تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۲۲۷۸۹
در آئین بهره‌برداری از تجهیزات مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مانور اطفای حریق استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

( فیلم و تصاویر ) صحبت‌های خیرخواهانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم / کلانتری امضاء خود را به مدیرکل منابع طبیعی داد / تقدیر ویژه استاندار از حکمتیان اصل / ۹۰ درصد آتش سوزی جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عامل انسانی دارد / بهره برداری از ۵۵ دستگاه دمنده اطفای حریق

۰
کبنا ؛  
فیلم) صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حافظان منابع طبیعی و مردم، وقتی کلانتری امضاء خود را به مدیرکل منابع طبیعی داد / تقدیر ویژه استاندار از حکمتیان اصل
حسین کلانتری در آیین بهره برداری از ۵۵ دستگاه دمنده و در حاشیه اجرای مانور اطفای حریق در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد گفت: ۸۷ درصد از مساحت این استان جنگل و مرتع است و باید مجهز به تجهیزات اطفای حریق باشیم.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: کل دمنده‌های اطفاء حریق استان تا سال ۹۸ به تعداد ۴۸ دستگاه بود و امسال ۷۵ دمنده اضافه شد و تا پایان سال به ۳۰۰ دمنده می‌رسد.
استاندار از ایجاد پایگاه ثابت با دکل‌های پایش، کنترل و رصد، استخر آب، آشیانه بالگرد و تجهیزات اطفای حریق انفرادی و گروهی خبر داد و گفت: یک فروند بالگرد برای شهرستان بویراحمد دنا در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید به اینکه خاموش کردن آتش به روش سنتی جوابگو و کارآمد نیست تصریح کرد: تلاش بر این است تا پایگاه‌های مقاومت، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها ضمن آموزش‌های لازم مجهز به تجهیزات اطفاء حریق شوند.
حسین کلانتری با بیان اینکه، ۹۰ درصد از آتش سوزی‌ها عامل انسانی دارد تاکید کرد: سرمایه اصلی ما جنگل و مرتع است و تهدید کننده اصلی آن آتش سوزی‌هاست و نباید از این مسئله غفلت کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت همه مردم عزیز این استان به اهمیت داشته‌ها، جنگل‌ها و مراتع این منابع و نعمت خدادادی استان آگاهند و عشق می‌ورزند و قدر می‌دانند و در اطفای حریق به خوبی و شایستگی مشارکت می‌کنند.
وی تاکید کرد: با تأمین تجهیزات یک گام دیگر برای مقابله با آتش سوزی‌ها در استان برداشته شده و پیام اصلی ما این است که موضوع آتش سوزی‌ها جدی گرفته شود و آنهایی که به عمد دست به چنین کاری می‌زنند خیانت می‌کنند و قطعاً گرفتار قانون خواهند شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با گرامی داشت یاد و خاطره البرز زارعی جوان فداکار که جان خود را در آتش سوزی منطقه دیل گچساران از دست داد گفت: مردم عزیز استان در برابر آتش سوزی‌ها احساس مسئولیت می‌کنند و در مشارکت اطفای حریق نقش شایسته‌ای دارند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مانور اطفای حریق در منطقه فیروزاباد امام زاده مختار (ع) حضور داشت و از مجموعه عوامل برگزار کننده این مانور تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضانژاد
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشی به دکتر حکمتیان مدیر کل محترم اداره منابع طبیعی و همکاران محترمشون
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1