کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

کودک بویراحمدی جان چند بیمار نیازمند را نجات داد + وداع جانسوز پدر + تصاویر و فیلم

20 آذر 1399 ساعت 23:59

کودک بویراحمدی به چند بیمار حیات دو باره بخشید.


کودک بویراحمدی به چند بیمار حیات دو باره بخشید.
 به گزارش کبنا، کودک بویراحمدی به چند بیمار حیات دو باره بخشید، ماجرا از این قرار است که حسین کوچولو فرزند محمد صادق صفری دولت آباد که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، دچار مرگ مغزی می شود و والدین این کودک معصوم، فداکارانه و ایثارگرانه اعضای فرزند دلبند خودشان را به بیماران نیازمند تقدیم می کنند.
حسین از دیار دشتروم یاسوج است که سال 95 چشم به جهان گشود و به دلیل تشنج در بیمارستان نمازی شیراز بستری می شود و بعد از ده روزی که بستری بود، دچار مرگ مغزی می شود و 20 آذر ماه 99 چشم بر جهان فروبست. پدر و مادر حسین اکنون در فراغ فرزند خود داغدار هستند.
   
نیکوکاری، انسان‌دوستی و ایثار، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد ای بسا کودک و طفل معصومی که طی یک اقدام خیرخواهانه به چند هم نوع دیگر جان می‌بخشد. در سال‌های اخیر نوع دوستی و اعمال خیرخواهانه در کشور بسیار بوده و خانواده‌هایی که به دلایل مختلف از جگر گوشه خود قطع امید کرده‌اند اما هرگز درب مهربانی و انسان دوستی را به روی دیگران نبسته‌‌اند و اعضای عزیزترین دار و ندار خود را به دیگران بخشیده‌اند تا رحمت خداوند شامل حال عزیز از دست رفته باشد و بنده‌ای از بندگان خدا نیز جان دوباره‌ای پیدا کند.
 
 
 


کد مطلب: 428416

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428416/2/کودک-بویراحمدی-جان-چند-بیمار-نیازمند-نجات-وداع-جانسوز-پدر-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1