تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۲۲۵۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

سفر «مهدی روشنفکر» به دهستان کاکان ( + تصاویر )

۲
۰
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود به دهستان کاکان بویراحمد سفر کرد تا از نزدیک ضمن دیدار با مردم با مشکلات و مسائل آنان آشنا شود.
به گزارش کبنا، روشنفکر در این بازدید از حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفندماه 98 تقدیر کرد و افزود: مشارکت 72 درصدی مردم استان در این انتخابات و کسب رتبه اول حضور در کشور، وظیفه مدیران را برای خدمات رسانی به مردم بیش از پیش می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل دهستان کارکان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی-باغداری و گردشگری، عنوان کرد: برای ایجاد و راه اندازی صنایع تبدیلی و کشت گیاهان دارویی با سرمایه گذاران نهایت همکاری را خواهم داشت و از صفر تا 100 روند کار اداری در کنار آنان خواهم ماند.
روشنفکر ارائه آموزش‌های لازم به بهره برداران کشاورزی با هدف افزایش جهش در تولیدات را ضروری دانست و افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌نام جهش تولید باید به بخش کشاورزی توجه ویژه شود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شبکه فیبر نوری کاکان به طول 36 کیلومتر و با اعتباری افزون‌بر 20 میلیارد ریال در آینده‌ای نچندان دور اجرایی می‌شود و دیگر بسیاری از مشکلات کنونی این دهستان در حوزه ارتباطات مرتفع می‌شود.
روشنفکر بیان کرد: بهسازی و ساماندهی جوی آب کشاورزی، تکمیل طرح هادی روستایی، حمایت از باغداران و بازاریابی محصول آنان، احداث پل در روستای زردخون، آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای پوزه سفید و احمد قلندری از جمله مهمترین مطالبه و خواسته اهالی و ساکنان دهستان کاکان بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت مخابرات مشکلات دهستان کاکان و خواسته بحق مردم این دیار را بررسی و پاسخ دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

طاها
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر نماینده دلسوز ومهربان انشا الله که به همت ایشان بویر احمد نسبت با ادوار قبل پیشرفت چشم گیری داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
اقای دوربینی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1