تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۶۷
به منظور توسعه کسب و کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان انجام گرفت

اقدام موثر پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور با توجه به ظرفیت‌هایی نظیر، اقتصاد مبتنی بر دانش که دارند، نقش مهمی را می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید مدنظر رهبر انقلاب اسلامی ایفا کنند. پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد عمر زیادی ندارد و نوجوانی بیش نیست، اما در حد پارک‌های قدر و با سابقه کشور حاضر شده است و اکنون واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان زیادی در این پارک مستقر هستند و به موفقیت‌های متعددی هم دست پیدا کرده‌اند.
پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در زمره پارک‌های پویا و سازمان‌های سرزنده کشور و استان به شمار می‌رود و مسئولان پارک در تمامی مراحل همراه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان هستند و با دغدغه تمام فعالیت‌ها، عملکرد، خواسته‌ها و نظرات آنها را دنبال می‌کنند.
آموزش مقوله مهمی در تمام حوزه محسوب و پایه و اساس کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان قلمداد می‌شود. واحدهای فناوری و شرکت‌های دانش بنیان که قرار هست با تحول در عرصه علم و دانش و کشف یافته‌ها و نتایج جدید اقتصادی در رشد و توسعه جامعه تأثیر گذار باشند و از سوی رهبر انقلاب موثرترین مؤلفه‌های تحقق پایدار اقتصاد توصیف شدند، بیش از هر گروه و صنف دیگری به آموزش‌های مختلف نیاز دارند. سازمان پارک علم و فناوری استان علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت این واحدها و شرکت‌ها دوره سه روزه‌ای را برای آموزش واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در پارک تدارک دید تا آنها در حوزه‌های مختلف بازاریابی، توسعه کسب و کار، بیمه، مالیات و سرمایه گذاری تکنیک‌های زیادی را فرا گیرند. اقدامی موثری که یقناً نتیجه آن برای فردای استان و کشور روشن خواهد بود.
 به گزارش کبنا از یاسوج، پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی دوره‌های جامع آموزش و مشاوره توسعه کسب و کار برگزار کرد.
 معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره توضیح داد و گفت: این دوره‌ها از روز (پنجشنبه 5 خرداد ماه 99 لغایت روز شنبه 7 خرداد ماه 99) در محل این پارک با حضور اساتید برجسته‌ای برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌ها شامل؛ آموزش و مشاوره بازاریابی دیجیتال، بازاریابی و فروش، بیمه و مالیات، توسعه کسب و کار، تأمین مالی و سرمایه گذاری بود.
دکتر علی طیبی ادامه داد: دوره‌های جامع آموزش و مشاوره توسعه کسب و کار با حضور اساتید مجرب کشوری در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه (5 خرداد لغایت 7 خرداد) برگزار می‌شود.
 وی یادآوری کرد: این دوره 70 ساعته به صورت اختصاصی برای واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان برگزار شد که با استقبال ویژه‌ای روبرو شده است.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین دوره‌های موثری منجر به شکوفایی بیش از پیش فناوری در استان شود.
یکی از مسئولان واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان در این زمینه گفت: حضور در این دوره آموزشی یکی از کارهای مثبت و تاثیرگذار برای من بود و نکات جدیدی را متوجه شدم که امیدوارم بتوانم فضای کاری خودم را توسعه بدهم.
 به گزارش کبنا، در حال حاضر 4 شرکت دانش بنیان و 35 واحد فناور در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1