تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۲۲۵۶۴
در حاشیه سفر نماینده بویراحمد و دنا به زیلایی مطرح شد

روشنفکر: زیلایی نباید نماد مظلومیت و محرومیت باشد

۰
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اولین تعطیلات رسمی مجلس به دیدار مردم بخش کمتربرخوردار زیلایی رفت و در سفری دو روزه از نزدیک با مردم این بخش گفت‌وگو کرد تا مشکلات و نارسایی‌های منطقه را از زبان آنان بشنود.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر هدف از سفر به زیلایی را کلنگ زنی دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه ماشمی علیا و دیدار با مردم منطقه عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه زیلایی ۷۲ قهرمان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد و گفت: در تمامی عرصه‌ها مردم این دیار ولایتمداری و وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را اثبات کرده‌اند و نباید در این مناطق بعد از 4 دهه هنوز مردم مطالبه زیرساخت‌ها و امکانات اولیه را داشته باشند.
روشنفکر با تقدیر از تلاش و پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم در  ادوار مختلف مجلس برای رفع محرومیت در بخش زیلایی، ابراز کرد: در ۴ دهه اخیر به میمنت انقلاب اسلامی خدمات خوبی در مناطق مختلف از جمله بخش زیلایی ارائه شده ولی هنوز چهره محرومیت و مظلومیت از زیلایی رخ بر نبسته است.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی به بخش زیلایی در مرحله انتخاب پیمانکار است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری افزون‌بر ۵۶۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نچندان دور اجرایی می‌شود.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم بخش زیلایی احداث جاده ارتباطی و بهره مندی از اینترنت پرسرعت بوده که امیدوارم مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند و امیدوارم تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشداری زیلایی بزودی با حضور مسئولان و مردم افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انسان محور توسعه است و نباید دیگر واژه محرومیت را برای بخش زیلایی با داشتن جوانان توسعه یافته و تحصیل‌کرده بکار برد، ادامه داد: زیلایی نباید نماد مظلومیت و محرومیت باشد، زیلایی سرمایه انسانی شایسته‌ای دارد که با همت آنها می‌شود مشکلات را مرتفع کرد زیرا با داشتن این سرمایه‌ها امکان شکوفا کردن منطقه وجود دارد.
روشنفکر خواستار تمرکز بر توسعه و شکوفایی ظرفیت توسعه دامداری و مشاغل خانگی در زیلایی شد و افزود: بانک‌های عامل با حمایت از مشاغل زودبازده و خرد در زیلایی می‌توانند به ایجاد اشتغال در منطقه کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آخ وبختم
Iran, Islamic Republic of
وای وای تاروز قیومت سی بی صحاب به شهرستان یاسوج مارگون دنا
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اي خدا
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
بخاطر کلنگ زنی مدرسه ۶کلاسه،آموزش و پرورش عشایر میزبان بود..ولی رئیس این اداره در این جلسه به این مهمی حضور نداشت..من که از ندیدن ایشون تعجب کردم فکر کردم شاید ایشونو دقیقا نمیشناسم از دیگران پرسیدم گفتن جای دیگه رفته مهمونی.
مهمتر از کلنگ زنی مدرسه برای منطقه محروم مگه داریم که وقت مهمانی رفتن باشه جناب رئیس اداره..
به امید تغییر چنین مدیرانی بزودی ان شاءالله
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1