیشه علیا واگذار شده است.
جنتی در خصوص این سؤال آیا در این روستا زمین خواری و یا کوه خواری صورت گرفته است؟ گفت: هیچ گونه زمین خواری یا کوه خواری در این روستا اتفاق نیافتده است.
مدیرکل کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمین‌های فوق طبق ماده 4 اساسنامه بنیاد مسکن از منابع طبیعی تملک و سپس به افراد واجد شرایط روستای چهاربیشه علیا واگذار گردیده است.
جنتی تاکید کرد: طبق گفته اهالی روستا و تحقیقات بعمل آمده شورای اسلامی روستای چهاربیشه هیچ گونه مبلغی بابت واگذاری زمین از مردم این روستا دریافت نکرده‌اند.
وی افزود: در صورتی که فرد یا افرادی ادعا دارند که به غیر از بنیاد مسکن، مبلغی را بابت دریافت زمین  به فرد خاصی یا واسطه‌ای داده‌اند، می‌توانند از طریق مراجع قانونی و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر این موضوع شوند.


کد مطلب: 428873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428873/2/جنتی-هیچ-گونه-زمین-خواری-چهاربیشه-گچساران-انجام-نگرفته-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1