تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۲۶۹۴

روشنفکر در دشتروم: مردم برخورد صادقانه را بر لبخند کاذبانه ترجیح می‌دهند ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛روشنفکر در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم روستاهای مختلف، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و برای پیگیری در دستور کار قرار داد.
به گزارش کبنا، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با تشریح شرایط اقتصادی کشور و درآمدهای موجود، افزود: هنر مدیریت در زمان کمبودها و نداری اعتباری نمایان می‌شود و گرنه اگر پول باشد، هر کسی می‌تواند، هزینه کند.
روشنفکر بیان کرد: با مردم بودن و حضور در بین آنان از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی-مردمی است زیرا در این شرایط مشکلات از نزدیک ددیه شده و در حد توان می‌تواند مشکلات را برطرف کنند و مسئول باید جوابگو باشد.
وی با اشاره به حضور مردم استان در 8 سال دفاع مقدس و کسب رتبه اول تقدیم شهدا به نسبت جمعیت در بین تمام استان‌های کشور، ادامه داد: این مردم در تمام صحنه‌ها در کنار انقلاب و نظام بوده‌اند و شاسیته بهترین خدمات هستند و هرگونه کم کاری پذیرفتنی نیست.
روشنفکر به مردم دشتروم قول داد بر وعده خود با مردم مبنی بر « صادق بودن با مردم» وفادار بماند و تاکید کرد: شهید بهشتی جمله قشنگی دارند که «من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می‌دهم» و من شک ندارم مردم «برخورد صادقانه را بر لبخند کاذبانه ترجیح می‌دهند».
وی توسعه کشاورزی با هدف افزایش درآمد، رفاه و نیز ممانعت از مهاجرت را با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در دشتروم ضروری دانست و گفت: مطالعه سد سرگچینه برای مدیریت منابع آب و توسعه کشاورزی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار بگیرد تا در صورت امکان اجرایی شود.
روشنفکر خواستار توجه به زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی و آموزشی شد و ادامه داد: رفع مشکل آب شرب و کشاورزی، در مدار قرار گرفتن برخی چاه‌های آب بلا استفاده، اجرای طرح هادی روستایی، آنتن دهی تلفن همراه و رفع قطعی مکرر برق در زمستان از جمله مهمترین خواسته و مطالبه مردم دهستان دشتروم در این سفر از مسئولان بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای تحقق این خواسته‌های بحق مردم اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1