تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۲۳۲۳۵
در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر ارشاد مطرح شد؛

انعقاد تفاهم نامه وزارت ارشاد با استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ توجه ویژه وزارت ارشاد در رفع موانع و توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در استان

۰
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.
استاندار در ابتدای این دیدار از وضعیت فرهنگی و هنری استان و عملکرد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گزارشی ارائه داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود هنرمندان شاخص و توانمند و اهالی قلم و رسانه در وضعیت مطلوب و خوبی قرار دارد.
کلانتری در این دیدار ضمن اشاره به چگونگی شاخص‌های فرهنگی و هنری در استان، اظهار داشت: مجموعه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و قلم کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خوب به افکار عمومی و مردم استان  عملکرد قابل قبولی داشته و شایسته تقدیر هستند.
وی بیان کرد: بخش مهمی از بسترسازی فرهنگی و آگاهی بخشی اصولی در جامعه منوط به حرکت و قلم‌های شیوا، رسا و نگاه بی طرف خبرنگاران است.
کلانتری ابراز کرد: با توجه به موج‌های مهم رسانه‌ای در سطح جهان و به تبع آن در کشور ما خبرنگاران و اصحاب قلم تاکنون حرکت‌های مفیدی در بسترهای مختلف شکل داده و نقش اساسی در الگوسازی و تبیین ظرفیت‌های توسعه‌ای در کشور و استان ایفا کردند.
نماینده عالی دولت در استان ضمن تشکر از دغدغه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به وضعیت حوزه فرهنگ و هنر  و تحول در نقاط محروم خواستار زمینه همکاری مشترک جهت ایجاد خدمات بیشتر به فرهنگ و هنر استان و حمایت از هنرمندان  در حوزه‌های مختلف شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423235-b.jpg
وی خاطرنشان کرد: دولت در استان از اقشار آسیب دیده حوزه فرهنگ و هنر با اختصاص تسهیلات فرهنگی حمایت خواهد کرد و انتظار می‌رود در سطح کلان با برنامه ریزی و شناسایی نقاط آسیب پذیر نیز حمایت شایسته و قابل تقدیری از پیشقراولان و پیشتازان عرصه فرهنگ و هنر شود.
استاندار با بیان اینکه کلید واژه توسعه هر شهر و استانی رشد و ارتقای فرهنگ است، عنوان کرد: با به کارگیری ظرفیت‌های فرهنگی می‌توان پیوست‌های اصولی عمرانی، اقتصادی و مبلمان خروجی محوری در مناطق مختلف کشور رقم زد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اهمیت شاخص‌های فرهنگی و هنری، حضور کلانتری در استان را سرمایه‌ای بزرگ قلمداد کرد و افزود: به طور قطع پیشرفت و توسعه، بالاخص توسعه فرهنگی نیازمند همدلی و هم آوایی و نگاه ویژه مدیریتی خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انعقاد تفاهمنامه فی مابین و موضوعات مطروحه موافقت کرد و مقرر شد که این توافقنامه حداکثر تا نیمه مرداد ماه  عملیاتی شود.
صالحی از توجه ویژه به استان کهگیلویه وبویراحمد و حمایت  اهالی فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: دستورات لازم برای بررسی مطالبات و نیازمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد داده خواهد شد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار گزارشی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان ارائه داد و خواستار توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
پیر سبزی به وجود استعدادها و پتانسیل‌های خوب فرهنگی و هنری در استان اشاره کرد و خواستار نگاه ویژه به این اهالی و حمایت همه جانبه از آنان به ویژه آثار فاخر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1